וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן ג'וק הייבריד פה: טויוטה ויונדאי על הכוונת

עודכן לאחרונה: 9.11.2022 / 14:38

שוק הקרוסאוברים ההיברידיים גדל עם תחילת השיווק של הג'וק עם מנוע היברידי. הבטחות ליכולות חשמליות גבוהות ומחיר של 148 אלף שקלים. כל מה שצריך לדעת עליו

ניסאן ג'וק הייבריד. אתר יצרן
מכניס את ניסאן לעולם ההיברידי/אתר יצרן

אחרי שנהגנו בג'וק ההיברידי לראשונה, וביקשנו לתת השערה לכיוון אליו יילך המחיר כתבנו את השורות הבאות: "הנה כלל אצבע - יונדאי קונה ההיברידי הוא המתחרה הרלווטי ביותר ומחירו נכון להיום הוא 148 אלף שקלים. אם הג'וק רוצה לנגוס נתח מהשוק הזה לא סביר שהוא יתרחק מהמספר הזה".

היום מודיעה קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן לישראל על תחילת השיווק של ניסאן ג'וק בגרסה ההיברידית שלו. והמחיר אכן מתחיל ב-148 אלף שקלים לרמת הגימור Acenta-Tech. יונדאי קונה אגב, התרחק בינתיים ל-150 אלף שקלים.

אבל לא רק קונה הייבריד נחשב למתחרה שלו, אלא גם ובעיקר טיוטה CHR שמחירו מתחיל ב-155 אלף שקלים.

ניסאן ג'וק הייבריד. אתר יצרן
רמת גימור זהה לזו של מנוע הבנזין/אתר יצרן

בכל הקשור לאבזור, הג'וק ההיברידי מגיע ברמת גימור דומה מאוד לזו של מנוע הבנזין. מערכת המולטימדיה על גבי מסך 8 אינץ' עם תאימות לאנדרואיד ואפל, מפתח חכם, בקרת אקלים, מראה מתכהה אוטומטית, לוח מחוונים משולב מסך 7 אינץ', מושבים בריפוד משולב בד ועור סינטטי. כאופציה בתוספת 5,000 שקלים תוצע גרסת ה-TT בעלת הצביעה בשני גוונים שגם מגדילה את קוטר החישוקים מ-17 ל-19 אינץ'. תא המטען מצטמצם ב-68 ליטרים ל-354 ליטרים בשל מיקום הסוללה.

מערכות הבטיחות כוללות בלימה אוטומטית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת מהירות עם זיהוי שלטי מהירות, התרעה על אי שמירת מרחק, אך ללא בקרת שיוט אדפטיבית.

חיצונית נבדל הג'וק ההיברידי מהרגיל עם תגי שם, הלוגו החדש של ניסאן, חלק עליון שחור-מבריק לגריל השונה, ספוילר אחורי שונה לשיפור זרימת האוויר וחישוקים בעיצוב חדש. מה שלא רואים הוא כיסוי מתחת לגלגלים האחוריים במרכז הרכב, שגם הוא חלק משיפור האווירודינמיות של המכונית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ניסאן ג'וק הייבריד. אתר יצרן
צמצום קל של תא המטען/אתר יצרן

מבין שלוש ההנעות האלטרנטיביות של רנו-ניסאן - חשמל, e power והיברידית רגילה. הג'וק הולך על זו האחרונה, לדברי היצרנית זהו השילוב הנכון למכונית שצריכה לשמור על מחיר נמוך יחסית.

השילוב פה הוא בין מנוע בנזין 1.6 ליטרים למנוע חשמלי. ההספק המשולב של השניים עומד על 143 כ"ס ואלו מניעים את הגלגלים הקדמיים. בדרך לשם הם עוברים דרך תיבת ה"מולטי מוד" של הקונצרן שנמצאת גם ברנו ארקנה ובאוסטרל.

הרעיון מאחורי התיבה הוא שילוב של תיבת הילוכים נטולת מצמד למנוע הבנזין ותיבה נפרדת למנוע החשמלי. השילוב בין השתיים אמור לייצר טווח רחב יותר של יחסי העברה על מנת לוודא שהמנוע תמיד בנקודה האידיאלית מבחינת ביצועים וצריכת דלק.

אגב ביצועים, בניסאן מצהירים על 10.1 שניות ל-100 ו-166 קמ"ש מירביים.

ניסאן ג'וק הייבריד. אתר יצרן
ספוילר שונה וכיסוי בין הגלגלים האחוריים לשיפור האווירודינמיות/אתר יצרן

הג'וק ההיברידי מתומחר כאמור ב-148 אלף שקלים כאשר חבילת הצביעה הכפולה והחישוקים הגדולים יותר יוסיפו 5,000 שקלים למחיר.

יונדאי קונה שמגיע גם הוא בגרסה היברידית וטויוטה CHR הם שניים מהמתחרים שלו, כאשר מתחרה נוסף ממתין לו דווקא מבית - רנו ארקנה, שעושה שימוש בסידור הנעה זהה ומחירו מתחיל ב-150 אלף שקלים. אם כי כאן הדימיון נגמר בעיקר במערכת ההנעה ובמחיר, שכן הארקנה גדול ממנו משמעותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully