וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי קונה ההיברידי מתחדש ומתייקר

עודכן לאחרונה: 1.3.2022 / 13:18

הקרוסאובר הקטן של יונדאי, הקונה שנעדר מהשוק המקומי מאז הוצגה מתיחת הפנים חוזר בגרסה מעודכנת, אלו השינויים ועדכוני המחיר

יונדאי קונה היברידי 2022. אתר יצרן
עיצוב חיצוני חדש שמיישר קו עם הגרסאות האחרות/אתר יצרן

יבואנית יונדאי לישראל מודיעה היום על תחילת השיווק של הגרסה ההיברידית של הקונה, שמגיע כשנה לאחר מתיחת הפנים שעבר ההיצע של הדגם. בעוד גרסת הבנזין והגרסה החשמלית עודכנו במראה החדש, שיווקה של הגרסה ההיברידית הופסק והיא עכשיו חוזרת להיצע ומשלימה טווח הנעה מלא לרכב - בנזין, חשמל והייבריד.

מבחינת העיצוב החיצוני הרכיב הבולט ביותר הוא בחזית, עם יחידות תאורה צרות מאוד ב"מפלס" העליון וגריל בולט הרבה יותר מאשר בעבר.

יונדאי קונה היברידי 2022. אתר יצרן
תוספות אבזור בכל רמות הגימור/אתר יצרן

במראה תא הנוסעים אין שינויים מרחיקי לכת, אבל האבזור מתעדכן באופן משמעותי. כך למשל לרמת האבזור פרימיום (הבסיסית בהיצע) יש מעכשיו מסך 8 אינץ' (7 אינץ' בעבר), חיישני גשם וחיישני חניה אחוריים, בקרת שיוט אדפטיבית ותזכורת למניעת שכחת ילדים במכונית.

מעליה, רמת הגימור פרסטיג' מקבלת לוח מחוונים דיגיטלי, תאורת לד, עולה לחישוקי 18 אינץ' (16 אינץ' בפרימיום), התרעת תנועה חוצה בנסיעה לאחור, מניעת מעבר נתיב בזיהוי רכב ב"שטח מת" והתרעה על תחילת נסיעה של רכב מלפנים.

לדגם נוספת רמת גימור חדשה בשם סופרים שתציע מושב נוסע עם כיוון גובה, מושב נהג חשמלי וצביעה בשני גוונים.

עוד בוואלה!

השוואתי: יונדאי קונה EV מול MG ZS EV

לכתבה המלאה
יונדאי קונה היברידי 2022. אתר יצרן
שינוי קל גם בתאורה האחורית/אתר יצרן

מבחינת המנוע, מדובר בנתונים זהים ויחידת הנעה זהה לדגם שלפני מתיחת הפנים. נפח של 1.6 ליטרים ויחידה חשמלית שמספקים יחד 141 כ"ס ו-27 קג"מ. וגם הביצועים לא השתנו משמעותית - 11 שניות ל-100 קמ"ש ברמת הגימור פרימיום ו-11.3 שניות בפרסטיג' והסופרים. המהירות המירבית בשניהם עומדת על 161 קמ"ש. ההנעה היא קדמית ותיבת ההילוכים היא כפולת מצמד עם 6 יחסי העברה.

צריכת הדלק המוצהרת היא 25.6 ק"מ לליטר, מה קורה בפועל נדע במבחן הדרכים שלו. טרום מתיחת הפנים מדדנו לו 17.8 ק"מ לליטר.

יונדאי קונה היברידי 2022. אתר יצרן
פנסים דקים וגריל חדש/אתר יצרן

מחירו של הקונה ההיברידי התייקר בסיבוב הזה, זאת בשל ביטול הטבת המס למכוניות היברידיות החל מראשית השנה. מצד שני, הציון הירוק שלו אפשר לו למתן את ההתייקרות וזו עומדת על 6,000 שקלים ביחס לדור היוצא.

מה זה אומר בפועל? שהמחיר מתחיל מ-148 לרמת הגימור פרימיום שהינה גרסת הכניסה לדגם. רמת הביניים פרסטיג' תעלה 150 אלף שקלים ורמת הגימור הגבוהה סופרים תעלה 154 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully