וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם אופציה ל-7 מושבים: אופל חושפת עוד פרטים על הפרונטרה

עודכן לאחרונה: 14.5.2024 / 23:18

החטיבה הגרמנית של סטלנטיס תציע את הקרוסאובר החדש בגרסה חשמלית זולה משמעותית מהמוקה שאותו יחליף, לצד גרסת בנזין והיברידית קלה

אופל פרונטרה 7 מקומות/אופל

חדשות טובות למשפחות גדולות ולכל מי שצריך להסיע ולהחזיר למסגרות את הילדים וחבריהם: חודש אחרי ששחררה פרטים ראשונים לגבי הקרוסאובר החדש לפני חודש, הציגה אופל רשמית את הפרונטרה החדש, אם כי עדיין ללא מפרט טכני מלא.

החידוש העיקרי: כמו הסיטרואן C3 איירקרוס החדש והתאום, גם הפרונטרה החדש יקבל גרסת 7 מושבים כאופציה לגרסת 5 המושבים הבסיסית, ללא תוספת אורך למרכב. בעוד שגרסת ה-5 מושבים תגיע עם תא מטען גדול בנפח 450 ליטר, אופל לא חושפת כמה נפח יישאר כאשר כל שבעת המושבים בשימוש, ולפי התמונה ששיחרה, חכו רגע עם הנסיעה לאיקאה ואפילו לסופר ברכב מלא. עם זאת, גם פסי גגון יהיו אופציה, ויאפשרו נשיאת מטענים על הגג, או תוספת תא מטען חיצוני קבוע, במשקל על עד 240 ק"ג.

אופל פרונטרה 2024. אתר יצרן
מקבל גם את החזית החדשה של אופל/אתר יצרן

אופל טרם חשפה את המידות המדויקות של הדגם, אבל ה-C3 איירקרוס שכבר נמכרת בהודו משתרעת לאורך של 4.39 מטר. זה נתון קצר ב-25 ס"מ מפיג'ו 5008 היוצא, רכב 7 מקומות הקצר ביותר שעדיין נמכר, מה שיסייע מאוד לנהגי הפרונטרה בחנייה. מנגד מדובר בתוספת משמעותית של 25 ס"מ לאורכו של המוקה הנוכחי.

כמו כן, חשפה אופל, יוצע הרכב בשתי גרסאות חשמליות: בסיסית עם סוללת 44 קוט"ש וטווח של 300 ק"מ, וארוכת טווח עם 54 קוט"ש ו-400 ק"מ. זאת לצד גרסה היברידית קלה, 1,200 סמ"ק, 100 כ"ס ומנוע חשמלי של 28 כ"ס, שאופל נמנעת מלחשוף את ההספק המשולב שלהן, כמו שעושה ג'יפ שמשתמשת באותה יחידת הנעה באוונג'ר. תהיה גם גרסת 1,200 סמ"ק טורבו בנזין 136 כ"ס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אופל פרונטרה 2024. אתר יצרן
מסך מולטימדיה 10.1 אינץ' בגרסאות היקרות/אתר יצרן

המחיר באירופה לגרסה ההיברידית הקלה 5 מקומות יתחיל ב-24 אלף יורו, מה שרומז למחיר ישראלי של כ-150 אלף שקל. הגרסה החשמלית עם הסוללה הקטנה תעלה החל מ-29 אלף יורו, 20% פחות מהמוקה החשמלי, שנמכר בארץ ב-165 אלף שקל.

מדובר במחירים שנועדו להיות תחרותיים מאוד לשוק, גם מול החשמליות הסיניות שמתרבות גם באירופה.

מיבואנית אופל נמסר שהפרונטרה החדש יגיע לישראל בסוף השנה.

  • עוד באותו נושא:
  • אופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully