וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון מאסק מבקש מהמשקיעים לאשר לו 45 מיליארד דולר וחושף סודות

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 20:09

בניסיון לשכנע את משקיעי טסלה לאשר לו חבילת מניות גדולה, פירסם מאסק סרטון האדרה עצמית, והחביא בו רמזים למראה המכונית ללא נהג שתחשף באוגוסט

הסרטון שבו מאדירה טסלה את פועלו של מאסק, כדי שהמשקיעים יאשרו לו תשלום בסך 45 מיליארד דולר/טסלה

אילון מאסק הוא האיש העשיר ביותר בעולם, שהונו מוערך בכ-200 מיליארד דולר, אבל זה לא מספיק לו.

אחרי שבית משפט בדלאוור דחה בינואר את בקשתו לקבל מטסלה חבילת מניות בשווי 56 מיליארד דולר, בטענה שאושרה בידי מקורביו בחברה, הביא מאסק את הנושא לאישור מחודש בכנס המשקיעים של החברה ב-13 ביוני.

אמנם שווי החבילה התכווץ ל-45 מיליארד דולר, לאחר שמניית טסלה צללה ב-30% בנאסד"ק מתחילת השנה, אבל מאסק הולך על המהלך בכל הכוח. מנכ"ל טסלה אף איים בתחילת השנה כי אם לא חלקו במניות החברה לא יעלה מ-20.5 ל-25 אחוזים, הוא יעדיף להשיק פעילות טכנולוגית חדשה מחוץ לחברה.

רמיזות לעיצוב הרכב האוטונומי באיורים שמאחורי המעצב. טסלה,
איור אפשר של הרכב האוטונומי, תלוי על הקיר/טסלה

היום העלתה טסלה סרטון חדש לרשתות החברתיות שמאדיר את החברה ואת פועלו של מאסק, עם קריאה ישירה למשקיעים לתמוך באישור התשלום. לטענת מאסק הובטח לו התשלום ב-2018, כאשר החברה הייתה בקשיים, ומאז בזכות החזון שלו היא הפכה ליצרנית הרכב הגדולה בעולם מבחינת שווי שוק, וליצרנית החשמליות הגדולה ביותר, תואר שעליו היא מתחרה מול BYD הסינית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דגם עץ של הרכב האוטונומי של טסלה, בסרטון שבו מבקשת טסלה מהמשקיעים לאשר לו חבילת תשלום בסך 45 מיליארד דולר. טסלה,
דגם עץ לרכב ללא הגה, המשמש לניסוי הנדסת אנוש ומדידת מרווחים בתא הנוסעים/טסלה

בסרטון שילבו מאסק וטסלה מה שנראה כתמונות ראשונות של הרכב האוטונומי של החברה, שמאסק הבטיח לחשוף באוגוסט. רוב התמונות מופיעות לשבריר שנייה, כמו חזית הרכב, ואיור שלו, לצד תמונת דגם עץ של רכב ללא הגה.

התמונות רומזות לרכב דו מושבי סגור, קטן וזול יותר מדגמי טסלה הנוכחיים. מאסק רמז בתחילת השנה, כאשר הציג ירידה במכירות וברווחי טסלה, ותכנית לפיטורי 14 אלף מעובדי החברה, כי טסלה תציג בקיץ רכב אוטונומי ודגם זול יותר מהדגמים הנוכחיים שלה. מאסק הכחיש פרסומים כי החברה ביטלה את הדגם המוזל שקיבל את הכינוי "טסלה 2", אך סירב לפרט בדיוק איזה רכב מוזל תציג החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully