וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאדילק אופטיק החשמלי בדרך לארץ, גדול וזול מהגרמנים המתחרים

עודכן לאחרונה: 1.6.2024 / 13:58

אופטיק מצטרף לליריק הגדול יותר ולאסקלייד IQ. בארה"ב הוא זול יותר מאודי Q4 אי-איטרון ומלקסוס RZ. כמה רחוק הוא מגיע ומתי הוא בארץ - בפנים

קאדילק אופטיק/קאדילק

קאדילק חשפה קרוסאובר חשמלי שני אחרי הליריק הגדול והיקר יותר והאסקלייד IQ, קטן וזול מהם אבל עם ממדים נדיבים יחסית למחיר, שלפחות בארה"ב יהיה זול מהמתחרים הישירים.

בארה"ב מחירו יתחיל ב-54 אלף דולר, ב-2,000 דולר פחות מגרסאות הבסיס של אודי Q4 אי-טרון (320 אלף שקל בארץ) ולקסוס RZ (מ-360 אלף שקל בארץ).

האופטיק כבר נמכר ומיוצר בסין - ועוד בוואן שממנה יצאה הקורונה לעולם - אך עבור האמריקאים ועבורנו הוא ייוצר במקסיקו, מה שימנע ממנו את המס בסך 100% שהטיל הנשיא ג'ו בהיידן על מכוניות מתוצרת סין.

קאדילק אופטיק. קאדילק,
העיצוב הוא אבולוציה של דגמי קאדיללק הקיימיים, כמו XT4/קאדילק

האופטיק משתמש בפלטפורמה החשמלית החדשה של של ג'נרל מוטורס, אולטיום. עם אורך של 4.82 מטר, רוחב של 2.16 מטר (כולל מראות צד), גובה של 164 מטר ובסיס גלגלים של 2.95 מטר, הוא גדול משמעותית מהאודי ומהוולוו, דומה יותר בממדים למרצדס EQC ולוויה פרי.

בסביבת הנהג אפשר למצוא מסך ברוחב 33 אינץ' המכיל גם את רכיב המולטימדיה והתפעול וגם את לוח המחווניםפ הדיגיטלי, כאשר נשמרים כפתורים פיזיים לתפעול בקרת אקלים והסטריאו. יש גם 19 רמקולים, שפע של חומרים ממוחזרים, כאשר הצבעים משתנים לפי הבחירה ברמת הגימור לק'צרי או ספורט, שלכל אחת מהן שתי רמות גימור, היקרה יותר כולל מושב נוסע חשמלי, מושבים קדמיים מאווררים, תצוגה עילית וכיסוי לתא המטען בנפח 426 ליטר.

יש כרגע מערכת הנעה אחת: 300 כ"ס, 35.4 קג"מ, הנעה כפולה וסוללת 85 קוט"ש. הטווח הרשמי עומד על 483 ק"מ, לפי תקן EPA האמריקאי המחמיר יותר מה-WLTP האירופי המקובל בארץ. טעינה מהירה מירבית מתבצעת בקצב של עד 150 קילוואט, וביתית עד 11 ק"א.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קאדילק אופטיק. קאדילק,
מסך 33 אינץ' משלב את המולטימדיה ואת לוח המחוונים/קאדילק

מערכות הבטיחות כוללות את השילוה האקטיבי הרגיל, כאשר בארה"ב מוצעת גם הסופרקרוז, בקרת שיוט אדפטיבית מתקדמת המאפשרת בכבישים מסויימים שיוט ללא ידיים על ההגה.

מיבואנית קאדילק נמסר כי האופטיק יגיע לישראל ברבעון הראשון של 2025. הוא יהיה הדגם החשמלי הראשון של קאדילק בארץ, והראשון של ג'נרל מוטורס בייבוא סדיר, לאחר ששברולט בולט יובא רק בייבוא מקביל.

  • עוד באותו נושא:
  • קאדילק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully