וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגע האחרון: בוטל דיון הכנסת בממצאי תחקיר המקור על מירי רגב

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 21:34

חמישה חברים ביקשו דיון דחוף בגילויים לגבי התנהלות רגב, שנקבע למחר בבוקר, בוועדת הכלכלה שבראשה עומד ח"כ דוד ביטן, חברה של רגב לסיעת הליכוד. אולם הערב הם קיבלו הודעה חריגה על ביטולו. הוועדה: "לא הוקצה מספיק זמן לנושא"

דוד ביטן מאיים לערוך הפגנות מול הבית של מירי רגב בצלאל סמוטריץ'/ערוץ הכנסת

מי שומר על מירי רגב? מחר ב-13:00 אמור היה להתקיים דיון בוועדת הכלכלה של הכנסת על ממצאי תחקיר תכנית המקור על התנהלותה של שרת התחבורה מירי רגב. נושא הדיון הוגדר כחשש לקבלת החלטות ממניעים פוליטיים במשרד התחבורה, בעקבות ממצאי התחקיר, שהציג כיצד עוקפת רגב את הדרג המקצועי במשרד ומקדמת החלטות לטובת מקורביה ובני הברית הפוליטיים שלה. רגב והדובר שלה דודו סאסי, הכחישו את הפרסום ואיימו בתביעת דיבה נגד רביב דרוקר והתכנית בערוץ 13.

הדיון נקבע ביוזמת ח"כ בועז טופורובסקי (יש עתיד), המשמש כיו"ר ועדת המשנה של ועדת הכלכלה לעניינית בטיחות בדרכים, שחתם על מכתב בקשה ליו"ר ח"כ דוד ביטן (הליכוד) בדרישה לכנס דיון כזה. לטופורובסקי הצטרפו חברי הכנסת אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו), רון כץ (יש עתיד), אלון שוסטר (המחנה הממלכתי) ועופר כסיף (חד"ש), בהתאם לנוהל שלפיו שליש חברי הוועדה יכולים לדרוש דיון מהיו"ר ח"כ דוד ביטן, חברה לסיעה של רגב.

עוד על מירי רגב:
מחיר ההתנהלות של שרת התחבורה: זינוק של 25% בהרוגים בכבישים
10 ההחלטות הגרועות ביותר של מירי רגב, והרגע הפוליטי שמאחוריהן

23 מוזמנים כבר אישרו את הגעתם לאירוע, כאשר אחר הצהרים מסר דוברה של רגב כי לדיון יגיעו מנהלי חברות התשתית של משרד התחבורה, ובערב יוחלט האם גם רגב תעשה זאת - לאחר שקיבלה זימון לאירוע.

אולם לפני שעה קלה הודיעה מנהלת הוועדה לחמשת הח"כים, כי הדיון יידחה, ללא נימוק. מהוועדה נמסר בתגובה כי " אכן הישיבה תידחה, אבל אין קשר למירי רגב. לדיון הזה הוקצה זמן של שעה בלבד בגלל סדר היום, הוא יקבע מחדש לזמן ארוך יותר בהקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully