וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני קושמרו על אופנוע סיני שכזה עוד לא ראינו

דני קושמרו

עודכן לאחרונה: 2.8.2024 / 12:39

לונסין כבר ייצרה מנועים לב.מ.וו, עד שהחליטה לבנות מסביבם אופנוע אדוונצ'ר משלה. ה-VOGE DS900X פחות זול מהסינים של פעם, אבל האם הוא סגר את פער האיכות?

אופנוע VOGE DS900X. איציק ברק,
כל סממני האדוונצ'ר, בתוספת הרבה מאוד אבזור/איציק ברק
ה-DS900X לקח את כל סממני האדוונצ'ר, השווה והעלה: מושב גבוה ותנוחת ישיבה זקופה, מיכל דלק בולבוסי, ואפשרות להתקין ארגזים מכל סוג למסע הדמיוני שלכם לאפריקה

קבלו את האופנוע הסיני הכי גדול, הכי חזק, הכי טכנולוגי ויקר שהיה כאן. לעת עתה לפחות.

VOGE היא הזרוע האירופית של ענק האופנועים הסיני LONCIN שמייצר מיליוני כלים, רובם קטני נפח, והוא למעשה אחד מיצרני הדו גלגלי הגדולים בעולם.

עכשיו אותה לונסין מייצרת את המנועים שמותקנים בדגמי הב.מ.וו F900GS והסינים חשבו שאם כך אין סיבה לא לקחת כמה מנועים כאלו ולייצר עוד כמה אופנועים, אבל הפעם עם הלוגו שלהם.

ה-DS900X לקח את כל סממני סגמנט האדוונצ'ר, השווה והעלה - מושב גבוה ותנוחת ישיבה זקופה, מיכל דלק בולבוסי, המקור שמעל לצמיג הקדמי ואפשרות להתקין ארגזים מכל סוג למסע הדמיוני שלכם לאפריקה. ניכרת השקעה בפרטים ובתוספות כמו פנסי ערפל קטנים, מיגונים לידיות לגחון ולפלסטיקה, חישורים בצבע זהב עם שפיצים ואפילו האתתים דקים וסקסיים, כשהכל נראה בנוי ומורכב באופן איכותי.

כאמור ה-VOGE, כמו הב.מ.וו, משתמש באותו מנוע טווין מקבילי עם כוונונים שונים מעט - כשבמקום 104 כ"ס יש כאן 95 כ"ס, אך גם מומנט מעט חזק יותר (9.7 קג"מ מול 9.48 קג"מ).

עוד מבחנים של דני קושמרו
מזראטי גראן קבריו: כשחייבים לבחור בין בנזין לחשמל
לרכב הכי רחוק מהחדשות: ב.מ.וו GS1300R
השיעור שלימדה אותי הפורשה הכי חזקה בהיסטוריה

אופנוע VOGE DS900X. VOGE,
אפשר לרדת איתו לשבילים, לשנות למוד "אנדורו" שמנתק את ה-ABS ובקרת האחיזה ושם לעמוד על הרגליות ולאכול קצת אבק/VOGE
אין טענות לבלמים של ברמבו או למתלי KYB, מתכווננים ידנית, נוקשים במידה הנכונה ומאפשרים רכיבה ספורטיבית. למעשה האופנוע הזה פונה כל כך מהר וטוב שהופתעתי שהצמיד הקדמי הוא בקוטר גדול של 21 אינץ'

יציאה לכביש מגלה אופנוע ידידותי מאוד, מנוע משובח עם מומנט שמנמן, מנוע עם צליל מסורי שמדמה טווין לא מקבילי בגלל זווית 270 בגל הארכובה. זה מנוע שאוהב לעלות בסל"ד ומשייט בקלות במהירויות לא חוקיות, עם מיגון רוח יעיל של 2 מצבים שמשתנים במשיכת יד גם תוך כדי רכיבה.

אין טענות לבלמים של ברמבו או למתלים של KYB, מתכווננים ידנית, נוקשים במידה הנכונה ומאפשרים רכיבה ספורטיבית - למעשה האופנוע הזה פונה כל כך מהר וטוב שהופתעתי מכך שהצמיד הקדמי הוא בקוטר גדול של 21 אינץ', כזה שמאפשר גם רכיבת שבילים ושטח בנוחות גדולה יותר. אפשר לרדת איתו לשבילים, לשנות למוד "אנדורו" שמנתק את ה-ABS ובקרת האחיזה ושם לעמוד על הרגליות ולאכול קצת אבק.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
אחרי הטלפון שלכם שמיוצר בסין והטלוויזיה והמחשב, המכוניות מסין שכבשו כבר כמעט רבע משוק הרכב בארץ, עם האופנוע הבאמת מצוין הזה נדמה שזה יכול להתחיל לקרות גם בתחום הדו גלגלי

היבואן "מוטו 24" הזמינו את הכלי הזה במפרט שכולל כמעט כל תוספת אפשרית - כאמור - 4 מצבי רכיבה (אנדורו, גשם - מופחת כוח, ספורט - אגרסיבי, ותיור שבו היינו רוב הזמן), יש קוויקשיפטר מעולה להעלאת הילוכים וקצת פחות נעים להורדה, ABS ובקרת משיכה, בקרת שיוט, חימום ידיים ומושב גם למורכב, רדאר אחורי שמזהיר ממכונית שמתקרבות באזורים מתים, מצלמה וידאו וסטילס שמתעדת את הרכיבה, מפתח KeyLess (שחבל שלא עובד גם על מיכל הדלק), צג TFT יעיל וגדול (שלא מראה את הטווח לתדלוק הקרוב), חיישני לחץ אוויר (וחום!) בצמיגים, טעינת USB, טייפ C וגם שקע מצת, משכך היגוי וכאמור שלל מיגוני מתכת.

האחריות היא שנתיים ראשונות להכל וחמש שנים על המנוע, כשהטיפולים הם בכל 10,000 ק"מ לקטן (700 שקל), ו-20 אלף לטיפול גדול (1,700 שקל).

האח הקטן של ה-VOGE, ה-525DSX, כבר נמכר חזק מאוד באירופה. עכשיו האח הבכור מניח רגל במגרש של הגדולים כדי להוכיח שגם VOGE יכולים. הבעיה היא שאופנוע סיני איכותי כבר לא זול כמו הסינים של פעם: DS900X כבר עולה כמו ב.מ.וו F800GS, אותו מנוע בגרסה חלשה יותר, אבל בכל זאת, ב.מ.וו, ואחד שיודע את העבודה.

כך או כך, אחרי הטלפון שלכם שמיוצר בסין והטלוויזיה והמחשב ומה לא, המכוניות מסין הצליחו לכבוש כבר כמעט רבע משוק המכוניות החדשות שנמכרות בישראל. עכשיו עם האופנוע הבאמת מצוין הזה - נדמה שזה יכול להתחיל לקרות גם בתחום הדו גלגלי.

VOGE DS900X | על הצד הטכני

מנוע: 895 סמ"ק, טווין מקבילי
הספק: 95 כ"ס ב-8,250 סל"ד
מומנט: 9.7 קג"מ ב-6,250 סל"ד
מתלה קדמי: מזלג הפוך מתכוונן מלא KYB מהלך 207 מ"מ
מתלה אחורי: בולם יחיד, לינקים, מתכוונן מלא KYB מהלך 198 מ"מ
משקל 215: ק"ג יבש
גובה מושב: 835 :מ"מ
מרווח גחון: 210 מ"מ
בלמים קדמיים: שני דיסקים 305 מ"מ תוצרת ברמבו
בלם אחורי: 265 מ"מ תוצרת ברמבו
בטיחות: ABS, בקרת משיכה (TCS), בקרת סחרור (ASC), ניטור לחץ אוויר בצמיגים, מערכת ESS לאזהרה מאחור בבלימות חירום, מכ"ם התרעה מכלי רכב בשטחים מתים
מחיר: 85 אלף שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully