"מונית הכסף" לאלפיון העליון, מרצדס V-250 א?וו?נג?ארד
בימים בהם משכפלים היצרנים כלי רכב הדומים זה לזה כתאומים סיאמיים, כיף לפגוש רכב שונה המדליק את הדמיון ומייצר הכנסה לנהגים מקצועיים. יצאנו לעשות נסיעה לנתב"ג
בימים בהם משכפלים היצרנים כלי רכב הדומים זה לזה כתאומים סיאמיים, כיף לפגוש רכב שונה המדליק את הדמיון ומייצר הכנסה לנהגים מקצועיים. יצאנו לעשות נסיעה לנתב"ג
הונדה ג'אז החדשה הזמינה את יריבתה הפופולרית טויוטה יאריס לדו קרב על שימושיות, אבזור ואיכות. הדמיון ביניהן מפתיע, גם הביצוע, אבל התוצאה מותירה מסקנה אחת ברורה - הזמנים השתנו
לא עוד ix35, חזור וא?מו?ר מעכשיו "טוסון"; עם עיצוב מחודש ושם קליט יותר, תנסה יונדאי להדיח את הספורטאז' מראש טבלת המכירות. האם זה אפשרי, במחיר של 142,900 שקלים לגרסת ה-1.6?
אודי A1 מוותרת על צילינדר ומשגרת לכבישים את גרסת "אולטרה" TFSi הצנומה עם תיבה דו מצמדית. איך עובד החיבור עם מנוע 1.0 ל' זעום, והאם המחיר ימשוך אתכם לאולמות המכירה?
לאחר שנת שיא במכירות עם דגם 1.6 'אורבן' האטרקטיבי, אנו יורדים למצפה רמון כדי לנהוג את הדור הרביעי של הקרוסאובר הנפוץ ביותר בישראל; האם ימשיך להוביל את השוק?
במיוחד עבור העיר הצפופה - טויוטה אייגו החדשה מציעה המון סטייל, איכות גבוהה, שימושיות וחיסכון לתנועה האורבנית. מיד עם השקתה, נהגנו בה לראשונה
אודי A4 החדשה ממשיכה להתקדם ולהגשים את חזון מפתחיה. הפעם, עם תא נוסעים מעודן, אבזור מרשים ומנוע קומפקטי נמרץ היא שועטת קדימה, על גלי הטכנולוגיה
תהילתה של ב.מ.וו מתבססת על תצורה קלאסית של הנעה אחורית ומנועים אורכיים גדולים, אבל מתברר שב-2016 נדרש גם מוצר נגיש יותר קבלו את X1, ה-ב.מ.וו הראשונה המבוססת על הנעה קדמית ומנוע רוחבי