וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד: המסחרי שיפתה את המשפחה

פורד מציגה פרטים ראשונים על הדור השני של הטורנאו קונקט עם עיצוב משפחתי יותר, אפשרויות הושבה מגוונות ומנועי דיזל ובנזין

פחות מחודש לפתיחת תערוכת פריס יצרנית הרכב האמריקנית פורד פוצחת בסערה של דגמים חדשים. אחרי שבימים האחרונים חשפה את הפיאסטה, המונדאו, וכן הודיעה על כוונתה לשווק את אקו-ספורט ומוסטאנג רשמית גם באירופה, היא נערכת להשיק את הרכב המסחרי החדש פורד טורנאו קונקט שנחשף בסופ"ש שחלף באמסטרדם.

בניגוד לדור הראשון של הטורנאו קונקט, מצויד זה באופי פחות גס כדי לשפר את מאזן רווחיה של פורד מחוץ לאגף המסחריות. כבר ממבט ראשון, עושה רושם שמעצבי פורד בחרו בקווים נעימים יותר בחזית ובהיטל ומחזקים אותו בקמפיין פרסומי שנועד לפתות את צרכיה של המשפחה האירופאית הממוצעת. מבחינת מרכבים וסידור הושבה, טורנאטו יוצע עם חמישה או שבעה (גרנד טורנאו) מושבים ודלתות הזזה (מסילות) סטנדרטיות.

מנהל אגף הפיתוח בפורד אירופה ברב סמרדיץ' אומר כי הטורנאטו הקומפקטי הוא חלק קטן בשדרוג הדגמים המשפחתיים של החברה ומסמן התחלה גדולה של שינוי: "הליין-אפ של הטורנאו עובר מהפכה משמעותית, וישנם עוד מוצרים רבים ואיכותיים הן בסקטור הפרטיות והן במסחריות הקומפקטיות שעתידים להגיע".

היות ומדובר בקדימון בלבד, ללא תמונות נוספות או מפרטים טכניים, הפרטים אודותיו די מצומצמים עד לאירוע בצרפת. בשלב זה, ידוע כי פורד תתקין לו מנועי 2.2 ל' TDCI בעלי פליטת מזהמים נמוכה יותר ובארה"ב (בגרסה המסחרית הגדולה) יקבל מנוע 3.5 ל' אקו-בוסט. הטורנאו המקורי, שהורכב בטורקיה, שווק בישראל משנת 2003 ומצא תמיכה מקומית גדולה ולכן יש להניח שגם דגם זה יעשה דרכו אלינו.

עוד הרבה על פורד בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully