וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים למיצובישי ASX

13.2.2019 / 9:43

מיצובישי מעדכנת את העיצוב החיצוני של הג'יפון הקטן שלה, ה-ASX. חזית חדשה ומערכת מולטימדיה מתקדמת. ההצגה הרשמית בתערוכת ז'נבה יגיע לישראל בתחילת השנה הבאה

מתיחת פנים למיצובישי ASX. יצרן, אתר יצרן
הבסיס נותר כשהייה, העיצוב התעדכן/אתר יצרן, יצרן

חטיבת המכוניות בקונצרן מיצובישי היא שחקנית קטנה מאוד במונחים של תעשיית הרכב, מהמעמד הזה נגזרות שתי משמעותיות. הראשונה היא בחירה להתמקד בפלחי שוק רווחיים ככל הניתן והשנייה היא מחזור ארוך מאוד לחיי כל דגם.

מיצובישי ASX הוא ביטוי מושלם לשתי הנקודות האלו. הבסיס לדגם שהוצג בשנת 2010 נותר זהה בבסיסו ועבר במהלך השנים שלוש מתיחות פנים כאשר זו שלפניכם הינה הרביעית במספר. הדגם הזה למעשה ממשיך לבסס את היצע הדגמים של מיצובישי בשוק הג'יפונים והקרוסאוברים.

מתיחת פנים למיצובישי ASX. יצרן, אתר יצרן
החזית מקבלת את המראה העדכני של מיצובישי כמו באקךיפס קרוס והאאוטלנדר/אתר יצרן, יצרן

מבחינת מידות, ה-ASX נותר ללא שינוי וימשיך לעשות שימוש בפלטפורמה הגלובלית של מיצובישי בה עושים שימוש גם האאוטלנדר, האקליפס קרוס ובשעתו הלנסר. מה שכן חודש הוא המראה החיצוני עם חזית מחודדת שבכה קדמית עטוית כרום, ושלל אלמנטים עיצוביים "קשוחים" בפגוש הקדמי והאחורי כמו חלקי הפלסטיק בצבע מתכתי דמויי מגני הגחון.

גם הארכיטקטורה הבסיסית של תא הנוסעים נותרה זהה לזו שבדגם שנמכר כיום, שני השינויים הנראים ביותר לעין הם הגדילה של מסך המולטימדיה מ-7 ל-8 אינץ', פאנלים בגימור דמוי סיבי פחמן. בהודעה לעיתונות מציינת החברה כי מערכת הקישוריות לטלפון הנייד עודכנה, אך ללא ציון באם תתמוך באפל קאר פליי או אנדרואיד אוטו.

מבחינת מערכות בטיחות מתקדמות, נוקבת החברה רק בהתראת אי שמירת מרחק ובלימה אוטומטית.

עוד באותו נושא

מיצובישי ASX: מבחן דרך

לכתבה המלאה
מתיחת פנים למיצובישי ASX. יצרן, אתר יצרן
המבנה הבסיסי נותר כשהייה, מסך המולטימדיה גדל/אתר יצרן, יצרן

מבחינת המנוע ותיבת ההיילוכים, לעת עתה אין שינוי וה-ASX ימשיך לעשות שימוש במנוע ה-2.0 ליטרים של מיצובישי. המנוע עם 150 כ"ס ו-20.1 קג"מ ישודך לתיבת הילוכים רציפה ולה שישה "הילוכים" קבועים מראש לשימוש במצב הידני.

כך שנראה שלעת עתה, למרות הרכישה שלה על ידי רנו-ניסאן, יימשך עיקרון ההפרדה שלה משתי היצרניות האחרות בהיבט של שיתוף מנועים קטנים ומוגדשי טורבו. האם נזכה לראות את מנוע ה-1.5 ליטר טורבו של מיצובישי שנמצא באקליפס קרוס? או גרסאות היברידיות וחשמליות נטענות שקע? השאלה הזו פתוחה לעת עתה.

לישראל צפוי ה-ASX המעודכן להגיע בתחילת שנת 2020.

מתיחת פנים למיצובישי ASX. יצרן, אתר יצרן
מאחור בולט אפילו יותר ה"מגן" פלסטיק בתחתית הרכב/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully