וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן קקטוס המחודש בישראל

3.3.2019 / 11:54

כשנה לאחר ההשקה שלו, מגיע סיטרואן קקטוס המחודש לישראל, אין שינוי במנוע אבל מערכות בטיחות מתקדמת נוספו כמו גם אבזור והבולמים החדשים של סיטרואן. המחיר: החל מ: 110 אלף שקלים

סיטרואן קקטוס המחודש בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
העיצוב עודן והוא פחות אקצנטרי מבעבר/ניר בן טובים, קינן כהן

חברת דוד לובינסקי, יבואנית סיטרואן לישראל מתחילה בשיווק מתיחת הפנים של סיטרואן קקטוס. הקקטוס מתוח הפנים מוותר על האקצנטריות השובבה של הדגם המקורי ומחליף אותה במראה שגרתי יותר. יהיו כאלו שיאמרו שהוא מאבד המון מהחן המקורי שלו - אחד ממוקדי המשיכה שלו עם הצגתו. השינוי הבולט ביותר - צמצום משטח ה"אייר באמפ" הייחודי במרכז הדלת לפס בחלקה התחתון.

מתחת לעדכון העיצוב, מקבל הקקטוס המחודש סדרת שינויים ותוספות במטרה להפוך אותו לנעים יותר לשימוש ונסיעה. תחת הכותרת Citroen Advanced Comfort הוא עושה שימוש במערת המתלים החדשה של סיטרואן, שעושה שימוש בבולמים הידראולים פרוגרסיבים הנוספים ליחידת הבולם והקפיץ על מנת להוסיף שיכוך לתנודות הקטנות של הבולם. ההופעה שלהם היא אמנם ראשונה בקקטוס, אבל אנחנו נהגנו עליהם גם בהשקת ה-C5 איירקרוס שעושה בהם שימוש. עוד בסעיף הנוחות, מושבים חדשים עם תוספת ריפוד ומספר שכבות קצף ברמות דחיסה שונות המייצרות "זיכרון" והתאמה מדויקת ליושב בהם. לטענת החברה נוספו גם חומרי בידוד רעשים נוספים.

סיטרואן קקטוס המחודש בישראל. רונן טופלברג,
תא הנוסעים שומר על המראה המוכר, המושבים קיבלו ריפוד חדש/רונן טופלברג

בסיעיפי המימדים, אין שינוי והקקטוס המחודש שומר על אורך של 217 ס"מ, רוחב של 173 ס"מ גובה של 154 ס"מ ובסיס גלגלים של 260 ס"מ. תא המטען בנפח 358 ליטרים. גם המנוע ותיבת ההילוכים נותרו באותה תצורה, מנוע בנזין 1.2 ליטר שלושה צילינדרים טורבו בהספק של 110 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-20.9 קג"מ ב-1,750 סל"ד. תיבת ההילוכים היא אוטומטית פלנטרית בת שישה יחסי העברה. בשלב זה אין צפי למנוע דיזל. כרגע, ממוקם הקקטוס בדרגת זיהום 3 ועם כניסתה לתוקף של נוסחת הציון הירוק החדשה ב-1 באפריל הוא צפוי לעלות לקבוצה 6 ויחד איתה יתעדכן המחיר, אם כי אין פרטים לגבי שיעור ההתייקרות הצפוי.

עוד באותו נושא

נוחות מתקדמת: נהיגה ראשונה בסיטרואן קקטוס החדש

לכתבה המלאה
סיטרואן קקטוס המחודש בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
מבשורות מתיחת הפנים - תאורה למושבים האחוריים/ניר בן טובים, קינן כהן

מבחינת רמות הגימור, הקקטוס ישווק בגרסת FEEL שתהווה רמת כניסה ותצוייד בבקרת אקלים, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, תאורת יום לד, תאורה עוקבת פניה, מראה פנימית מתכהה, חיישני גשם, מערכת מולטימדיה עם תמיכה בעברית ותאימות למכשירי אפל, חישוקי 16 אינץ', מצלמה אחורית עם חיישני חנייה מלפנים ומאחור וגם היאח הידד - תאורה למושבים האחוריים והגה מתכוונן לעומק. שתי נקודות שעלו במבחן ארוך הטווח שלנו לקקטוס האוטומטי.

רמת הגימור הגבוהה יותר SHINE PK מוסיפה כניסה והנעה ללא מפתח, כיוון גובה גם למושב הנוסע, את המושבים בעלי הספוג המתקדם וחישוקי 17 אינץ' ועוד.

בשתי רמות הגימור הוא יגיע מעתה עם חבילת מערכות בטיחות מתקדמת עם בלימה אוטומטית, התרעה על סטייה מנתיב (ללא תיקון), התרעת אי שמירת מרחק, התרעה על רכב ב"שטח מת", שליטה אוטומטית על עוצמת התאורה וזיהוי תמרורי מהירות והתאמה של בקרת השיוט.

מחירים:
סיטרואן קקטוס ברמת הגימור FEEL יעלה 110 אלף שקלים ורמת הגימור SHINE PK תעלה 115 אלף שקלים. לקקטוס, כמו לדגמים אחרים בקבוצת PSA אחריות יצרן של 5 שנים.

סיטרואן קקטוס המחודש בישראל. קינן כהן, ניר בן טובים
גם החלק האחורי מקבל את המראה המוכר של שאר דגמי היצרנית/ניר בן טובים, קינן כהן

צעירה בת 100

הקקטוס הוא גם הדגם הראשון לציין את שנת ה-100 לסיטרואן, שנה שתצויין לא רק בהשקה של סדרות דגמים חדשות בחו"ל, אלא גם הכרזה על מחויבות לערכים ההיסטוריים של החברה כמו נוחות נסיעה, שימושיות יחד עם חזון של חדשנות טכנולוגית והתאמה לצרכים האישיים של המשתמשים.

במהלך השנה, בנוסף לאירועים בהשתתפות דגמים היסטוריים של היצרנית צפויות גם השקות של שני דגמים חשובים מאוד, הברלינגו החדש וכן ה-C5 איירקרוס החדש שיכניס את סיטרואן לתחרות בפלח הג'יפונים המשפחתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully