וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל שיווק ב.מ.וו X5 החדש

6.3.2019 / 10:43

יבואנית ב.מ.וו לישראל מתחילה בשיווק מוקדם של ב-X5 החדש. בטיחות על סף האוטונומיה, סביבת נהג דיגיטלית לחלוטין ושורת מנועים חדשים ומתקדמים. החל מ-600 אלף שקלים

ב.מ.וו X5 החדש בישראל. יצרן, אתר יצרן
גדול, טכנולוגי וחזק יותר מבעבר/אתר יצרן, יצרן

הם כולם נקראים באופן כללי SUV, אבל בודדים הם הכלים בקבוצה הזו שראויים באמת להיקרא Sport utility vehicle בדגש על ה-SPORT. ב.מ.וו X5 כבר 20 שנים ראוי לגמרי לשאת את התואר הזה. אבל מעולם מועט מתחרים, היום שוחים בבריכה הזו כבר לא מעט כרישים.

המענה של ב.מ.וו היה להציג כלי מתקדם יותר טכנולוגית יותר מאשר אי פעם, אתם יכולים לקרוא על זה עוד בכתבת ההשקה של הדגם. אבל כעת עם תחילת השיווק שלו בישראל אנחנו מקבלים גם את המפרטים איתם הוא מגיע אלינו.

ב.מ.וו X5 גדל בכל הכיוונים ביחס לדור היוצא. 492 ס"מ לאורך, 200 ס"מ ברוחב ו-175 ס"מ לגובה. בסיס הגלגלים עומד כעת על 298 ס"מ (תוספת של 4.2 ס"מ). משמעות הגדילה היא הצגת גרסת שבעה מושבים שתצטרף בהמשך השנה עם שורת מושבים שלישית מתקפלת לתא המטען.

ב.מ.וו X5 החדש בישראל. יצרן, אתר יצרן
הגדילה במימדים מאפשרת הוספת שורת מושבים שלישית/אתר יצרן, יצרן

תא הנוסעים קיבל עיצוב חדש לחלוטין שמכיל גם כמה מערכות מתקדמות מאוד כראוי לטוען לכתר ההובלה של הסגמנט. מעבר לתאורת האווירה המשתנה בהתאם לסגנון הנהיגה, מה שבעיקר תופס את עין הם צמד המסכים הענקיים בגדול 12.3 אינץ' למערכת המולטימדיה ולוח המחוונים.

על מערכת המולטימדיה מהדור האחרון של ב.מ.וו ניתן יהיה לשלוט לא רק ממסך המגע או ה-iDrive אלא גם באמצעות פקודות קוליות ומחוות יד. נדלג על פירוט של כל אבזור הנוחות של ה-X5 החדש ונציין רק כמה מהמרכזיים שבהם בשתי רמות הגימור Elite שתהייה גרסת הכניסה ו-Superior הבכירה. כבר מהראשונה מבין השתיים תאורת לד, חלון שמש פנורמי חשמלי, פתיחה חשמלית לתא המטען המפוצל (חלק עליון ותחתון), ריפודי עור וחישוקי 20 אינץ'. ברמת הגימור Superior מתלים אדפטיביים, היגוי אחורי, פקדים בגימור קריסטל, פנסי LED אדפטיביים, חישוקי 21 אינץ' ועוד.

עוד באותו נושא

נהיגה ראשונה: ב.מ.וו X5 החדש

לכתבה המלאה
ב.מ.וו X5 החדש בישראל. יצרן, אתר יצרן
שני מסכי 12.3 אינץ' בתא הנוסעים/אתר יצרן, יצרן

בכל רמות הגימור ציוד הבטיחות כולל התרעה ותיקון סטייה מנתיב, התרעת פגיעה מאחור על ידי רכב, התרעת התנגשות צידית ולראשונה גם התערבות בהיגוי לחמיקה ממנה, סיוע בהיגוי בתמרון במצבי חירום, התרעת רכב ב"שטח מת", התרעת תנועה חוצה בנסיעה לפנים ולאחור, בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית פעילה עד מהירות של 210 קמ"ש. כמו בסדרה 8 החדשה, גם פה נמצא את מערכת החניה המתוחכמת של ב.מ.וו שלא רק שולטת על ההיגוי והבלמים בחניה עצמאית של הרכב, אלא גם זוכרת את נתיב הנסיעה ב-50 המטרים האחרונים ומסוגלת לנהוג אותו לאחור בעצמה.

ב.מ.וו X5 החדש בישראל. יצרן, אתר יצרן
חימום וקירור במחזיקי הספלים/אתר יצרן, יצרן

הדור החדש ישווק עם שלוש מנועים שחולקים את תצורת שישה הצילינדרים בטור, אחד בנזין ושני האחרים דיזלים. גרסת ה-40i בנפח 3.0 ליטרים מספק 340 כ"ס ו-45.9 קג"מ, מאיץ את ה-X5 ל-100 קמ"ש ב-5.5 שניות ועד למהירות מירבית של 243 קמ"ש. גרסת ה-30d עם מנוע 3.0 ליטרים דיזל ולה 265 כ"ס ו-63.2 קג"מ מאיצה ל-100 ב-6.5 שניות ועד למהירות מירבית של 230 קמ"ש. הגרסה הבכירה ביותר גם היא עם מנוע דיזל בנפח 3.0 ליטרים - M50d מייצרת 400 כ"ס ופצצת מומנט של 77.5 קג"מ. 5.2 שניות ל-100 קמ"ש ו-250 קמ"ש מירביים. בריאות.

ברבעון האחרון של השנה, צפויה להצטרף גם גרסת הייבריד נטענת שקע ה-45e גם פה, ב.מ.וו חוזרת לקלאסיקה של שישה צילינדרים בטור ובשילוב המנוע החשמלי תציג הספק של 400 כ"ס וטווח נסיעה גדול יותר בזכות סוללה גדולה יותר.

ב.מ.וו X5 החדש בישראל. יצרן, אתר יצרן
יש גם חבילת שטח עם מצבי נהיגה ונעילת דיפרנציאל אחורית/אתר יצרן, יצרן

לכל הגרסאות תיבת הילוכים פלנטרית בת שמונה יחסי העברה והנעה כפולה בעלת יכולת מינון העברת הכוח בין הגלגלים האחוריים לקדמיים לפי סגנון הנהיגה והעדפות הנהג. למי שירצו לרדת לשטח תוצע חבילת xOffRoad הכוללת מתלי אוויר, דיפרנציאל אחורי ננעל, מיגון תחתון, ארבעה מצבי נהיגת שטח השולטים על מרווח הגחון, תגובת דוושת התאוצה, בקרת המשיכה ועוד.

גם הלקוחות שיישארו על הכביש יוכלו לבחור בין שלוש מערכות מתלים אופציונליות. מתלי M אדפטיביים עם הנמכה של 10 מ"מ, מתלי M פרופשיונל אדפטיביים שיגיעו עם מוטות מייצבים אקטביים ודיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה וכן מתלי אוויר. חוץ מהבולמים ניתן לאבזר את ה-X5 גם בהיגוי אחורי אקטיבי. כמו זה שפגשנו בפורשה קאיין ופולקסווגן טוארג, היגוי אחורי אקטיבי מאפשר יציבות גבוהה יותר בפניות מהירות עם הפנייה של הגלגלים לכיוון הפניה וכושר תמרון משופר במהירות נמוכה עם הפנייה של הגלגלים האחוריים בכיוון הנגדי.

ב.מ.וו X5 החדש בישראל. יצרן, אתר יצרן
ב.מ.וו X5 החדש בישראל/אתר יצרן, יצרן

מחירי ה-X5 החדש:

30d ברמת גימור Elite יעלה 600 אלף שקלים
30d ברמת גימור Superior יעלה 690 אלף שקלים

40i ברמת גימור Elite יעלה 610 אלף שקלים
40i ברמת גימור Superior יעלה 700 אלף שקלים

M50d ברמת הגימור Superior יעלה 890 אלף שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully