וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה סקאלה בישראל: החל מ-118 אלף שקלים

9.9.2019 / 13:44

סקודה סקאלה, אחת המכוניות המרכזיות של סקודה החלה להימכר בישראל. עם מנוע 1.0 ליטר 115 כ"ס, ברמת גימור יחידה בשלב זה, הכוללת מערכות בטיחות מתקדמות

נהיגה ראשונה: סקודה סקאלה. יצרן, אתר יצרן
סקודה סקאלה, מאמינה בקומפקטיות/אתר יצרן, יצרן

סקודה סקאלה, שמחליפה אצל היצרנית הצ'כית את הספייסבק והראפיד, ממוקמת מעט מתחת לאוקטביה בהיצע הדגמים של היצרנית.

המכונית שההשקה העולמית שלה נערכה בישראל בדצמבר 2018 היא גם זו הציגה את שפת העיצוב החדשה של סקודה, מהחרטום החדש ועד הזנב בו את הסמל מחליף הכיתוב SKODA.

הפלטפורמה היא ה-MQB A0 של פולקסווגן, זו שגם משרתת את פולו ואת סיאט איביזה, אבל נמתחת במימדים החיצוניים והפנימיים שלה. האורך הכללי הוא 436 ס"מ, הרוחב הוא 179 ס"מ והגובה 147 ס"מ. בסיס הגלגלים צמח ב-5 ס"מ ביחס לזה של הראפיד ועומד על 265 ס"מ. תא המטען גדול ובנפח של 467 ליטרים, חריג מאוד ביחס למכונית האצ'בק. המחיר הוא שימוש במתלה אחורי פשוט מסוג קורת מתח.

נהיגה ראשונה: סקודה סקאלה. יצרן, אתר יצרן
קווים ישרים בתא הנוסעים, מסך 8 אינץ' וקישוריות לכל הטלפונים/אתר יצרן, יצרן

הסקאלה תגיע עם מנוע ה-1.0 ליטר, שלושה צילינדרים המוכר גם מדגמים אחרים של החברה כמו אוקטביה, קארוק וגם הקאמיק החדש. המנוע מציע 115 כ"ס ב-5,000 סל"ד ו-20.3 קג"מ ב-2,000 סל"ד. הביצועים הם 9.8 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מירבית של 201 קמ"ש. ההנעה היא כמובן קדמית ועוברת לשם דרך תיבת הילוכים כפולת מצמד עם 7 יחסי העברה.

רמת הגימור היחידה עמה משווקת הסקאלה בשלב זה היא "אמבישן", בסיסית יחסית הכוללת מסך מגע "צף" בגודל 8 אינץ' בעל תמיכה בעברית, קישוריות למכשירי אפל ואנדרואיד, ארבעה שקעי USB מסוג C (שניים מלפנים ושניים מאחור), חישוקי 16 אינץ' וחלונות כהים. לרמת גימור זו יצורפו אחרות בשנה הבאה.

עוד בוואלה!

השקה: סקודה סקאלה בנהיגה ראשונה

לכתבה המלאה
נהיגה ראשונה: סקודה סקאלה. יצרן, אתר יצרן
חלונות כהים וכיתוב SKODA שמחליף את הלוגו/אתר יצרן, יצרן

לסקאלה רשימת מערכות בטיחות מתקדמות מרשימה, הכוללת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת התרעה על אי שמירת מרחק ובלימה אוטומטית, בקרת סטייה מנתיב עם תיקון, מערכת בטיחות נוספת היא ה-eCall המאפשרת שיחה למוקד חירום גם ללא טלפון במכונית.

מחיר הסקאלה ברמת הגימור "אמבישן" יעמוד על 118 אלף שקלים. מה שמציב אותה בתחרות מול סיאט לאון הבסיסית או יונדאי אקסנט במלחמה על מכוניות הציים הקומפקטיות הזולות. האם היא יכולה להוות אלטרנטיבה למשפחתיות גדולות ויקרות יותר? בקרוב המבחן.

נהיגה ראשונה: סקודה סקאלה. יצרן, אתר יצרן
תא מטען גדול מאוד עבור האצ'בק עם 429 ליטרים/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully