וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו X1 המחודש בישראל. החל מ-249 אלף שקלים

16.9.2019 / 12:37

העיצוב עודכן, האבזור ברמות הגימור הבכירות נוסף, אך מערכות ההנעה נותרו ללא שינוי עם מנוע 1.5 ו-2.0 ליטרים. הגרסה ההיבירידת נטענת השקע לא בדרך אלינו

תחילת שיווק ב.מ.וו X1 המחודש. יצרן, אתר יצרן
הגדילו את הגריל, עדכנו את הפנסים/אתר יצרן, יצרן

מתיחת הפנים הקלה שעבר הג'יפון הקטן של ב.מ.וו הגיעה לישראל ותוצג החל ממחר, יום הבחירות באולמות התצוגה של היבואנית. בקרב תחרות מצטופפת שראתה בשנה האחרונה הצטרפות של מספר טוענים מרכזיים לנתח מהעוגה, כמו אודי Q3, קאדילק XT4 וגם DS3 קרוסבק שרוצה להשיג דריסת רגל בעולם הקרוסאוברים היוקרתיים. אבל גם מול מתחרים מעולים שכבר נמצאים פה לא מעט זמן כמו וולוו XC40 או מרצדס GLA.

תחילת שיווק ב.מ.וו X1 המחודש. יצרן, אתר יצרן
תחילת שיווק ב.מ.וו X1 המחודש/אתר יצרן, יצרן

ההבדלים הבולטים בעיצוב החיצוני כוללים גריל כליות שגדל אפילו יותר, פגושים בעיצוב חדש עם פנסי ערפל לד כאופציה, יחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור ומספר סממנים חיצוניים שוליים נוספים.

בתא הנוסעים החידוש העיקרי הוא מעבר לצג 6.5 אינץ' מופעל מגע (בנוסף לחוגה) בגרסאות הבסיס, 8.8 אינץ' ברמות הגימור המאובזרות יותר ובהזמנה מיוחדת גם מסך 10.25 אינץ'.

את ה-X1 ילוו שלוש רמות גימור, הבסיסית בהן מציעה חישוקי 17 אינץ' וגג שמש ועולה 249 אלף שקלים. אם תרצו בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת ואפילו מצלמת רוורס תצטרכו לטפס לרמת הגימור הגבוהה יותר ה-X ליין שמחירה 259 אלף שקלים ושבה גם כניסה והנעה ללא מפתח, חישוקי 18 אינץ' וקיפול חשמלי למראות. ברמת הגימור הגבוהה ביותר "אקסלוסיב" נוספים חישמול וחימום למושבים הקדמיים, פתיחה חשמלית לתא המטען ועוד, מחירה של רמת גימור זו הוא 279 אלף שקלים.

עוד בוואלה!

הגדול מכולם?

לכתבה המלאה
תחילת שיווק ב.מ.וו X1 המחודש. יצרן, אתר יצרן
מסך הענק - רק בהזמנה מיוחדת/אתר יצרן, יצרן

על ההנעה, ימשיך ה-X1 לעשות שימוש בשני מנועי בנזין מוגדשי טורבו. הבסיסי שבהם הוא ה-1.5 ליטר שלושה צילינדרים עם 140 כ"ס, התאוצה ל-100 קמ"ש היא 9.6 שניות והמהירות המירבית היא 201 קמ"ש. המנוע הגדול יותר הוא בנפח 2.0 ליטרים, 192 כ"ס, כאן התאוצה היא 7.6 שניות והמהירות המירבית היא 224 קמ"ש. שני המנועים מגיעים בהנעה קדמית בלבד ועושים שימוש בתיבת הילוכים כפולת מצמד בת שבעה יחסי העברה.

עם מתיחת הפנים הציגה ב.מ.וו גם יחידת הנעה היברידת נטענת שקע (PHEV), שתיכנס לייצור רק במרץ 2020. לגרסה זו שילוב של מנוע בנזין 125 כ"ס לגלגלים הקדמיים ומנוע חשמלי בהספק של 95 כ"ס לגלגלים האחוריים. הטווח החשמלי על פי היצרנית הוא עד 50 ק"מ. טרם הוחלט אם גרסה זו תשווק בישראל.

תחילת שיווק ב.מ.וו X1 המחודש. יצרן, אתר יצרן
גם התאורה מאחור עודכנה וכן הפגוש האחורי/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully