וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל שיווק מרצדס C300e פלאג אין הייבריד

23.9.2019 / 11:05

מרצדס C ההיברידית, אחד ממנועי הצמיחה של המותג בישראל חוזרת לאולמות התצוגה עם הדור השני של מערכת ה-PHEV. המחיר: החל מ-336 אלף שקלים

תחילת שיווק מרצדס C300e. יצרן, אתר יצרן
אחת מרבות המכר של מרצדס בישראל בחסות המיסוי הירוק/אתר יצרן, יצרן

כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל מודיעה על תחילת השיווק של הדור המחודש של מרצדס C קלאס ההיברידית. המכונית החדשה, מוסיפה למתיחת הפנים שעברה המכונית לפני כשנה את הדור השני של מערכות ה-PHEV של החברה.

הגעת הגרסה הזו, ברבעון האחרון של השנה, תאפשר, כך מקווים בכלמוביל להעלות כמות גדולה ממנה על הכבישים בטרם תתעדכן שוב נוסחת המס הירוק בתחילת השנה. אוריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת היוקרה בכלמוביל מעריך שדגמים אלו יתייקרו בכ-20 אחוזים.

תחילת שיווק מרצדס C300e. יצרן, אתר יצרן
תחילת שיווק מרצדס C300e/אתר יצרן, יצרן

הגרסה החדשה תעשה שימוש במנוע בנזין 2.0 ליטרים בהספק 211 כ"ס המשולב עם מנוע חשמלי בהספק של 122 כ"ס. ההספק המשולב עומד על 320 כ"ס ו-71.4 קג"מ מרשימים מאוד, זהו נתון המומנט הגבוה ביותר מבין גרסאות ה-C קלאס, כן, כולל ה-AMG.

הסוללה החדשה בה עושה שימוש ה-C קלאס גדולה משמעותית מזו של הגרסה היוצאת, ומספקת טווח חשמלי מוצהר של 44 ק"מ. משל הטעינה התקצר ועומד על כשעה וחצי בעמדת טעינה מהירה. האחריות לסוללות היא ל-6 שנים. בכלל, מערכת החשמל החדשה ב-C קלאס PHEV עושה שימוש בטכנולוגיות המגיעות היישר מחטיבת המכוניות החשמליות של הקבוצה ה-EQ. בורר עם מצבי שימוש שונים בחשמל, שילוב הרדאר הקדמי במערכת הבלימה הרגנטיבית, משוב מדוושת התאוצה המאותת על עוצמת הלחיצה האופטימלית, פונקציית בקרת אקלים המכינה את המכונית לטמפרטורה הרצויה עוד בטרם ההנעה על מנת לנצל את כוח החשמל כאשר היא עוד מחוברת לשקע ועוד.

הביצועים של כל תשלובת הבנזין-חשמל הזו הם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות ומהירות מירבית של 250 קמ"ש.

עוד בוואלה!

מבחן דרך: מרצדס C43AMG קופה

לכתבה המלאה
תחילת שיווק מרצדס C300e. יצרן, אתר יצרן
להערכת היבואנית המכונית עשויה להתייקר ב-20 אחוזים בתחילת השנה הבאה/אתר יצרן, יצרן

מרצדס C300e תשווק בשלוש רמות גימור, "הרמוני" תהייה רמת הכניסה, מעליה "אולטימט הרמוני" וכן גרסת AMG. כבר ברמת הכניסה ניתן למצוא תאורת לד, חלון שמש, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות למושב האחורי, צג מולטימדיה 10.25 אינץ', קישוריות למכשירי אפל ואנדרואיד.

רמות הגימור הבאות מוסיפות לחבילה חישוקי 18 אינץ' במקום 17 אינץ', תאורת אווירה בתא הנוסעים, חימום מושבים, מצלמות היקפיות, לוח מחוונים דיגיטלי 12.3 אינץ' (במקום 5.5 אינץ'), בולמי אוויר, בקרת שיוט המשולבת עם מצב פקקים ועוד. רמת הגימור AMG גם מקבלת מאפייני עיצוב חיצוניים ספורטיביים.

רשימת מערכות הבטיחות כוללת בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב, התרעה על רכב ב"שטח מת", התרעה על תנועה חוצה מאחור, בלימה אוטומטית ומערכת סיוע לתמרוני חירום.

תחילת שיווק מרצדס C300e. יצרן, אתר יצרן
לוח מחוונים 12.3 אינץ' ברמות הגימור הגבוהות/אתר יצרן, יצרן

מחירי ה-C300e יתחילו ב-336 אלף שקלים לרמת הגימור "הרמוני", רמת הגימור "אולטימט הרמוני" תעלה 366 אלף שקלים ואילו גרסת ה-AMG תעלה 376 אלף שקלים.

מרצדס C300e מגיעה לתחרות ישירה מול הגרסה המקבילה לה בב.מ.וו, עם סדרה 3 ההיברידית. המתחרה ממינכן אמנם מציגה הספק נמוך משמעותית שעומד על 252 כ"ס במצב הרגיל ועד 292 במצב "אקסטרה בוסט" המוגבל בזמן. גם הביצועים (5.9 שניות ו-230 קמ"ש מירביים) פחות מרשימים מאלו של המרצדס, אולם טווח הנסיעה החשמלי המוצהר עומד על 56 ק"מ. המחיר נמוך משמעותית ומתחיל ב-290 אלף שקלים לגרסת הכניסה, 320 אלף שקלים לגרסת הביניים. ברמות הגימור הבכירות, אלו שמהוות חלק ניכר מהמכירות של דגמים אלו, הפער כבר מצטמצם כאשר אלו של הסדרה 3 עומדים על 360 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully