וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה ישראל: הפתעות במחירון על רקע תקנות המיסוי

12.1.2020 / 11:13

אורכיד ספורטס קארס, יבואנית פורשה לישראל מציגה את המחירון המעודכן לדגמיה, לצד ההתייקרויות בשל ביטול הטבת המס, הזדמנויות חדשות מגיעות מתחום מנועי הבנזין

פורשה טאיקן/צילום: פורשה

למרות התקווה שמשרד האוצר יתעשת ויעדיף את טובת הציבור בהמשך ההטבה למכוניות היברידיות ונטענות שקע, ב-1 בינואר נכנסו לתוקפן התקנות החדשות המעדכנות את המיסוי על מכוניות אלו. הנפגעות המרכזיות מהמהלך הזה היו כמובן מכוניות היוקרה, שהטבת המס עשתה להן רק טוב. גם הגבלת תקרת ההטבה למכוניות החשמליות הטהורות למקסימום של 75 אלף שקלים פגעה במכוניות אלו, אם כי מספרן עדיין מועט מאוד.

ובכל זאת, באורכיד ספורטס קארס, יבואנית פורשה לישראל מפרסמים את מחירון הדגמים המעודכן שלהם, בו למרות שינויים כמו גריעת הקאיין הייבריד - אחד הדגמים המצליחים שלה בישראל - מסתמנים כמה תמחורים מעניינים מאוד של גרסאות הבנזין שהוזלו לא מעט.

פורשה קאיין קופה בישראל. יצרן, אתר יצרן
קאיין קופה, הוזלות גדולות מאוד בגרסאות ה-V6 וה-S/אתר יצרן, יצרן

בין השינויים הגדולים במחירון ובהיצע הדגמים ניתן למצוא כאמור את הורדתן של גרסאות הפלאג אין של הקאיין מהיצע הדגמים. בהיעדר הטבת המס הנדיבה לה זכו בעבר, ייבוא גרסאות אלו אינו כדאי לאור מחירן שהתייקר. לעומת זאת, הצליחה היבואנית במשא ומתן מול היצרנית להוזיל משמעותית את מחירי גרסאות הבנזין.

כך למשל, קאיין בנזין עם מנוע ה-V6 שמחירו עמד בעבר על 729 אלף שקלים, הוזל ל-675 אלף שקלים. גרסת ה-S עם 440 כ"ס מוזלת מ-929 אלף שקלים ל-815 אלף שקלים. גם תצורת הקופה של הקאיין מפחיתה מחירים ומתחילה ב-695 אלף שקלים (לעומת 769 אלף שקלים בעבר). בעוד גם פה גרסת ה-S יורדת מ-969 אלף שקלים ל-835 אלף שקלים.

עוד בוואלה!

חשמלית ושמה פורשה

לכתבה המלאה
פורשה פנאמרה E-Hybrid: מבחן דרכים. קינן כהן, ניר בן טובים
פורשה פנאמרה הייבריד, התייקרה ובמקביל הוסיפה הרבה אבזור/ניר בן טובים, קינן כהן

פורשה פנאמרה פלאג אין הייבריד, שהייתה אחת הנפגעות העיקריות מההתייקרות אמנם מעלה את תג המחיר שלה מ-795 אלף שקלים ל-830 אלף שקלים (ומ-805 ל-855 בגרסת הספורט טוריסמו). על פניו, ההתייקרות רחוקה מלהיות זו שהייתה אמורה המכונית לספוג עם עליית שיעור המס עליה מ-20 ל-83 אחוזים, המשמעות היא שהמכונית הייתה אמורה להייקר בכ-190 אלף שקלים, אבל יש פה עוד טוויסט בעליליה.

את הפנאמרה פלאג אין הייבריד, מייבאת מעתה אורכיד ספורטס קארס במהדורת "10 years" לציון 10 שנות פנאמרה. החבילה כוללת לא רק אבזור עמו הגיעה המכונית עד כה כמו גג שמש פנורמי מלא, מושבים חשמליים, טריקה שקטה, מערכת שמע של BOSE ועוד, אלא גם תוספות כמו חישוקי 21 אינץ' בעיצוב ייחודי לה, ריפודים בתפירה מיוחדת, תאורת מטריקס לד שווי התוספות האלו עומד על עשרות אלפי שקלים, כך שתוספת האבזור, לפחות לפי היבואנית מחפה על ההתייקרות כתוצאה מהמיסוי.

פורשה טאיקן. יצרן, אתר יצרן
פורשה טאייקן, התיקרויות מתונות/אתר יצרן, יצרן

אחת המכוניות החשובות ביותר עבור פורשה הטאייקן הכל חשמלית, היא גם זו שנפגעה מעדכון המס והגבלת ההטבה המקסימלית המוענקת למכוניות אלו. הטאיקן שעלתה 847 אלף שקלים בגרסת הכניסה שלה ה-S4 מתייקרת ל-875 אלף שקלים. גרסת הטורבו מתייקרת מ-1,257,000 שקלים ל-1,299,000 שקלים ואילו גרסת העל הטורבו S מתייקרת מ-1,537,000 שקלים ל-1,599,000 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully