וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורו יורד ואיתו המחירים בפורשה ישראל

25.2.2020 / 7:50

אורכיד ספורטס קארס, יבואנית פורשה ישראל שוברת פרדיגמות בשוק הרכב המקומי ומעדכנת את מחירון הדגמים שלה למטה בעקבות שער היורו. 718 קאימן ב-430 אלף שקלים

פורשה 911 נהיגה ראשונה/צילום: יצרן

ההיגיון לכאורה פשוט, כאשר שער היורו יורד והשקל מתחזק - כוח הקניה של האחרון עולה ואיתו אמור לעלות גם כוח הקניה שלנו כצרכנים כלפי מוצרים מיובאים. העניין הוא שההיגיון הפשוט הזה, לא חל על שוק הרכב הישראלי. בכל הקשור ליבוא מכונית, התנועה הזו - להוציא מקרים חריגים מאוד - היא תמיד חד סטרית ותמיד כלפי מעלה.

לשאלה מדוע לכל עליה ולו הקטנה ביותר בשער היורו, תמיד מוצמדת התייקרות ומדוע ירידה שלו לא מתורגמת להפחתה, יש תשובות נהדרות של היבואנים, החל ב"ספגנו התייקרויות בעבר" ועד "אנחנו לא רוצים לפגוע בערך המכוניות בשוק" - בקיצור, רמת האמינות - קראתי ואני מאשר את תנאי השימוש.

אבל יש כאלו שאצלן ההיגיון הבריא הזה מפעיל את הגוף נכון. אורכיד ספורטס קארס, יבואנית פורשה כמו המכוניות שהיא משווקת, מפגינה גמישות וזריזות גדולות יותר מאשר היבואניות הגדולות והמסורבלות. נכון, בהיקף המכירות שלה הדבר קל הרבה יותר מאשר אצל אחרים.

פורשה 911 וקיימן בנורבורגרינג. Apex Nürburg, Claire Kesselaar, Felix Töllich, קינן כהן
פורשה קאימן יורדת ל-430 אלף שקלים/קינן כהן, Apex Nürburg, Claire Kesselaar, Felix Töllich

עדכון המחירים הוא תוצאה הן של השינוי ביחס לשער היורו והן תוצאה של משא ומתן מול היצרנית, זו אינה הפעם הראשונה שהיבואנית מציגה הפחתת מחירים והיא עשתה זאת אך לא מזמן בתחילת ינואר, כאשר עדכנה את תמהיל ומחירי הדגמים שלה לאור הפחתת ההטבות למכוניות ירוקות יוקרתיות.

כמה דוגמאות למחירים החדשים: פורשה 718 קאימן שמחיר הבסיס שלה היה 479 אלף שקלים יורדת ל-430 אלף שקלים, אחותה פתוחת הגג הבוקסטר יורדת מ-496 ל-440 אלף שקלים. הקאיין יורד מ-675 אלף שקלים ל-655 אלף שקלים (אחרי שבינואר הוזל מ-729 אלף שקלים) ובשיעור זהה גם הקאיין קופה שמוזל ל-655 אלף שקלים. האח הקטן שלו המקאן יורד מ-525 אלף שקלים ל-495 אלף שקלים בגרסת הבסיס.

ה-911 המופלאה בדור הנוכחי שלה מוזלת בגרסת C2 S בעלת ההנעה האחורית (בעיני הטובה ביותר כיום בהיצע) מ-1,120,000 ל-975 אלף שקלים וגרסת הבסיס ה-C2 יורדת מ-990 ל-865 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully