וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי וניו בישראל. החל מ-110 אלף שקלים

17.5.2020 / 14:10

יבואנית יונדאי לישראל משלימה את מערך הג'יפונים והקרוסאוברים שלה עם שני דגמים חדשים. הוניו העירוני הקטן והגרסה ההיברידית לקונה. כל מערכות הבטיחות המתקדמות כבר מרמת הכניסה

יונדאי וניו בישראל. יצרן, אתר יצרן
יונדאי וניו, עירוני וקטן, ישמש תחליף ל-i20?/אתר יצרן, יצרן

בדיוק בזמן לחידוש הפעילות אחרי תקופת ההשבתה, מציגה כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל עם שתי תוספות מתבקשות להיצע הדגמים שלה. יונדאי וניו הקטן והגרסה ההיברידית של יונדאי קונה הם אומנם שני כלי רכב בסגמנטים שונים, אבל שניים כאלו שהם הלוהטים ביותר בשוק הרכב המקומי והעולמי.

נפתח בחדש מבין השניים הוניו. כמו אחיו לפלטפורמה, קיה סטוניק מוביל טבלאות המכירות, גם וניו נכנס לקטגוריית הקרוסאוברים העירוניים הקטנים. עם 404 ס"מ לאורך, רוחב של 177 ס"מ, גובה של 159 ס"מ ובסיס גלגלים של 252 ס"מ מידות האורך דומה לזו של מכונית סופר מיני עירונית ממוצעת, אם כי בסיס הגלגלים קצר יותר משל יונדאי i20 הנוכחית וקצר במעט משני מתחרים מרכזיים שלו, קיה סטוניק וסיאט ארונה. תא המטען בן 355 הליטרים ממוצע לקבוצה.

יונדאי וניו בישראל. יצרן, אתר יצרן
צביעה בשני גוונים ברמת הגימור הגבוהה/אתר יצרן, יצרן

על ההנעה מנוע חדש בנפח 1.6 ליטרים, אטמוספרי ולו ארבעה צילינדרים. ההספק עומד על 123 כ"ס ו-15.7 קג"מ. הוא שייך לסדרת מנועים חדשה, שנציג אחר בה פגשנו כבר ב-i10, מה שאומר שגם פה יש הזנת דלק כפולה, 8 שסתומים בניהול חשמלי לתזמון שלהם ומערכת EGR למחזור גזי פליטה.

ההנעה היא קדמית ומעוברת דרך תיבת הילוכים רציפה שלה חלוקה ל-8 "הילוכים" וניהול שאמור להקנות לה תחושה של תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית. הביצועים הם 11.2 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מירבית של 186 קמ"ש.

ניהול המנוע מאפשר לוניו להציע שלושה מצבי נסיעה, רגיל, ספורט וחסכוני. כמו כן, למרות שהוא בעל הנעה קדמית ויומרות צנועות בשטח יש לו גם בורר מצבי נסיעה מעבר לאספלט כמו בחול, שלג או בוץ.

עוד בוואלה!

בדרך החוצה מהמשבר, היצרניות מתכופפות לא מעט

לכתבה המלאה
יונדאי וניו בישראל. יצרן, אתר יצרן
מסך 8 אינץ' עם תאימות לאנדרואיד ואפל כסטנדרט/אתר יצרן, יצרן

שלוש רמות גימור יוצעו ללקוחות הוניו. בבסיס נמצאת ה-inspire שנבדלת חיצונית בגלגלי פלדה עם צלחות קישוט, מראות רגילות ללא פנסי איתות, גריל קדמי שחור ועוד. בתא הנוסעים היא מחסירה את בקרת האקלים, בקרת שיוט, קיפול מראות חשמלי ועוד אותם מקבלים ברמת הגימור premium שמעליה. ברמת הגימור הגבוהה ביותר supreme צביעה בשני גוונים, ריפוד בד בשילוב עור סינטטי ועוד.

כל הגרסאות מגיעות כסטנדרט עם שורת מערכות בטיחות מתקדמות. התרעה על אי שמירת מרחק כולל בלימה אוטומטית, תיקון סטייה מנתיה, שליטה אוטומטית באורות, התרעה על רכב שמתחיל בנסיעה מלפנים ועוד. כמו כן, בכולן מסך 8 אינץ' מקורי עם תאימות לאנדרואיד ואייפון, שמשות כהות, חיישני חניה אחוריים ועוד.

מחירי הוניו מתחילים ב-110 אלף שקלים לרמת הגימור inspire, רמת הגימור premium עולה 118 אלף שקלים ורמת הגימור supreme עולה 123 אלף שקלים.

יונדאי קונה הייבריד בישראל. יצרן, אתר יצרן
בול במקום, בול בזמן, יונדאי קונה הייבריד/אתר יצרן, יצרן

יונדאי קונה הייבריד

כאמור, לצד הוניו החדש, חלק את הבמה יונדאי קונה אך הפעם בגרסה ההיברידית שלו. כעת עם אופציה כזו, נפתח בפניו עולם ציי הרכב וגם האפשרות להתחרות ראש בראש עם כלי רכב כמו טויוטה CHR או קיה נירו שזוכים להצלחה לא מבוטלת. העובדה שהוא מקבל טיפול באחת הנקודות הקריטיות של הדגם הרגיל - צריכת הדלק שמגיעה יחד עם מנוע הטורבו 177 כ"ס של גרסת הבנזין.

חיצונית, הגרסה ההיברידית לא שונה מאוד מאחותה עם מנוע הבנזין, למעט חישוקי 16 אינץ' והיעדר פסי גגון, שתי הגרסאות דומות עד זהות.
את המנוע תורמת לה יונדאי איוניק, זה אומר מנוע 1.6 ליטר שיחד עם יחידה חשמלית מייצרים יחד 141 כ"ס ו-27 קג"מ. תיבת ההילוכים היא כפולת מצמד בת שישה יחסי העברהבאופן טבעי הביצועים של גרסה זו טובים פחות משל גרסת הבנזין. 11.2 שניות ל-100 קמ"ש ו-160 קמ"ש מירביים.

גרסה זו תשווק בשתי רמות גימור, premium ו-prestige. לשתיהן בלימה אוטומטית, תיקון סטיה מנתיב, רמת הגימור prestige הגבוהה יותר מוסיפה התרעה על רכב ב"שטח מת" והתרעה על רכב חוצה בנסיעה לאחור. מבחינת אבזור, שתי המכוניות מגיעות עם מערכת מולטימדיה 7 אינץ' מקורית עם תאימות לאנדרואיד ואפל, מצלמה אחורית, שליטה על ההילוכים מההגה, בקרת אקלים, בלם יד חשמלי ועוד, רמת הגימור הגבוהה מגיעה עם כניסה והנעה ללא מפתח, תאורת לד אחורית, חיישני חניה מקוריים ועוד.

מחירי הקונה ההיברידי עומדים על 140 אלף שקלים לרמת הגימור premium ו-143 אלף שקלים לרמת הגימור prestige

יונדאי קונה הייבריד בישראל. יצרן, אתר יצרן
7 או 8 מקומות בפאלסייד, ה-SUV הגדול ביותר של יונדאי שבדרך לישראל/אתר יצרן, יצרן

יחד עם הצגת שני הדגמים הללו, הודיעה היבואנית כי בכוונתה להתחיל עוד השנה בשיווק שני דגמים נוספים חדשים ומסקרנים, הראשונה היא הסונטה החדשה והשני הוא הפלאסייד, ה-SUV הגדול שהוא הרכב הכי גדול שמיצרת יונדאי (להוצא מסחריות) ומציע מלבד איכות חומרים ומרווח, גם אפשרות ל-8 מקומות ישיבה. שני הדגמים האלו עתידים להגיע עד סוף השנה ויתכן שעוד לפני בכפוף להקצאות הייצור והמשא ומתן לגבי מחירם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully