וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה 911 עכשיו גם בתצורת הטארגה

18.5.2020 / 11:34

תצורת המרכב השלישית של פורשה 911 הנוכחית נחשפה, הכירו את הטארגה החדשה. המכונית למי שרוצה גג נפתח, אבל לא להיראות כמו הטיפוס ש... אתם יודעים, נוסע במכונית עם גג נפתח

פורשה 911 טארגה. יצרן, אתר יצרן
השילוב המושלם בין מרכב קופה לבין תצורת גג נפתח/אתר יצרן, יצרן

מאז 1965, כאשר הייתה הראשונה להציג מכונית בתצורת טארגה באופן סדרתי, לפורשה ול-911 יש רומן ארוך שנים ולמעשה די ייחודי בעולם הרכב עם התצורה הייחודית הזו, בה החלק המרכזי של הגג ניתן להסרה. היתרונות של התצורה הזו משלבים בין חווית הנסיעה עם גג פתוח לבין הקשיחות המבנית והאפשרות שלא להתפשר על גג בד או מנגנון גג קשיח כבד ומסובך במקרה של גרסאות קבריולה.

פורשה 911 טארגה. יצרן, אתר יצרן
תצורת הטארגה מלווה את ה-911 עוד מהמחצית השנייה של שנות ה-60 ודי ייחודית לה/אתר יצרן, יצרן

כעת, כשנתיים אחרי הצגת ה-911 הנוכחית, שבשושלת הדגמים של פורשה מכונה 992, מגיעה התצורה הזו לשוק. כמו בדגם המוחלף, גם כאן הגג נע חשמלית על מסילה ומאוחסן מאחורי המושבים כאשר אינו בשימוש וקורה B המשמשת גם כקשת התהפכות עבה מאוד וניתן להזמין אותה בצבע כסוף או שחור, מאפשרת שמשה אחורית גדולה שעוטפת את החלק האחורי של תא הנוסעים, במראה הקלאסי של גרסאות הטארגה המקוריות, הכל חלק מהעיצוב של הדור הנוכחי שמושפע מאוד מהדור הראשון של 911.

עוד בוואלה!

נהיגה ראשונה: פורשה 911 החדשה

לכתבה המלאה
פורשה 911 טארגה. יצרן, אתר יצרן
תא הנוסעים זהה לזה של הגרסה הרגילה, את הקשת ניתן לקבל בצבע שחור או כסוף/אתר יצרן, יצרן

תצורת הטארגה, מוצעת בשלב זה עם בגרסת טארגה 4 וטארגה 4S, מה שאומר שהן גרסאות ההנעה הכפולה של ה-911. למה להוסיף עוד משקל של הנעה כפולה לגרסה שכבדה יותר מהקופה? לפורשה הפתרון. מה גם שבנהיגה הראשונה שלנו בה, העדפנו באופן ברור את ההתנהגות של זו בעלת ההנעה האחורית. את יחידות הכוח היא חולקת עם גרסאות הקאררה והקאררה 4S, זאת אומרת מנוע בוקסר, שישה צילינדרים טורבו בנפח 3.0 ליטרים שמספק 385 כ"ס בגרסה הרגילה ו-450 כ"ס בגרסת ה-4S. הכוח עובר דרך תיבת הילוכים כפולת מצמד בת שמונה יחסי העברה. עם חבילת הספורט כרונו הטארגה 4 מאיצה ל-100 קמ"ש ב-4.2 שניות בעוד גרסת ה-4S עושה את זה ב-3.6 שניות. המהירות המירבית של שתי הגרסאות היא 289 ו-304 קמ"ש בהתאמה.

פורשה 911 טארגה. יצרן, אתר יצרן
השקע במכסה תא המטען, בתי הגלגלים המורחבים, וקשת התאורה מאחור, כולם מאפייני העיצוב של ה-992 הנוכחית/אתר יצרן, יצרן

העיצוב החיצוני וכן הפנימי, נשענים על המאפיינים של ה-911 הנוכחית, מכסה תא המטען מלפנים עם השקע ההיסטורי, בתי הגלגלים המורחבים מלפנים ומאחור, הגריל האנכי מעל מכסה המנוע וגשר התאורה של הפנסים האחוריים. וכאמור, גם בתא הנוסעים, נשמר העיצוב הקלאסי שבו בחרה פורשה עם ה-911 החדשה, שמשלב מאפיינים של מחוון סל"ד אנלוגי עם מסכי וידאו בצדדיו בתצוגה שמול הנהג.

פורשה 911 טארגה. יצרן, אתר יצרן
למי שלא מעוניין להיראות כמו מישהו שנוסע במכונית פתוחה..../אתר יצרן, יצרן

מיבואנית פורשה לישראל "אורכיד ספורטס קארס" נמסר כי פורשה 911 טארגה 4 וטארגה 4S זמינות גם ללקוחות בשוק המקומי כאשר צפי ההגעה של המכוניות לישראל הוא ספטמבר. מחיר הטארגה 4 עומד על 1,065,000 שקלים ומחיר הטארגה 4S הוא 1,185,00 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully