וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה היילקס המחודש בישראל

18.9.2020 / 13:09

החדשות הטובות: מתיחת הפנים של טויוטה היילקס מגיעה עם מנוע חדש 2.8 ליטרים עם 204 כ"ס והמון מערכות בטיחות. החדשות הפחות טובות: שני אלו שמורים לגרסאות היקרות ביותר

טויטה היילקס המחודש בישראל. יצרן, אתר יצרן
חזית שמתחברת לטנדרים האמריקניים של טויוטה/אתר יצרן, יצרן

הדור השמיני של טויטה היילקס, הטנדר שהפך לאגדה בפי חקלאים, טיילים, אנשי עבודה ומחבלי דעאש - מתחיל להימכר בישראל עם מתיחת הפנים שלו ומוסיף מנוע 2.8 ליטרים חדש ושרירי.

השינויים החיצוניים הבולטים ביותר הם כמובן החזית ויחידות התאורה החדשות וכן אלו של החלק האחורי, אלו מקבלים את המראה של הטנדרים הגדולים של טויוטה מארצות הברית כמו הטונדרה והטאקומה.
בתא הנוסעים סביבת הנהג מצמצת טווח עם לוח מחוונים חדש וברמת הגימור הגבוהה (אדוונצ'ר) עם מסך מגע בקונסולה המרכזית ותאימות למכשירי אפל ואנדרואיד.

טויטה היילקס המחודש בישראל. יצרן, אתר יצרן
כבעבר, מערכות הבטיחות המתקדמות יוצעו רק ברמות הגימור הגבוהות/אתר יצרן, יצרן

להיצע המנועים מצטרף כאמור מנוע 2.8 ליטר חדש. הספק המנוע עומד על 204 כ"ס ו-51 קג"מ. הוא מקצר את התאוצה ל-100 קמ"ש בשתי שניות ל-10.7 ומוסיף 5 קמ"ש למהירות המירבית של 175 קמ"ש. בשל המשקל העצמי הגבוה יותר של גרסה זו, כושר ההעמסה שלה יורד מ-810 ק"ג ל-790 ק"ג. נתון הגרירה נותר ללא שינוי - 750 ק"ג ללא בלמים ו-3,500 עם בלמים. גרסה זו תגיע רק בהנעה כפולה ותיבת הילוכים אוטומטית.

מנוע ה-2.4 המוכר עם 150 כ"ס ו-40.8 קג"מ, ימשיך לשרת בהיילקס בגרסאות הנעה אחורית וכפולה, עם תיבת הילוכים אוטומטית או ידנית.

צריכת הדלק המוצהרת התאורטית עומדת על 13.2 ק"מ לליטרים, פער זניח לעומת הגרסה המקבילה (אוטומטית, 4X4) עם מנוע ה-2.4 ליטרים שם הנתון הוא 13.5 ק"מ לליטר.

טויטה היילקס המחודש בישראל. יצרן, אתר יצרן
דלת ויחידות תאורה חדשות מאחור/אתר יצרן, יצרן

שינויים נוספים שעבר ההילקס נוגעים למערכת המתלים, לטענת היצרנית הבולמים מלפנים וקפיצי העלים מאחור עברו כיול לטובת שיפור נוחות הנסיעה בין השאר על ידי שימוש בתותבים חדשים. כמו כן מצהירה היצרנית על שיפור במערכת תגבור ההיגוי.

בכל הקשור לאבזור הנוחות, אין שינויים של ממש ביחס לגרסה טרום מתיחת הפנים, אבל בתחום מערכות הבטיחות ההילקס מזנק קדימה - כל עוד אתם קונים את הגרסה היקרה בעלת המנוע החזק.

שם מקבל ההילקס רשימת מערכות בטיחות הכוללת בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים, זיהוי הולכי רגל ורוכבי דו"ג ביום ובלילה ועוד. על רמות הגימור הנמוכות יותר נגזר להסתפק במובילאיי.

עוד בוואלה!

מבחן טנדרים: איסוזו די מקס, טויוטה היי לקס, מיצובישי טרייטון, ניסן נבארה, פולקסווגן אמארוק

לכתבה המלאה
טויטה היילקס המחודש בישראל. יצרן, אתר יצרן
מסך מגע גדול ברמות הגימור הגבוהות/אתר יצרן, יצרן

מחירי ההילקס נותרו ללא שינוי, למעט זה של המנוע החדש, שמוסיף 15 אלף שקלים למחירה של רמת הגימור "אדוונצ'ר" עם מנוע ה-2.4 ליטרים. הם חופפים פחות או יותר לאלו של מתחריו כמו מיצובישי טרייטון, פולקסווגן אמארוק, ניסאן נווארה ואיסוזו די מקס (האחרון לפני החלפה).

מחירים:
טויוטה היילקס 2.4 דיזל 2X4 אוט' אקטיב פלוס - 230 אלף שקלים
טויוטה היילקס 2.4 דיזל 4X4 ידני אקטיב - 231 אלף שקלים
טויוטה היילקס 2.4 דיזל 4X4 אוט' אקטיב - 248 אלף שקלים
טויוטה היילקס 2.4 דיזל 4X4 אוט' אדוונצ'ר - 260 אלף שקלים
טויוטה היילקס 2.8 דיזל 4X4 אוט' אדוונצ'ר - 275 אלף שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully