וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתראות חשמל, שלום טורבו: לקסוס IS המחודשת בישראל

2.2.2021 / 18:40

עם הפסקת שיווק הדגם באירופה, לקסוס עוברת לייבא את ה-IS המחודשת מארצות הברית ועוברת למנוע טורבו. תגיע ברמת גימור F ספורט ובמחיר של 280 אלף שקלים

לקסוס IS המחודשת בישראל. אתר יצרן
הגריל של לקסוס הולך וגדל מדגם לדגם/אתר יצרן

השינויים בתמהיל הדגמים של לקסוס באירופה והאפשרות לייבא לישראל מכוניות בתקינה אמריקנית מביאים לשינוי בהיצע הדגמים של לקסוס. מי שכבר שנים מוצפת בדגמים היברידיים נפרדת מה-IS300h לטובת IS300 אבל הפעם במקום h של היברידי היא צריכה לקבל T של טורבו.

הדגם המחודש (שוב) במתיחת הפנים השלישית לדגם שהוצג ב-2013, מגיעה עם כיוון ספורטיבי מבעבר. את המענה ללקוחות שמחפשים סדאן בעלת הנעה היברידית תציע לקסוס בישראל עם ה-ES שבמחיר של 290 אלף שקלים מתמקמת קרוב למחירה של ה-IS המחודשת שמטפס ל-280 אלף שקלים (התייקרות של כ-45 אלף שקלים).

לקסוס IS המחודשת בישראל. אתר יצרן
הופעה ספורטיבית ושרירית/אתר יצרן

המנוע:
המנוע ההיברידי מוחלף במנוע מוגדש טורבו, בנפח 2.0 ליטרים בהספק של 241 כ"ס (עלייה של 18 כ"ס ביחס ל-300h) ועם 35.6 קג"מ. הביצועים הם 6.9 שניות ל-100 קמ"ש (8.4 שניות בהיברית) ועד 230 קמ"ש מירביים. צריכת הדלק המוצהרת בהחלט שונה מזו של ההיברידת ועומדת על 10.6 ק"מ לליטר (16.4 בהיברידית). קשר אחד לגרסה ההיברידית כן נשמר, עם מערכת ניהול שסתומים שעוברת בין מצב של מחזור אטקינסון (המקובל במכוניות היברידיות) לאוטו כדי לשפר את צריכת הדלק. תיבת ההילוכים הרציפה מוחלפת בתיבה פלנטרית בת שמונה יחסי העברה.

השלדה:
בטויוטה מספרים על השימוש במסלול הניסויים החדש שלה בשימויאמה שהוקם בהשראת הנורבורגרינג לכיול ה-IS המחודשת. אלו כללו הפחתת משקל מהקפיצים, זרועות המתלים ואפילו הברגים בגלגלים. הבולמים הם אדפטיביים ויחד עם בורר מצבי הנהיגה משנים את הקשיחות בהתאם למצב הנבחר. מערכת הכוונת מומנט אחראית על שיפור יכולת הפנייה של המכונית. מפשק הסרנים רחב מבעבר וכן היא מצוידת בצמיגים ברוחב 235/40 מלפנים ו-265/35 רחבים יותר מאחור.

עוד בוואלה!

מבחן דרכים: לקסוס LC500 קבריולה

לכתבה המלאה
לקסוס IS המחודשת בישראל. אתר יצרן
מסך מגע 10.3 אינץ', מושבי עור חשמליים/אתר יצרן

תא הנוסעים:
רמת הגימור F ספורט כוללת גם רמת גימור גבוהה בתא הנוסעים, עם מושבי עור בכיוון חשמלי עם חימום וקירור, חלון שמש, הנעה ופתיחה ללא מפתח, חיישנים קדמיים ואחוריים. למרבה ההפתעה והצער היא עדיין מצוידת במשטח המגע לשליטה במערכת המולטימדיה, אבל מסך המולטימדיה מאפשר שליטה במגע, כך שהנחיצות של המשטח הבעייתי פחתה. יש גם תאימות לקישוריות אפל או אנדרואיד. ברמת הגימור הגבוהה יותר מערכת שמע של מארק לוינסון עם 18 רמקולים.

ההופעה:
מתחיחת הפנים כוללת גם גריל "שעון חול" גדול מבעבר וגדול מאוד באופן כללי ויחידות תאורה חדשות מאחור, שנמתחות לרוחב תא המטען. חבילת ה-F כוללת גם פגושים בעיצוב אגרסיבי יותר, סופיות אגזוז כפולות, ספוילר אחורי צנוע, חישוקי 19 אינץ'.

לקסוס IS המחודשת בישראל. אתר יצרן
ספוילר צנוע, יציאות מפלט כפולות ופס תאורה לרוחב החלק האחורי/אתר יצרן

הבטיחות:
מתיחת הפנים מוסיפה מערכות חדשות ומשפרת את אלו שהיו למכונית. בלימה אוטומטית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, זיהוי דומה בצמתים בפנייה שמאלה כולל הפעלת סיוע חמיקה מתאונה, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית עקיפה של כלי רכב, זיהוי תמרורים, התרעה על רכב ב"שטח מת", התרעת תנועה חוצה בנסיעה לאחור ועוד.

המתחרות:
לקסוס תמשיך להתחרות בסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות, מולה מתחרות כמו אודי A4, וולוו S60, ב.מ.וו סדרה 3 ומהיום נציגה חשמלית חדשה - טסלה מודל 3.

המחירים:
IS300 F SPORT תעלה 280 אלף שקלים לגרסת הכניסה ואילו רמת הגימור F SPORT PLUS בעלת מערכת השמע המשודרגת והמושבים בעלי הזכרונות תעלה 295 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully