וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולף דור 8 בישראל: החל מ-135 אלף שקלים

עודכן לאחרונה: 23.3.2021 / 0:47

שנה וחצי אחרי השקתה, נוחתת בישראל הגולף החדשה. כבעבר תוצע עם מנועי 1.0 ו-1.5 ליטר ובשתי רמות גימור. וגם גולף GTI החדשה עושה עלייה

פולקסווגן גולף דור 8/יצרן

צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן לישראל מתחילה בשיווק הדור ה-8 של המשפחתית הקומפקטית של היצרנית. הדגם שהוצג באוקטובר 2019 ממשיך בקו האבולוציוני שליווה אותו בדורות הקודמים, והפך אותה לאחד השמות המוכרים והנמכרים ביותר עם מעל 35 מיליון יחידות בהיסטוריה שלה.

הדור השמיני מתבסס על פלטפורמת MQB של היצרנית, אותה הוא חולק עם האחיות לקונצרן סיאט לאון, סקודה אוקטביה ואודי A3. המידות החיצוניות לא השתנו משמעותית ביחס לדור היוצא, עוד 2.5 ס"מ לאורך הכללי שעומד כעת על 428 ס"מ, הרוחב קוזז בס"מ ועמוד כעת על 179 ס"מ והגובה הוא 144 ס"מ (תוספת של 2 ס"מ). בסיס הגלגלים של 262 ס"מ נותר זהה וגם תא המטן שהוסיף ליטר לנפחו ועומד על 381 ליטרים.

פולקסווגן גולף החדשה. יצרן, אתר יצרן
סביבת נהג חדשה ודיגיטלית/אתר יצרן, יצרן

עוד ממשיכים עם הגולף הם המנועים שלה, הראשון בנפח 1.0 ליטר שלושה צילינדרים ו-110 כ"ס והשני בנפח 1.5 ליטרים עם ארבעה צילינדרים ו-150 כ"ס. אולם בדור הנוכחי מצטרפת אליהם מערכת סיוע היברידית קלה 48V להארכת פרקי הזמן של דימום המנוע, הורדת צריכת הדלק ופליטת המזהמים. בשתיהן גם נעשה שימוש בתיבת הילוכים כפולת מצמד בת 7 הילוכים.

גרסת ה-1.0 ליטר תאיץ ל-100 קמ"ש ב-10.2 שניות והמהירות המירבית היא 202 קמ"ש, גרסת ה-1.5 ליטרים מקצרת את הזמן ל-8.5 שניות והמהירות המירבית היא 224 קמ"ש.

שתי הגרסאות גם נבדלות במבנה המתלה האחורי. זו עם מנוע ה-1.0 ליטר תעשה שימוש בקורת מתח בעוד ה-1.5 ליטר מקבלת מתלה רב חיבורי.

עוד בוואלה!

הוצגה: פולקסווגן גולף החדשה

לכתבה המלאה
פולקסווגן גולף החדשה. יצרן, אתר יצרן
דור 8 לשושלת/אתר יצרן, יצרן

המכונית תגיע בשתי רמות גימור, life ו-life plus? הראשונה תגיע עם מנוע ה-1.0 ליטר בלבד בעוד מנוע ה-1.5 ליטר יהיה זמין בשתי רמות הגימור.

עיקרי האבזור הם מסך מגע 8 אינץ' למולטימדיה, צימוד למכשירי אפל ואנדרואיד, הנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 איזורים עם יציאות למושב האחורי, מצלמת רוורס וחיישנים קדמיים ואחוריים, לוח מחוונים דיגיטלי, טעינה אלחוטית לנייד ועוד. רמת הגימור life plus מוסיפה כניסה ללא מפתח, מושב נהג עם כיוון חשמלי ועיסוי, גג שמש פנורמי, חישוקים שעולים מ-16 ל-17 אינץ' ועוד.

פולקסווגן גולף החדשה. יצרן, אתר יצרן
צמיחה מתונה במימדים/אתר יצרן, יצרן

בשתי רמות הגימור מערכות הבטיחות כוללות בלימה אוטומטית, התרעת אי שמירת מרחק, תיקון סטייה מנתיב, התרעת רכב ב"שטח מת" ועוד כאשר רמת הגימור הגבוהה יותר מצוידת בבקרת שיוט אדפטיבית מורחבת המאפשרת מעקב אחרי הרכב מלפנים תוך שמירה על מרכז הנתיב עד מהירות של 210 קמ"ש.

מחירי הגולף החדשה מתחילים ב-135 אלף שקלים לרמת הגימור life עם מנוע ה-1.0 ליטר, כאשר רמת גימור זו עם המנוע החזק יותר תעלה 147 אלף שקלים. מנוע ה-1.5 ליטרים שיהיה זמין רק ברמת הגימור הגבוהה יותר יעלה 158 אלף שקלים.

פולקסווגן גולף GTI דור 8 בישראל. אתר יצרן
פולקסווגן גולף GTI, דור שמיני גם לאייקון ההוט האצ'/אתר יצרן

גרסת הארנבת

לצד הגולף הרגילה מתחילה היבואנית גם בשיווק גרסת הספורט של הגולף - ה-GTI, גם היא ממשיכה שושלת שנמשכת מ-1976 לאורך כל דורות הגולף. גם כאן ממשיכה הגולף לעשות שימוש במנוע הדור היוצא - 2.0 ליטרים בהספק 245 כ"ס ו-37.7 קג"מ. כמו המנוע, גם הביצועים נותרו זהים לאלו של הדור היוצא - 6.2 שניות ל-100 קמ"ש ו-250 קמ"ש מירביים.

ה-GTI מוקשחת כמובן ביחס לדגמים הסטנדרטיים, אבל גם מונמכת בס"מ ביחס אליהם, מצוידת בדיפרנציאל מוגבל החלקה מכאני, אך אינה מצוידת בבולמים אדפטיביים כמו במקרה של קופרה לאון.

פולקסווגן גולף GTI דור 8 בישראל. אתר יצרן
אלינו היא תגיע עם מושבי עור במקום הבד הקלאסי/אתר יצרן

כבעבר, יש לא מעט אבזור בגרסה הזו, ומעבר למה שמוצע ברמת הגימור הגבוהה של הדגם הרגיל יש כאן גם חימום וקירור למושבים הקדמיים (למרבה הצער הוסרה האפשרות לקבל את מושבי הבד הקלאסיים), גג פנורמי, חלונות כהים מאחור, תאורת לד ייחודית לה, שתי יציאות אגזוזים, חישוקי סגסוגת 18 אינץ'.

מערכות הבטיחות כוללות תיקון סטייה מנתיב, בלימה אוטומטית, בקרת השיוט המורחבת עד 210 קמ"ש, זיהוי הולכי רגל, התרעה על רכב ב"שטח מת", מצלמת רוורס, בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור ועוד.

מחיר הגולף GTI החדשה יעמוד על 235 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully