וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה CR-V הייבריד בישראל: פרטים ראשונים

עודכן לאחרונה: 1.3.2022 / 13:35

הונדה CR-V הייבריד בישראל עם קלף מעניין מאוד של שילוב הנעה היברידית לקרוסאובר. אבל חשוב לא פחות - הוא כרגע הדגם הרלוונטי ביותר למותג בישראל

הונדה CRV החדש בישראל. יצרן, אתר יצרן
מעכשיו יגיע גם בהנעה היברידית/אתר יצרן, יצרן

הונדה, שעד לא לפני הרבה שנים אולם התצוגה שלה אכלס היצע שהשתרע מהג'אז, דרך הסיוויק על שלל תצורותיה וגרסת הטייפ R, האקורד, HR-V, CR-V ולפרקים אפילו הבלחות כמו CR-Z היא היום צל חיוור של מה שהייתה פעם, עם אולם תצוגה הרבה פחות ססגוני או אטרקטיבי. השמועה בענף היא שאולם התצוגה של המותג בהרצליה יהפוך בקרוב לזה שבו יוצגו מכוניות פולסטאר - המותג החשמלי-ספורטיבי של וולוו במקום הונדה.

חלק מכך נובע ממצבה של הונדה באירופה, שהעדיפה למקד את המאמצים שלה בגל הבא - של מכוניות חשמליות ופחות להשקיע בשדה ההיברידי הנוכחי. אולם כעת עולה על הכבישים בישראל הדגם שעשוי להביא מתעניינים לאולמות התצוגה.

הונדה CRV החדש בישראל. יצרן, אתר יצרן
יביא את הלקוחות בחזרה?/אתר יצרן, יצרן

ומדובר בגרסה ההיברידית של ה-CR-V, הקרוסאובר של הונדה המגיע בתצורת 5 או 7 מושבים יקבל גרסה היברידית - במחיר של ויתור על שני המושבים האחוריים, כך שיוצע בתצורת 5 מושבים.

הסידור הטכני בגרסה זו שנקראת בהונדאית - e:HEV כולל מנוע 2.0 ליטרים ועוד שני מנועים חשמליים, כאשר ההספק המשולב עומד על 184 כ"ס והנעה כפולה או קדמית. תיבת ההילוכים שלו ה-e-cvt יחודית למדי, ודומה לזו שבהונדה ג'אז, עם יחס העברה יחיד קבוע בין היחידה החשמלית לגלגלים וחיבור ישיר בין מנוע הבנזין לגלגלים בזמן שיוט ותחת עומס. בפועל, מתקבלת מקבילה לתיבת הילוכים רציפה. הביצועים נאים, ועומדים על 8.6 שניות ל-100 בגרסת ההנעה הקדמית ו-8.9 בהנעה הכפולה. בשני המקרים המהירות המירבית היא 180 קמ"ש.

עוד בוואלה!

מבחן: הונדה אודיסי (יבוא מקביל)

לכתבה המלאה
הונדה CRV החדש בישראל. יצרן, אתר יצרן
ההערכה היא שהוא ישמור על רשימת אבזור בטיחות מלאה/אתר יצרן, יצרן

מפרטי האבזור הרשמיים טרם פורסמו, אבל אפשר רק לקוות שרמת הגימור תהייה גבוהה יותר או לפחות תשמור על זו של גרסת הבנזין (ששיווקה הופסק) ומכל מקום שישמר את רמת האבזור גבוהה במפרט הבטיחותי.

המחירים של ה-CR-V ההיברידי צפויים לעמוד על בין 230 אלף שקלים ועד 260 אלף שקלים בתלוי ברמת הגימור. אלו אינם המחירים הסופיים, כי אם אלו עליהם הוצהר על ידי היבואנית למשרד התחבורה, אך זה סדר הגודל אליו ניתן לצפות. מדובר במחירים יקרים יותר מאשר גרסאות הבנזין ששווקו פה בעבר ונפגעו מהתמחור הגבוה, אולם מבט למתחרים מראה שגם שם ההתייקרות סגרה את הפער.

זהו טווח מחירים מעניין שמציב אותו מול הגרסאות המאובזרות של טויוטה ראב4 ההיברידי שמחירן 226 אלף שקלים ועד 260 אלף שקלים לכפולות ההנעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully