וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יפ קומפאס המחודש נערך להסתערות

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 15:51

יחד עם מתיחת הפנים הקלה שעובר הקומפאס ל-2022 מתעדכנים גם תא הנוסעים ורשימת האבזור של הדגם בעל הפוטנציאל הגדול ביותר של ג'יפ

ג'יפ קומאס 2022. אתר יצרן
שינויים קלים מאוד לחזית בפנסים ובפגוש/אתר יצרן

על פניו לג'יפ קומפאס היה את מה שצריך כדי להצליח, היחיד בקבוצת הג'יפונים הקומפקטיים לשאת את השם המפורש - ג'יפ. מראה קשוח עם דימיון לגרנד צ'ירוקי ואפילו תג מחיר שאמנם היה יקר במעט מהאחרים, אבל לא באופן חריג. אולם פוטנציאל לחוד ומספרי מכירות לחוד, והקומפאס לא הצליח לייצר נתוני מסירות משמעותיים, בטח ביחס לכלים המתחרים מיונדאי טוסון ועד פיג'ו 3008 וכל מה שבאמצע.

כעת הוא מגיע לישראל אחרי מתיחת פנים קלה ששיפרה את רמת האבזור וציוד הבטיחות שלו. הוא אמנם התייקר, אבל כך גם המתחרים שלו. אלו החידושים שהוא מציג.

ג'יפ קומאס 2022. אתר יצרן
מצלמת רוורס כסטנדרט ופתיחה חשמלית לתא המטען ברמת הגימור הבכירה/אתר יצרן

מבחינת הנעה, אין שינוי וגם הפעם הוא יעשה שימוש במנוע 1.3 ליטרים מוגדש עם 150 כ"ס ו-27.5 קג"מ.
הכוח עובר דרך תיבת 6 הילוכים כפולת מצמד לגלגלים הקדמיים. משכך, גם הביצועים נותרו ללא שינוי - 9.2 שניות ל-100 קמ"ש ועד 199 קמ"ש מירביים.

השינויים המשמעותיים יותר הם ברמות הגימור של הדגם. הקומפאס ישווק בשלוש רמות גימור, Longitude, 80th Anniversary ו-S-Model.

Longitude שתהייה רמת הכניסה מוסיפה רשימה די נאה של אבזור ביחס לדור היוצא. משטח טעינה לנייד, מצלמת רוורס, תאורת לד, מסך המולטימדיה גדל מ-7 ל-8.4 אינץ' ויכלול צימוד לאנדרואיד ואפל, חישוקי 17 אינץ' יציאות מיזוג למושב האחורי מבקרת האקלים ועוד. לרשימת מערכות הבטיחות מצטרפים מעתה זיהוי תמרורים, הולכי רגל ודו גלגלי.

עוד בוואלה!

השוואתי פורד ברונקו Wildtrack נגד ג'יפ רנגלר רוביקון Recon

לכתבה המלאה
ג'יפ קומאס 2022. אתר יצרן
מסך המולטימדיה גדל בכל רמות הגימור/אתר יצרן

לרמת הגימור 80th Anniversary המציינת 80 שנים לג'יפ (בשנה שעברה...) יש בין השאר תגיות המציינות את המאורע, גג פנורמי, חיישני חניה קדמיים, לוח מחוונים בגודל 10.25 אינץ' ומערכת מולטימדיה בגודל 10.1 אינץ', הריפודים בשילוב בד ועור, כניסה והנעה ללא מפתח, צביעה בשני גוונים מבחוץ וחישוקי 18 אינץ'. במערכות הבטיחות נוספת בקרת שיוט אדפטיבית.

בפסגת ההיצע רמת הגימור S-Model מוסיפה לאבזור גם כיוון חשמלי למושבים כאשר זה של הנהג כולל זכרונות, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, מסילות גג, ריפוד עור מלא וחישוקי 19 אינץ'.

מחירי הקומפאס מתחילים ב-189 אלף שקלים (התייקרות של כ-10,000 שקלים) לגרסת הכניסה.
רמת הביניים תעלה 214 אלף שקלים ורמת הגימור הבכירה תעלה 229 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully