וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

668 כ"ס, הסופר-קאדילק בישראל

עודכן לאחרונה: 15.6.2022 / 16:23

אחרי כמה שנים של היעדרות משוק הסאלון ושלוש שנים לאחר הצגת הדגם, ה-CT5 נוחתת בישראל. בתפריט: גרסת הטורבו וה-BLACKWING המפלצתית

קאדילק CT5 BLACKWING. אתר יצרן
קאדילק CT5, כניסה מחודשת לקטגוריית הסאלון/אתר יצרן

UMI, יבואנית קאדילק לישראל תתחיל ביולי בשיווק ה-CT5, מכונית הסאלון של היצרנית שמבקשת להתחרות במכוניות כמו וולוו S90, ג'נסיס G80, לקסוס ES וכן, גם באודי A6, ב.מ.וו סדרה 5 ומרצדס E קלאס. רשימה מכובדת מאוד למותג שנעדר מכונית סאלון בשנים האחרונות מאולמות התצוגה שלו.

ה-CT5 שהוצגה לפני כשלוש שנים יושבת על פלטפורמת "אלפא" של GM ומציגה מימדים אמריקניים למהדרין - 492 ס"מ לאורך, 188 לרוחב, 145 בגובה ובסיס גלגלים של 295 ס"מ. אבל למרות כל הגודל הזה, מסתפקת בתא מטען של מכונית סופר מיני - 337 ליטרים בלבד.

קאדילק CT5 BLACKWING. אתר יצרן
נושקת ל-5 מטרים לאורך/אתר יצרן

ה-CT5 תשווק בישראל עם בשתי גרסאות - הראשונה היא ה-T20 עם מנוע טורבו 2.0 ליטרים והשנייה היא ה-BLACKWING הסופר חזקה.

מנוע ה-2.0 ליטרים בהספק 237 כ"ס ו-35.7 קג"מ מאיץ את ה-CT5 ל-100 קמ"ש ב-6.6 שניות, כאשר הכוח עובר לגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת 10 יחסי העברה.

גרסת ה-BLACKWING היא כבר נקודת קיצון אחרת לגמרי שמתחרה בגרסאות ה-M וה-AMG של המתחרות מגרמניה. מנוע 6.2 ליטרים עם מגדש על משחרר 668 כ"ס ו-91.1 קג"מ. 3.4 שניות, זה מה שהיא צריכה כדי להגיע ל-100 קמ"ש ועם מספיק זמן על הדוושה היא גם תגיע למהירות המירבית - 320 קמ"ש (אבל רק אם אתם במסלול מירוצים).

בגרסה הזו יש גם רשימת מכלולים שתומכים ביכולות האלו כמו דיפרנציאל מוגבל החלקה מקורר, בורר מצבי נהיגה בהגה, בקרת זינוק, בלמי ברמבו, בולמים מגנטיים עם קריאת מצב הכביש והתאמת השיכוך ועוד.

עוד בוואלה!

מבחן ראשון: קדילאק XT6

לכתבה המלאה
קאדילק CT5 BLACKWING. אתר יצרן
668 כ"ס, לבריאות ובהצלחה עם זה/אתר יצרן

ה-CT5 עם מנוע ה-2.0 ליטרים תגיע בשתי רמות גימור: "פרימיום-לקשרי" ו"ספורט" בשתיהן רשימת האבזור ארוכה מאוד. בפרימיום-לקשרי חלון גג פנורמי, הנעה מהשלט, חימום להגה, מערכת שמע של BOSE עם 15 רמקולים המופעלת דרך מסך 10 אינץ' עם קישוריות אפל ואנדרואיד, משטח טעינה לנייד, תצוגה עילית על השמשה, מושבים קדמיים עם ריפוד עור, חשמליים עם חימום ואוורור ועוד.

רמת הגימור ספורט מחליפה את חישוקי ה-18 אינץ' ב-19 אינץ', 18 כיוונים למושבים הקדמיים ("רק" 14 בגרסת הכניסה), שליטה מההגה על ההילוכים, עיסוי למושבים הקדמיים, מאפייני עיצוב כמו גריל קדמי מושחר ופנסים אחוריים שקופים ועוד.

קאדילק CT5 BLACKWING. אתר יצרן
כמו באמריקה, רשימת אבזור ארוכה כבר בגרסת הכניסה/אתר יצרן

מערכות הבטיחות כוללות את הרשימה המורחבת שכוללת מעבר לבלימה אוטומטית גם בנסיעה לאחור, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, התרעה על רכב ב"שטח מת", התרעת שכחת ילד במכונית, מערכת Teen Driver המאפשרת להגביל את המכונית ולקבל דו"ח שימוש בה ועוד.

מחירי ה-CT5 מתחילים ב-350 אלף שקלים לרמת הגימור פרימיום לקשרי, גרסת הספורט תעלה 360 אלף שקלים וה-CT5 BLACKWING תעלה 830 אלף שקלים.

אלו מחירים שמציבים אותה כזולה משמעותית ממתחרות כמו ג'נסיס G80 או וולוו S90 בעשרות אלפי שקלים ובפער של כמאה אלף שקלים מול הגרמניות. במקרה של ה-BLACKWING הפער מהמתחרה הקרובה אליה הב.מ.וו M5 הוא כבר של כ-300 אלף שקלים בהתאם לגרסה של הבווארית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully