וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאצ'יה ג'וגר: 7 מושבים במחיר שובר שוק

עודכן לאחרונה: 29.6.2022 / 14:54

החל שיווקו של דאצ'יה ג'וגר בישראל. המיקרווואן בעל 7 המושבים מוצע בשלב זה עם תיבת הילוכים ידנית בלבד, מערכות בטיחות חלקיות ובמחיר של החל מ-105 אלף שקלים

דאצי'ה ג'וגר. אתר יצרן
מכוון לבעלי משפחות או בעלי מקצוע כמחליף לדוקר/אתר יצרן

קרסו מוטורס, יבואנית דאצ'יה לישראל החלה היום בשיווק הג'וגר, מיקרוואן 7 מושבים קומפקטי - קטגוריה שבעבר אוכלסה על ידי מכוניות כמו טויוטה וורסו, שברולט אורלנדו, מאזדה 5 וקיה קארנס, אך הלכה ונעלמה בשנים האחרונות מהשוק.

הרעיון הוא לאפשר תצורת ישיבה של 7 מושבים, אך תוך שמירה על אורך כללי של מכונית משפחתית קומפקטית. כך למשל, הג'וגר שמשתרע על פני 455 ס"מ קצר יותר ב-10 ס"מ מטויוטה קורולה סטיישן. כאשר השיטה היא הארכת בסיס הגלגלים כמה שיותר על ידי דחיקת הגלגלים לפינות המרכב. במקרה של הג'וגר בסיס הגלגלים עומד על 290 ס"מ, שהם 20 ס"מ יותר מאשר בקורולה לצורך ההשוואה.

דאצי'ה ג'וגר. אתר יצרן
שלוש רמות גימור, בקרת אקלים, שילובי בד ועוד רק ברמות הגימור הגבוהות/אתר יצרן

עוד בענייני מידות, הג'וגר שקורץ גם לכיוון של משפחות חובבות טיולים ופעילות חוץ וינסה להרוויח נקודות באמצעות מראה שמזכיר ג'יפונים, מצויד במרווח גחון מרשים של 20 ס"מ. נפח תא המטען כאשר כל המושבים בשימוש עומד על 212 ליטרים, 631 ליטרים כאשר מקפלים את השורה השלישית ועד 2,017 ליטרים בשליפת השורה השלישית וקיפול השורה השנייה. חוץ ממנו פזורים ברחבי תא הנוסעים שלו תאי אחסון בנפח כולל של 24 ליטרים נוספים.

את הג'וגר מניעה יחידת כוח אחת בשלב זה, מנוע בנזין 3 צילינדרים בנפח ליטר, שמספק 110 כ"ס ו-20.4 קג"מ של מומנט. תיבת ההילוכים היא ידנית, בעלת 6 יחסי העברה. הביצועים הם 11.2 שניות ל-100 קמ"ש ו-183 קמ"ש מירביים.

בתחילת השנה הבאה תצטרף להיצע גרסה עם פונטציאל משמעותי הרבה יותר מבחינת התאמה לקהל הישראלי - מנוע היברידי בנפח 1.6 ליטרים עם תיבת הילוכים אוטומטית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דאצי'ה ג'וגר. אתר יצרן
212 ליטרים מאחורי השורה השלישית/אתר יצרן

הג'וגר ישווק בישראל בשלוש רמות גימור; ESSENTIAL שתהייה גרסת הכניסה, Comfort ברמת הביניים ו-Comfort plus שתהייה הגבוהה מבין השלוש.

כמקובל בדאצי'ה ומתוך מטרה לשמור על מחיר נמוך ככל האפשר, בגרסת הכניסה רשימת האבזור מצומצמת יחסית. למעט צג מולטימדיה של 8 אינץ' עם תאימות לאנדרואיד ואפל, בקרת שיוט ותאורת לד, הרכב מגיע עם מכלולים שנהוג לפגוש בכלי רכב מסחריים. מראות צד ידניות, חישוקי פלדה, שני חלונות חשמל בלבד, מזגן רגיל ועוד. תחום הבטיחות מסתכם ב-6 כריות אוויר ובלימה אוטומטית.

רמת הגימור מעליה מוסיפה עוד שני חלונות חשמליים, בקרת אקלים, מצלמת רוורס, כיוון חשמלי למראות, משענת יד למושב הנהג, מסילת גגון מודולרית, ציפוי עור להגה ועוד.

ברמת הגימור הגבוהה יש גם חישוקי סגסוגת, מפתח חכם, חייישני חניה קדמיים ואחוריים, בלם יד חשמלי וצג מידע בגודל 4.2 אינץ' בלוח המחוונים. בגרסה זו יש גם התרעת רכב ב"שטח מת".

דאצי'ה ג'וגר. אתר יצרן
בשנה הבאה צפויה להגיע גם גרסה היברידית/אתר יצרן

כמקובל אצל דאצ'יה, סעיף הרכב לשקל הוא אחד מנקודות החוזקה של המותג והמצב כאן לא שונה. מחירי הג'וגר מתחילים ב-105 אלף שקלים לרמת הגימור הבסיסית, 115 אלף שקלים לגרסת הביניים ו-120 אלף שקלים לרמת הגימור הגבוהה. אלו כמובן מחירים הנמוכים בעשרות אלפי שקלים ממחיריהם של כלי רכב בעלי 7 מושבים כמו מיצובישי אאוטלנדר, פולקסווגן טיגואן אולספייס, ניסאן אקסטרייל ואחרים.

מצד שני, המחיר של של המחיר הזה הוא ויתור על אבזור נוחות שכבר התרגלנו לראות במכוניות מיני וסופר מיני כמובן מאילו. אבל זו פשרה שאפשר לקבל עבור מחיר נמוך כל כך. פשרה נוספת ובעייתית יותר היא הוויתור על מערכות בטיחות מתקדמות, ויתור שהביא אותו לציון של כוכב בודד במבחני הריסוק האירופיים. בהיבט הזה אומרים אצל היבואנית שכחלופה במחיר זהה לרכב 7 מושבים משומש בן מספר שנים, למרות המחסור במערכות אלו, הג'וגר אינו נופל מהם בהכרח ברמת הבטיחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully