וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן פולו GTI המחודשת בישראל

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 22:51

החל שיווק פולקסווגן פולו GTI המחודשת, עם תוספת של 7 כ"ס, תיבת הילוכים חדשה ועדכון אבזור. בלי מתחרה מקומית, היא תמשיך לבסס את המעמד שלה

פולקסווגן פולו GTI. אתר יצרן
יישור קו עם הפולו ופזילה לגולף בחזית/אתר יצרן

אחרי שפיג'ו 208GTI מנוחתה עדן ורנו קליאו RS המשובחת ירדו מפס היצור, לסיאט אין כבר את האיביזה קופרה, את פורד פיאסטה ST אין שום כוונה לשווק באופן רשמי, מיני קופר S יקרה באופן פרוע ויונדאי i20N היא כרגע בין הבטחה, שמועה או סתם משאלת לב לשיפור התדמית הספורטיבית של המותג בארץ - ללקוחות המחפשים סופר מיני ספורטיבית במחיר נורמלי נשארה רק הפולו GTI כזו ששומרת על על השילוב של מכונית קטנה-שימושיות-מהנה-במחיר שפוי.

אגב, לידיעת היבואנים האחרים, רוצים לבנות מוניטין, קהל לקוחות ולהצדיק שיווק של מכוניות ספורטיביות - אל תעשו את זה כמו שאתם עושים את זה, ("הבאנו, לא קנו, לא נביא יותר בחיים!") תעשו את זה כמו פולקסווגן, עם השקעה ארוכת שנים שבונה מותג.

פולקסווגן פולו GTI. אתר יצרן
לוח מחוונים דיגיטלי ומערכת מולטימדיה מעודכנת/אתר יצרן

בחזרה לפולו, מתיחת הפנים העדכנית לדגם מגיעה חמש שנים אחרי שנהגנו בדגם הנוכחי, זה שכבר לא רק מהיר, אלא גם הוכיח שהוא יודע לפנות כמו שצריך, וזה לא היה המצב בעבר.

נפח המנוע נותר כשהיה בעבר, 2.0 ליטרים טורבו אבל הפעם עם 207 כ"ס לעומת 200. תיבת ההילוכים כפולת המצמד מקבלת עוד הילוך והיא עכשיו עם שבעה במקום שישה הילוכים. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת מעכשיו 6.5 שניות במקום 6.7 שניות לפני מתיחת הפנים. שינוי נוסף שאמור להפוך אותה לדינאמית יותר הוא הנמכה נוספת של 15 מ"מ.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
פולקסווגן פולו GTI. אתר יצרן
פשוט GTI. על דלת תא המטען מופיעות שלוש האותיות האלו בגדול/אתר יצרן

מבחינת העיצוב אלו שינויים קטנים כמו פס תאורה רוחבי מלפנים, ממש כמו זה בפולו הרגילה, פנסי מטריקס לד ועוד.

בסביבת הנהג, ממשיכה המכונית לעשות שימוש בריפוד הבד המשובץ ההיסטורי שזה נהדר לצד חידושים כמו מעבר למערכת המולטימדיה נטולת הכפתורים העדכנית שזה פחות נהדר. לוח המחוונים (10.25 אינץ') שהיה אופציונלי מגיע כסטנדרט, מסך המולטימדיה בגודל 8 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת, חישוקי 17 אינץ', חלון גג ומשטח טעינה אלחוטי.

ברשימת מערכות הבטיחות יש בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב כולל שמירה על מרכז הנתיב, התרעה על רכב ב"שטח מת" ועוד.

מחירה של הפולו GTI המחודשת יעמוד על 187 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully