וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו סדרה 3 בישראל: פחות ביותר?

עודכן לאחרונה: 13.11.2022 / 22:04

מתיחת הפנים של ב.מ.וו סדרה 3 הגיעה לישראל ותוסיף להימכר בגרסת בנזין ובגרסת פלאג אין. רשימת האבזור צומצמה, המחיר לא

ב.מ.וו סדרה 3 מתיחת פנים. אתר יצרן
תוספת שרירים להופעה החיצונית/אתר יצרן

הדור השביעי של הסדרה 3, מי שנחשבת עדיין למכונית הלחם והחמאה של היצרנית הבווארית (עד שגם את התואר הזה ייקח איזה קרוסאובר) זכתה לאחרונה למתיחת פנים קוסמטית בעיקרה. כעת מתחילה היבואנית דלק מוטורס את השיווק של הגרסה המעודכנת בישראל.

ההבדלים החיצוניים מתונים, פגושים חדשים, יחידות תאורה שונות ותוספת של צבעים חדשים להיצע. בתא הנוסעים ההבדלים המרכזיים הם החלפת בורר ההילוכים במראה הג'וייסטיק במתג שאפשר עוד תאי אחסון בקונסולה המרכזית, פתחי מיזוג ליושבים מאחור וליושבים מלפנים מסך מולטימדיה שגדל ל-14.9 אינץ' (10.3 אינץ' בעבר) וללוח המחוונים הדיגיטלי יש גם סכמות גרפיקה חדשות.

ב.מ.וו סדרה 3 מתיחת פנים. אתר יצרן
עיקר השינויים נמצאים פה/אתר יצרן

מכאנית, אין כל שינויים במנועים ומערכות ההנעה של הסדרה 3. כל הגרסאות עושות שימוש במנוע 2.0 ליטרים, בעלות הנעה אחורית ותיבת הילוכים אוטומטית עם 8 יחסי העברה. ההבדלים הם ברמות הספק שונות כאשר הבכירה בהן היא גרסת ה-330 פלאג אין. ההיצע מתחיל ב-318 עם 156 כ"ס, תאוצה ל-100 ב-8.6 שניות ו-223 קמ"ש מירביים. מעליה ה-320 פלאג אין 204 סוסים שתאיץ ל-100 קמ"ש ב-7.6 שניות והמהירות המירבית היא 225 קמ"ש. הטווח החשמלי המוצהר שמספקת סוללת ה-12 קוט"ש הוא 60 ק"מ.

כאמור, הגרסה החזקה ביותר היא גרסת ה-330 פלאג אין, היא מפיקה 292 כ"ס, מאיצה ב-5.8 שניות ל-100 ומגיעה ל-230 קמ"ש. כאן טווח הנסיעה החשמלי קצר מעט ועומד על 56 ק"מ.

לכל הגרסאות דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה אלקטרוני ומתלי M ספורט למעט ה-318 בגרסת הכניסה המחסירה את האחרונים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ב.מ.וו סדרה 3 מתיחת פנים. אתר יצרן
פגושים חדשים/אתר יצרן

גרסאות הסדרה 3 מתחילות עם ה-318 ברמת הגימור ביזניס שבאופן מפתיע למכונית עם תג מחיר של 290 אלף שקלים (260 אלף שקלים בעבר) לא מגיעה עם מערכת החניה המתקדמת של ב.מ.וו וללא מצלמת רוורס, אלא רק עם חיישנים היקפיים. ריפודי בד. ללא בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור וללא בקרת שיוט אדפטיבית. ברשימה יש תאורת לד, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים, חלון שמש, חישוקי 17 אינץ' ועוד. רמת הגימור הגבוהה יותר ה-M דיזיין מוסיפה מושבי ספורט, שמשות כהות, ריפוד משולב עור ובד, ואת רשימת המערכות שמחסירה רמת הכניסה. מחירה עומד על 300 אלף שקלים.

מעל ה-318 תהיה ה-320 עם תג מחיר של 310 אלף שקלים מוסיפה כיוון חשמלי וזכרונות למושבים.

מעבר לשתי רמות גימור אלו, ישנן את גרסאות ההנעה 330, ברמות הגימור M דיזיין ו-M ספורט. המחירים הם 325 אלף שקלים ו-355 אלף שקלים בהתאמה. ברמת הגימור M ספורט מקבלים גם גימור עץ פנימי, מערכת שמע עם 10 רמקולים, כניסה ללא מפתח (הנעה בלבד באחרות), חימום מושבים וריפוד עור מלא.

ב.מ.וו סדרה 3 מתיחת פנים. אתר יצרן
בולמים אדפטיביים רק ברמת הגימור הגבוהה/אתר יצרן

עם העליה במחירי הסדרה 3, לצד המחירים היקרים של שתי שותפותיה הגרמנית, מרצדס C קלאס הנוכחת-נפקדת בשוק המקומי ואודי A4 שזקוקה לרענון, אלו בעיקר המוניטין והוותק שלהן שממשיכים להביא אליהם את הלקוחות, אולם גם זה הולך ומתערער.

קרוב ל-1,000 היחידות שמסרה הסדרה 3 ב-2022 מתגמדות לעומת נתון גבוה פי 3 של טסלה מודל 3 באותה תקופה ועם חדירה הולכת וגדלה של מותגים חדשים כמו ג'נסיס עם ה-G70 שמחליפים את סמל הסטטוס הוותיק בחבילת ביצועים ואבזור שקשה להתחרות בה וגם ביכולות דינאמיות שכבר מזמן לא משפילות פנסים מול ב.מ.וו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully