וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההיילקס לובש שיריון ומתגייס למג"ב

עודכן לאחרונה: 8.12.2022 / 18:49

תכירו את ה"תן": הממוגן הקל החדש של המשטרה שתייצר פלסן ראם, על בסיס הטנדר הפופולרי של טויוטה. 69 רכבים כאלה יימסרו לכוחות הביטחון בשנתיים הקרובות

תן רכב ממוגן חדש של פלסן ראם שתרכוש המשטרה. דרור ארצי,
התן של פלסן ראם. מנוע טורבו דיזל 2.8 ליטר של טויוטה/דרור ארצי

אחרי הקרקל בא התן: פלסן ראם, חברת בת של פלסן, זכתה במכרז המשטרה למשוריין קל שישמש את השוטרים ולוחמי משמר הגבול ביהודה, שומרון ובאזור ירושלים.
פלסן, שפיתחה רכב על בסיס טויוטה היילקס, גברה על גלובל שילד שהציעה רכב על בסיס איסוזו דימקס. המשטרה הזמינה 69 כלים, שייוצרו בשנתיים הקרובות במפעל של פלסן ראם באזור התעשייה דלתון.
פלסן ראם היא חברת בת של פלסן, יצרנים הרכבים הממוגנים מקיבוץ סאסא. החברה הצעירה נמצאת בבעלות חברת האם וקובי בן ארי, לשעבר בכיר בפלסן ומומחה לרכבי שטח, ומתמחה במיגון רכבים אזרחיים, בארץ ובחו"ל.

תן רכב ממוגן חדש של פלסן ראם שתרכוש המשטרה. דרור ארצי,
התן. תאי אחסנה לציוד ללוחמים/דרור ארצי

התן, כפי שמכונה בינתיים הרכב החדש, מבוסס על ההיי-לקס דיזל שנמכר בארץ, עם אותו מנוע 2.8 ליטר. הוא מסוגל לשאת 5 לוחמים, ממוגן בפני נשק קל ואבנים, מצויד בחרכי ירי, בתא נפרד לעצורים ובתאי מטען לציוד הלוחמים. המשקל הנמוך יותר מקרקל יאפשר למשטרה להסמיך לנהיגה ברכב גם שוטרים עם רישיון ב', ועלויות האחזקה שלו יהיו זולות יותר הודות לצריכת דלק נמוכה יותר ולמוניטין האמינות של היילקס.

עוד על הקרקל בוואלה:
נהיגה ראשונה בגרסת הייצוא, סנד קאט
בגלל ההסלמה בשטחים: משרד הביטחון רוכש 50 רכבי קרקל

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
תן רכב ממוגן חדש של פלסן ראם שתרכוש המשטרה. דרור ארצי,
התן. תא נפרד וממוגן לעצורים/דרור ארצי

המשטרה רכשה במקור 77 רכבי קרקל מפלסן ב-2008. אולם כאשר הגיעה השעה להחליפם, הוחלט לפצל את המכרז בין שני כלים, הראשון רכב ממוגן שיהיה קל מהקרקל, וכלי נוסף במשקל 8 טון, שיהיה כבד וממוגן ממנו. המכרז השני טרם הוכרע ובו מתמודדת פלסן עם הקרקל הנוכחי, שבנוי על שלדת טנדרי פורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully