וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה סיוויק החדשה בישראל: מ-180 אלף שקל

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 14:03

הונדה סיוויק החדשה הגיעה סוף סוף לישראל, היברידית בלבד ומרווחת מתמיד, אבל המחיר התייקר ביותר מ-40 אלף שקל. מה תקבלו בתמורה?

הונדה סיוויק החדשה בישראל. אתר יצרן
הונדה סיוויק, תחזיר אליה את הלקוחות הנאמנים בכל מחיר?/אתר יצרן

חברת מאיר, יבואנית הונדה לישראל הודיעה על תחילת השיווק של הדור ה-11 של המשפחתית הקומפקטית סיוויק בשוק המקומי. הכניסה שלו היא משב רוח רענן באולמות התצוגה של היבואנית שמזה חודשים עומדים בלי יותר מדי מה להציע לקונים, בעוד השוק כולו נמצא בבולמוס של חוסרי מלאים וחטיפת מכל הבא ליד. זה מצב בו היא נמצאת כבר כמה שנים, גם כאשר הסיווק הקודמת עדיין שווקה פה, אבל לא רשמה מספרי מכירות משמעותיים.

הדור החדש שמיוצר באינדיאנה ארצות הברית, רושם צמיחה במימדים החיצוניים כולל תוספת של 3 ס"מ לאורך הכללי שעומד על 4.6 מטרים והארכה של בסיס הגלגלים ב-3.5 ס"מ ל-273 ס"מ, מה שאמור לשפר את המרווח לנוסעים. תא המטען קטן משל הדגם היוצא וקטן באופן כללי - 345 ליטרים בלבד הרבה מתחת למקובל בקבוצה שלה.

הונדה סיוויק החדשה בישראל. אתר יצרן
תוצע בשלוש רמות גימור/אתר יצרן

את הדור החדש של הסיווק ניתן יהיה לקבל בגרסה היברידית בלבד. מדובר במערכת ההנעה ההיברידית המתוחכמת של הונדה, בה מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים (142 כ"ס) פועל למעשה כגנרטור שמספק אנרגיה למנוע החשמלי (183 כ"ס) שמניע את הגלגלים הקדמיים. מנוע הבנזין משתלב כאשר נדרש יותר כוח כמו יציאה מהירה מהמקום, תאוצות ביניים חזקות או בזמן שיוט במהירות גבוהה. ההנעה של הגלגלים נעשית באמצעות תיבת ה-e-cvt של הונדה - יחס העברה יחיד קבוע בין היחידה החשמלית לגלגלים וחיבור ישיר בין מנוע הבנזין לגלגלים הקדמיים. בפועל זה עובד בדומה לתיבה רציפה.

הביצועים הם 7.8 שניות ל-100 ו-180 קמ"ש מירביים. צריכת הדלק המוצהרת - 20.8 ק"מ לליטר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הונדה סיוויק החדשה בישראל. אתר יצרן
המימדים צמחו, גם חיצונית וגם בתא הנוסעים/אתר יצרן

בדור החדש, מגיעה הסיוויק בשלוש רמות גימור, אלגנס, ספורט ו-Advance שתהייה הבכירה מבין השלוש. בכולן מערכות בטיחות מתקדמות כמו תיקון סטייה מנתיב, בלימה אוטומטית, התרעה על רכב ב"שטח מת", בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על תנועה חוצה מאחור, זיהוי תמרורים ו-11 כריות אוויר. הסיוויק החדשה זכתה לציונים הגבוהים ביותר מטעם ה-IIHS, ארגון הגג של חברות הביטוח בארצות הברית.

מבחינת אבזור, ברמת הגימור אלגנס מסך מולטימדיה 9 אינץ' עם תאימות לאפל ואנדרואיד וצג מידע 7 אינץ' בלוח המחוונים, שקעי USB מלפנים ומאחור, יציאות מיזוג לשורה השנייה, בקרת אקלים מפוצלת, מנופי שליטה על הבלימה הרגנרטיבית ועוד. רמת הגימור ספורט מעלה את גודל החישוק מ-17 ל-18 אינץ', בעלת משטח טעינה אלחוטית, שילוב בד-עור במושבים ועוד. רמת הגימור Advance מוסיפה מערכת שמע של BOSE, תאורה עוקבת פניה, לוח מחוונים דיגיטלי 10.2 אינץ', חלון גג פנורמי, מושב חשמלי לנהג ולנוסע, חימום להגה ועוד.

הונדה סיוויק החדשה בישראל. אתר יצרן
שלוש רמות גימור במחירים שבעבר הכרנו במשפחתיות גדולות/אתר יצרן

מחירי ההונדה סיוויק החדשה מתחילים ב-180 אלף שקלים לרמת הגימור אלגנס, רמת הגימור ספורט תעלה 190 אלף שקלים ואילו ה-Advance תעלה 210 אלף שקלים.

גם בהתחשב שהיסטורית, הסיוויק מעולם לא ניסתה להתחרות על משבצת המחיר הזול בקטגוריה, תג המחיר הנוכחי, שמתחיל ב-180 אלף שקלים מציב אותה בנקודת פתיחה לא פשוטה כאשר היא יקרה בעשרות אלפי שקלים ממשפחתיות היברידיות דוגמת טויוטה קורולה או יונדאי אלנטרה וממש ראש בראש מול משפחתיות פלאג אין כמו סקודה אוקטביה. לא כל השינויים כמו ההתייקרות של חומרי הגלם, קשיי האספקה ואפילו שינויי המיסוי תלויים ישירות בהונדה, אבל לחשוב שעד לפני שנתיים אלו היו טווחי המחיר של יונדאי סונטה הייבריד מבהירים היטב עד כמה השתנה השוק הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully