וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לנו את כל הפרטים על הלקסוס RZ החשמלי

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 12:33

לקסוס RZ על בסיס טויוטה bZ4X בדרך לישראל ועד שינחת כאן, אלו רמות הגימור והמחירים שלו. 200 יחידות כבר נמכרו מראש

לקסוס RZ450e. אתר יצרן
לקסוס RZ, חשמלי ייעודי ראשון/אתר יצרן

יבואנית לקסוס לישראל מפרסמת את רמות הגימור והמחירים של הקרוסאובר החשמלי הייעודי הראשון של לקסוס, שיגיע לישראל בחודש הבא. ייעודי ראשון מכיוון שבניגוד ל-UX החשמלי שהתבסס על דגם הבנזין, ה-RZ כבר מבוסס על הפלטפורמה החשמלית של טויוטה, זו שנושאת גם את ה-bZ4X, בגרסה מוארכת.

ל-RZ שני מנועים חשמליים שמייצרים הנעה כפולה והספק של 313 כ"ס. הביצועים הם 5.3 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מירבית של 160 קמ"ש. בהתאם לרמת הגימור והחישוקים שישודכו לה, הטווח משתנה בין 435 ק"מ לזו המצוידת בחישוקי 18 אינץ' ויורד ל-404 ק"מ לזו שעם חישוקי 20 אינץ'. בכל הגרסאות ורמות הגימור האנרגיה מגיעה מסוללות 71.4 קוט"ש.

לקסוס RZ450e. אתר יצרן
ההגה החדשני של לקסוס עדיין בפיתוח, יגיע רק ב-2025/אתר יצרן

אל מול הלקסוס RZ יתמודדו בשוק המקומי מתחרים דוגמת מרצדס EQC, אודי E-TRON, הגרסה החשמלית של ג'נסיס GV70, ב.מ.וו iX3 ואחרים. השוואה ישירה מעט בעייתית בשל מידותיו החיצוניות הלא סטנדרטיות של הדגם - הוא מעט יותר ארוך מהם, אך בסיס הגלגלים והרוחב שלו קטנים יותר.

כרוב דגמי לקסוס, גם פה יהיו שלוש רמות גימור בשמות המסורתיים "קיושו" לרמת הכניסה, "הדורי" בגרסת הביניים ו"טאקומי" הבכירה ביותר.

כל רמות הגימור מקבלות את מערך הבטיחות העדכני של טויוטה-לקסוס שכוללת התרעת רכב ב"שטח מת", בלימה אוטומטית, התרעת תנועה חוצה בנסיעה לאחור, התרעת רכב חולף לפתיחת דלת, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב, סיוע בתמרון חירום, זיהוי שלטי מהירות ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לקסוס RZ450e. אתר יצרן
טווח של בין 404 ל-435 ק"מ בהתאם לרמת הגימור/אתר יצרן

רמות גימור ומחירים

ברמת הגימור קיושו שמחירה יעמוד על 450 אלף שקל, כוללת ה-RZ מצלמות היקפיות, כיוון חשמלי וחימום למושבים הקדמיים דמויי העור, מסך מולטימדיה 14 אינץ' (רשמית רק בתאימות למכשירי אפל), פתיחה חשמלית לתא המטען, טעינה אלחוטית, חלון גג פנורמי, שקעי USB C מלפנים ומאחור ועוד.

מעליה רמת הגימור הדורי במחיר של 470 אלף שקל שמוסיפה זכרונות למושב הנהג, אוורור וחימום למושבים הקדמיים והאחוריים, תצוגה עילית ועוד.

רמת הגימור הגבוהה ביותר קיושו במחיר של 500 אלף שקל משדרגת ריפוד אלקנטרה, מערכת שמע של מארק לוינסון, חימום להגה, גג פנורמי מתכהה והחישוקים גדלים ל-20 אינץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully