וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נסיס GV70 החשמלי פה, ויש לו משהו מאוד מעניין להציע

עודכן לאחרונה: 14.12.2022 / 14:44

ה-GV70 הולך להיות הדגם החשמלי המלא השלישי למותג היוקרה של יונדאי, מצהיר על טווח של 455 ק"מ וטעינה מהירה מאוד. המחיר: 469 אלף שקלים

ג'נסיס GV70 חשמלי/יצרן

באיחור של חצי שנה מהצפי הראשוני, ג'נסיס מוסיפה דגם נוסף להיצע הדגמים שלה בישראל, ה-GV70 Electrified זו למעשה גרסה מוסבת להנעה חשמלית של ה-GV70 ומהווה דגם חשמלי מלא שלישי ליצרנית היוקרה מבית יונדאי. קדמו לו ה-GV60 החשמלית הייעודית וה-G80 בגרסתה החשמלית.

ה-GV70 המחושמל זהה במידות שלו לגרסת הבנזין, אבל לתא המטען בנפח של 503 נוסף אחד קדמי בנפח 22 ליטרים. גם במראה החיצוני שלו נשמרת הזהות, למעט הגריל האטום בגרסה זו, כאשר שקע הטעינה נמצא מאחוריו. גם תא הנוסעים נותר זהה למעט כפתור ה-BOOST בתחתית ההגה (נחזור אליו בהמשך), החלפת מנופי העברת ההילוכים בכאלו ששולטים בטעינה כן שינוי בסוג החומרים בתא לכאלו שידידותיים יותר לסביבה.

ג'נסיס GV70 חשמלי. אתר יצרן
זהה חיצונית לגרסת הבנזין/אתר יצרן

על ההנעה, שני מנועים חשמליים - קדמי ואחורי המייצרים 489 כ"ס במשותף להנעה כפולה (אחורית בבסיסה, ושילוב הקדמיים בעת הצורך). שמזניקים את 2.8 הטונות שלו ל-100 קמ"ש ב-4.2 שניות. אגב שני הנתונים האלו מתחייסים למצב ה-BOOST של המכנית, המאפשר את הביצועים המקסימליים למשך 10 שניות.

את האנרגיה מספקת סוללת בקיבולת של 77.4 קוט"ש המספקות טווח מוצהר של 455 ק"מ. מערכת הטעינה של ה-GV70 החשמלית תומכת בטעינה של 400V בעמדות DC כאשר מגביר מתח מסוגל להכפיל אותה ל-800V עד ליכולת לקלוט טעינה של 350 קילוואט (שאינן זמינות ציבורית בישראל) המשמעות היא שזמן הטעינה מ-10 ל-80% אחוזים ב-18 דקות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ג'נסיס GV70 חשמלי. אתר יצרן
התאמות קלות לגרסה החשמלית/אתר יצרן

ה-GV70 החשמלית תשווק ברמת גימור יחידה, זו כוללת מסך מגע בגודל 14.5 אינץ' עם אפשרות לשיקוף אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, לוח מחוונים בגודל 12.3 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת, כיוון חשמלי להגה ולמושבים הקדמיים, ריפודי עור, שמשות אקוסטיות, גג שמש פנורמי ועוד.

מערכות הבטיחות כוללות בלימה אוטומטית כולל זיהוי תנועה חוצה בצמתים, תיקון סטייה מנתיב עם שמירה על מרכז הנתיב ועקיבה אחר הרכב מלפנים, בקרת שיוט אדפטיבית עם זיהוי תמרורי מהירות והתאמת המהירות אליהם, זיהוי רכב ב"שטח מת" ומניעת מעבר נתיב, התרעה על רכב חולף בפתיחת דלת, התרעה על שכחת ילדים ברכב ועוד.

ג'נסיס GV70 חשמלי. אתר יצרן
מאחור הוסרו האגזוזים במעבר למנוע החשמלי/אתר יצרן

ה-GV70 הוא חלק ממהלך שלם של ג'נסיס שהציבה יעד להציג 8 דגמים חשמליים או מונעי מימן עד שנת 2025 ולטווח הארוך, הכוונה שלה היא שעד שנת 2030 היא תציג 0 זיהום במכוניות שלה.

בשוק המקומי הוא יתחרה בישראל בדגמים מוסבים וחשמליים של המתחרים כמו ב.מ.וו iX3, מרצדס EQC ואודי e-tron. היתרון שלו עליהם מעבר לביצועים והאבזור הסטנדרטי הוא כמו בדגמים אחרים של ג'נסיס - בשורת המחיר - זה שלו יעמוד על 469 אלף שקלים, במחיר המשקף כבר את עליית המס בינואר. שלושת היריבים האחרים שלו יקרים ממנו בפער וזה עוד לפני ההתייקרות הצפויה.

כמו עם שאר המוצרים שלה, תפעיל ג'נסיס את חבילת האחזקה המלאה ללקוחותיה, הכוללת שירות מלא ללקוחות עם הטיפולים התקופתיים ל-3 שנות האחריות ללא עלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully