וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני כולם: טויוטה קורולה המחודשת. כל המחירים והפרטים

עודכן לאחרונה: 23.4.2023 / 14:03

קורולה המשפחתית נחתה בישראל בשקט בשקט לקראת ההשקה במאי בשלוש רמות גימור וטווח מחירים שמציג התייקרות רוחבית בכל הגרסאות. אלו הפרטים המלאים

טויוטה קורולה סטיישן והאצ'בק, שישראלים יוכלו לראות רק בסרטון/טויוטה

מתיחת הפנים של טויוטה קורולה - משפחתית הלחם והחמאה של יצרנית הרכב היפנית קיבלה מתיחת פנים ראשונה מוקדם יותר השנה, וכעת מתחילה את השיווק שלה בישראל. מפרטים שהגיעו לידי וואלה רכב עולה כי בנוסף לעדכוני מערכת ההנעה, מקבלת המכונית גם חבילת מערכות בטיחות מתקדמת יותר מאי פעם והמקיפות ביותר בסגמנט, אבל לצד כל אלו מציגה שורת התייקרויות של בין 4,000 ל-8,000 שקל בהתאם לכל אחת משלוש רמות הגימור של הגרסה ההיברידית שלה.

אז הנה כל מה שצריך לדעת על המשפחתית החדשה של טויוטה ומה השתנה ביחס לגרסה היוצאת, מי המתחרות שלה ומה המחירים המדויקים.

טויוטה קורולה מתיחת פנים. טויוטה,
השינוי החיצוני המרכזי הוא ביחידות התאורה/טויוטה

חיצונית נותרה הקורולה מתוחת הפנים כמעט ללא שינוי בכל הקשור לעיצוב החיצוני, למעט שינויים ביחידות התאורה מלפנים ומאחור. כמו כן נותרו המימדים החיצוניים של 4.63 מטרים באורך הכללי, 270 ס"מ בבסיס הגלגלים ו-470 ליטרים בתא המטען - ללא שינוי, מה שעדיין מותיר אותה מעט מאחור ביחס למתחרות המרכזיות יונדאי אלנטרה וסקודה אוקטביה (למעט בסיס הגלגלים באוקטביה שעומד על 269 ס"מ). תצורת זו שלה, הסדאן, היא גם היחידה שתגיע לישראל לאחר מתיחת הפנים עם גריעת הסטיישן שדווקא זכתה להצלחה בציי הרכב, אך לטענת היבואנית לא נכללת בהקצאת הייצור לשוק המקומי. גם ההאצ'בק נגרעת מההיצע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טויוטה קורולה סביבת נהג. טויוטה,
לוח מחוונים דיגיטלי 12.3 אינץ' ומסך 9 או 10.5 אינץ' בהתאם לרמת הגימור/טויוטה

ההבדלים המהותיים יותר נמצאים בתוך תא הנוסעים, שם מקבלות כל הגרסאות למעט ה-SUN הבסיסית מסך 10.5 אינץ' (9 אינץ' בהתקנה מקומית ב-SUN) ולוח מחוונים 12.3 אינץ'.
כל רמות הגימור עושות שימוש בדור העדכני של מערכות הבטיחות של טויוטה ה-TTS מדור 3.0, אולם רק רמת הגימור הגובהה LIMITED מקבלת את כל המערכות. ברשימה: בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים ומערכת למניעת שכחת ילדים במכונית. לטענת היצרנית מערכות אלו משופרות גם מבחינת החומרה של המצלמות ויכולות הזיהוי שלהן וכן יאפשר עדכון מרחוק (OTA) למערכות אלו בהמשך.

עוד באבזור של הקורולה המחודשת ברמת הגימור SUN: תאימות לאפל ואנדרואיד, מצלמה אחורית (בהתקנה מקומית), חישוקי 16 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת, יציאות מיזוג ושני שקעי USB C ליושבים מאחור ועוד.
מעליה, נמצאת רמת הגימור SENSE בה כאמור מסך המולטימדיה המקורי הגדול יותר של 10.5 אינץ', שמשות אחוריות כהות, כניסה ללא מפתח, תאורה בסוככי השמש ובמקום גלגל חלופי היא מקבלת ערכת תיקון.

רמת הגימור הגבוהה ביותר LIMITED מקבלת חישוקי 17 אינץ', חלון שמש, פנסי ערפל, משטח טעינה אלחוטי, זיהוי רכב ב"שטח מת" עם התרעה על פתיחת דלת במקרה של רכב חולף והתרעת תנועה חוצה מאחור.

טויוטה קורולה. טויוטה,
המערכת ההיברידית, כעת מדור 5 מגיעה עם עלייה בהספק/טויוטה

מבחינת מערכות הנעה, זו שתהייה במרכז העניין היא כמובן ההיברידית, שמקבלת את הדור החדש והחמישי של מערכת ההנעה הזו. כבר פגשנו אותה בקורולה קרוס הייבריד וכמו שם, גם כאן היא תציע עליה מ-121 כ"ס ל-140 כ"ס, שמעבר ליותר כוח זמין תקצר את זמן התאוצה ל-100 מ-10.8 שניות ל-9.1 שניות. בנוסף לכוח יש גם יותר יעילות עם טעינה רגנרטיבית טובה יותר ועוד שימוש שלה כאמצעי בטיחות כאשר היא משמשת להאטת המכונית במקרה של זיהוי כניסה מהירה מדי לפניה למשל.

גם עם העלייה בהספק ושיפור הביצועים, טויוטה מצהירה על צריכת דלק טובה יותר במעט - 22.7 ק"מ לליטר במקום 22.2 עד כה עם יחידת הכוח הקודמת.

- עוד על רשמי הנהיגה שלנו ממתיחת הפנים של טויוטה קורולה - בכתבת ההשקה של הדור המחודש

טויוטה קורולה. טויוטה,
קיצור של זמני התאוצה ל-100 בעקבות תוספת הכוח/טויוטה

כצפוי וכפי שצוין כבר בהשקת הקורולה המחודשת, ההתייקרויות במחירי המכוניות החדשות לא פוסחת עליה. אולם בניגוד לתחזיות המוקדמות של "החל מ-160,000 שקל" עליית המחיר, הגם שאינה מבוטלת לא מעבירה אותה את רף 160 אלף השקלים, לפחות לא בגרסת הכניסה מופחתת האבזור.

בעוד המתחרות שלה מתחילות ב-158 אלף שקל ועד 170 אלף שקל במקרה של האלנטרה, 146,700 ועד 158,800 במקרה של האוקטביה עם מנוע ה-1.0 ליטרים או 149,400 ועד 162,800 במנוע ה-1.5 ליטרים.

טויוטה קורולה תעלה החל מ-158,000 שקל לרמת הגימור SUN (התייקרות של 4,000 שקל), תעלה ל-160,000 שקל לרמת הגימור SENSE (גם פה, 4,000 שקל) ותגיע ל-168,000 שקל לרמת הגימור LIMITED (התייקרות של 8,000 שקל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully