וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האולטרה מיני-ואן החשמלי של BYD מתקרב לישראל

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 9:44

יצרנית המכוניות BYD מתכוונת להרחיב את הכניסה שלה לאירופה, הפעם עם תת המותג היוקרתי "דנזה" שבו שותפה מרצדס. הסנונית היא ה-D9 מיני-ואן ברמות יוקרה שלא פגשתם

BYD דנזה D9. אתר יצרן
דנזה D9.סוללת 100 קוט"ש ויותר מ-300 כ"ס/אתר יצרן

לא מזמן סיפרנו לכם כאן על ה-D9 של דנזה והפתרון המעניין שלו לטעינה מהירה במיוחד - ציוד של הרכב בשני שקעי טעינה, אחד בכל צד, המאפשרים לו להתחבר לשתי עמדות בו זמנית. ובכן, המיניוואן האולטרה יוקרתי הזה עושה צעד נוסף בדרך אלינו, כאשר היצרנית הסינית תציג אותו באופן רשמי בתערוכת הרכב של מינכן בעוד כשבוע וחצי.

דנזה, הוא מותג היוקרה של BYD שהוקם בשנת 2010 בשיתוף פעולה עם מרצדס. בינתיים, צמצמה היצרנית הגרמנית את חלקה במיזם המשותף הזה ל-10% בלבד, אבל אם היא חשבה שזה ירחיק את הסינים הרעבים מלנסות לנגוס בשוק הפרימיום היא טעתה בנחישות של היצרניות האלו להציע הרבה יותר בהרבה פחות.

BYD דנזה D9. אתר יצרן
4 או 6 מושבים בתנאי מחלקה ראשונה עם שלל מסכים/אתר יצרן

ה-D9 הוא הראשון מבין 5 דגמים שעתיד המותג הזה לייצר, כולם ביחד ירכיבו את האיות הלועזי של שם היצרנית DENZA. הוא מגיע בשתי גרסאות חשמליות ואחת היברידית. אלו החשמליות שעתידות לצאת לשווקים האירופיים יצוידו במנוע בודד עם 312 כ"ס או הנעה כפולה עם 374 כ"ס. הטווח מסוללת ה-103.3 קוט"ש נע בין 520 ק"מ לגרסת ההנעה הכפולה או 619 להנעה הקדמית על פי התקן הסיני המקביל לאירופי הישן NEDC והסופר אופטימי. הדגם הזה, לצד הקרוסאובר N7 שגם הוא אמור לעשות הופעת בכורה בתערוכה, מסוגל להיטען בקצב מהיר במיוחד של 230 קילוואט כאשר הוא מחובר לשתי יציאות של עמדת טעינה.

האורך משתרע על 5.25 מטר לאורך עם בסיס גלגלים של 3.11 מטר. הגודל הזה ישרת תצורות 4 או 6 נוסעים שיהנו מרכב בעל רמות הידור גבוהות במיוחד, זו כוללת 7 מסכים שנעים בין 10.25 אינץ' לקטנים שבהם ועד 15.6 אינץ' לאלו המיועדים ליושבים במושב האחורי. הם יכלו להינות גם משתיה קרה הודות למקרר האינטגרלי.

מיני-ואנים סופר יוקרתיים הם נישה בולטת במזרח, לא רק בסין, אלא גם ביפן, להסעת בכירים וכמונית נוחה ומפוארת, וכעת מסתערים על אירופה. גם לקסוס משיקה כעת לאירופה את ה-LM ההיברידי שמתמודד בשוק הזה, והיבואנית כבר הכריזה שתמכור אותו גם בישראל. וויה הסינית צפויה להשיק בארץ בחודשים הקרובים את הדרימר החשמלי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
BYD דנזה D9. אתר יצרן
ויש שקע טעינה גם פה/אתר יצרן

עם ה-D9 וה-N7 שמצטרפים לדגמים שאנחנו כבר מכירים תחת מותג BYD - הדולפין, האטו 3, הסיל סדאן והסיל U שהוא גרסת הקרוסאובר שלה - היצרנית הסינית מסתמנת כאחת השחקניות החשובות והמרכזיות בתנועה הרוחבית של מותגים סיניים לכיוון אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully