וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי סונטה ההיברידית מתחדשת ומוזלת ב-8,000 שקל

עודכן לאחרונה: 1.8.2024 / 10:50

מכונית המנהלים הקוריאנית נוטשת את גרסת הבנזין ומקבלת את סביבת הנהג של איוניק 5. האם זה יספיק לה מול טסלה מודל 3 ואקספנג P7 החשמליות שהשתלטו על הקטגוריה?

יונדאי סונטה החדשה/יונדאי

אחרי חודשים ארוכים של היעדרות חוזרת יונדאי סונטה לאולמות התצוגה אחרי מתיחת פנים לדור השמיני, שזכה לשורה ארוכה של עדכונים אבל נשאר עם אותה מערכת הנעה היברידית, כאשר גרסת הבנזין לא תיובא עוד.

יש גם בשורה במחיר: בניגוד למגמה בשוק כרגע, הסונטה 2024 הבסיסית תעלה 214 אלף שקל, הוזלה של 8,000 שקל ממחירו של הדגם לפני מתיחת הפנים. גרסה מאובזרת יותר תעלה 230 אלף שקל. אולם גם כך, גרסאות הבסיס של טסלה מודל 3 (מ-198 אלף שקל) ואקספנג P7 (מ-210 אלף שקל) החשמליות זולות יותר, והסונטה תפנה בעיקר למי שעדיין לא מעוניין או לא יכול לעבור לרכב חשמלי בגלל בעיות טעינה, ותתחרה בסקודה סופרב המעודכנת שתגיע לארץ בחודשים הקרובים.

יונדאי סונטה. יונדאי,
סביבת הנהג היא השדרוג המשמעותי/יונדאי

כמקובל הסונטה קיבלה חזית ואחוריים חדשים, וכעת היא דומה יותר לחשמליות, אבל הפרופיל נותר דומה. לאורך (4.91 מטר) נוסף ס"מ אחד לאחר שינויים בפגושים, הרוחב (1.86 מטר), הגובה (1.445 מ') ובסיס הגלגלים (2.84 מטר) לא השתנו, וגם נפח תא המטען שעומד על 480 ליטר. חישוקי 17 אינץ' אולי לא תורמים לעיצוב דרמטי, אבל כן להפחתת צריכת הדלק.

סביבת הנהג שודרגה לזו שהושקה באיוניק 5 ומאז התפשטה לדגמים אחרים של יונדאי עם מסך מולטימדיה ותפעול 12.3 אינץ', לוח מכוונים דיגיטלי בגודל זהה, ותצוגה עילית בדגם המאובזר המציגה את המידע הרלוונטי ביותר כהקרנה בגודל של 10 אינץ' על גבי השמשה הקדמית.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
יונדאי סונטה. יונדאי,
העיצוב מזכיר חשמליות, כדי לקרוץ למי שרוצים רכב ירוק, בלי כאב הראש של הטעינה/יונדאי

אין שינוי כאמור במערכת ההנעה: מנוע בנזין 2 ליטר ומנוע חשמלי מספקים יחד 192 כ"ס ו-37.5 קג"מ, משודכים לתיבה אוטומטית 6 הילוכים. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 20 ק"מ לליטר, עם 9.2 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש ו-192 קמ"ש מירביים. כל זאת למרות משקל עצמי של 1,640 ק"ג.

גרסת הבסיס לקצ'ורי כוללת צימוד אנדרואיד וקארפליי, מפתח חכם, סטריאו של BOSE עם 12 רמקולים, טעינה אלחוטית לנייד, ריפודי עור, חלון שמש, מושב נהג בכיוונון חשמלי, מושבים קדמיים מחוממים, וילונות בחלונות הדלתות האחוריות, ומצלמת רוורס. גרסת הלימיטד מוסיפה תצוגה עילית, מושב נהג עם זיכרונות, מושבים קדמיים מאווררים, מצלמת 360 מעלות, הצגת צילום של השטח המת בלוח המחוונים בעת הפעלת איתות, וחיישני חנייה גם מלפנים.

בטיחות: לצד 9 כריות אוויר מותקנות כסטנדרט בלימת חירום אוטונומית בנסיעה לפנים ולאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על רכב בשטח מת ומניעת סטייה, מערכת שמירת נתיב, מניעת יציאה כאשר השטח לא פנוי, אור גבוה אוטומטי, מערכת התרעה משכחת ילדים והתרעת עייפות נהג.

גרסת הלימיטד מוסיפה אפשרות להחנות את הרכב מהשלט, כאשר הנהג עומד לצידו.

האחריות היא 5 שנים או 100 אלף ק"מ לרכב ו-7 שנים או 150 אלף ק"מ על הסוללה.

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully