וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן טיגואן החדש מאובזר בהרבה, אבל התייקר בכ-30 אלף שקל

עודכן לאחרונה: 12.8.2024 / 14:33

הקרוסאובר הגרמני זכה לעיצוב עגלגל יותר, ליחידת הנעה היברידית מתונה, ולאבזור ומחיר שמתקרבים קצת יותר לרכבי הפנאי ממותגי היוקרה

פולקסווגן טיגואן. פולקסווגן,
כשקצב רכישת החשמליות מאט, הטיגואן מקבל חשיבות גדולה יותר אצל היצרן/פולקסווגן

בזמן שה-ID.4 החשמלי הוא אחד הדגמים הנמכרים שלה, לא זונחת פולקסווגן גם את הקרוסאוברים מונעי הבנזין. הדור השלישי של הטיגואן שהושק היום בישראל מקבל לראשונה יחידת הנעה היברידית קלה. גרסת פלאג אין היברידית נטענת, עם טווח של 100 ק"מ לא תיובא מטעמי תמחור.

הטיגואן החדש ממשיך להיות מיוצר במפעל הראשי של פולקסווגן בוולפסבורג, ומצויד בגרסה מעודכנת של הפלטפורמה של קודמו. וכך בסיס הגלגלים (2.68 מטר) והרוחב (1.84 מטר) נותרו ללא שינוי, אך האורך צמח ב-3 ס"מ ל-4.57 מטר, מה שאפשר הגדלת נפח תא המטען ב-37 ליטר ל-652 ליטר נדיבים מהמקובל. הגובה לא השתנה: 1.64 מטר. מקדם הגרר צנח מ-0.33 ל-0.28 לטובת שיפור צריכת הדלק.

פולקסווגן טיגואן. פולקסווגן,
תצוגת נתונים עילית על השמשה הקדמית ומסך 13 אינץ' משודרג כסטנדרט/פולקסווגן

נכון לעכשיו מיובאת רק גרסת ה-1,500 סמ"ק טורבו בנזין מיילד הייבריד, בהספק של 150 כ"ס ב-5,000 סל"ד ומומנט של 25.5 קג"מ ב-1,500 סל"ד, המשודכים לתיבה רובוטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש נמשכת 9.1 שניות, המהירות המירבית 210 קמ"ש, וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 14.9 ק"מ לליטר, שיפור של 9% ממנוע ה-1.5 ליטר של הדור הקודם.

המחיר התייקר משמעותית, תוספת של 28 אלף שקל בגרסה הבסיסית, למשל, אך עליית המחיר מלווה גם בשדרוג של האבזור בכל רמות הגימור.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פולקסווגן טיגואן 2023. אתר יצרן
נפח תא המטען צמח ל-652 ליטר נדיבים מהמקובל בקטגוריה/אתר יצרן

רמת האבזור Life (מ-218 אלף שקל) מגיע עם חישוקי 18 אינץ' קלים, מסך מולטימדיה 12.9 אינץ' עם אנדרואיד אוטו וקארפליי, לוח שעונים דיגיטלי, תצוגת נתונים עילית על השמשה, מפתח חכם, חיישני חניה היקפיים, בקרת אקלים עם יציאה למושב האחורי, מושבים קדמיים מחוממים, מצלמות היקפיות 360 מעלות, תאורת אווירה, ושקע 230 וולט.

רמת R-Line (מ-255 אלף שקל) מוסיפה מתלים מתכווננים, עיצוב חיצוני ספורטיבי יותר, חלון שמש פנורמי נפתח, חישוקי 19 אינץ', מושבי ספורט, ריפוד ותאורת אווירה משודרגות, סטריאו של הרמן קרדון, שמשות כפולות לבידוד משופר של רעשים וחום, שורת מושבים שניה מחוממת וגם וו-גרירה מקורי מתקפל.

רמת R-Line Plus (מ-265 אלף שקל) משדרגת לחישוקי 20 אינץ', מושבי עור עם חימום, אוורור ועיסוי לנהג ונוסע קדמי ומסך מולטימדיה 15 אינץ'.

בטיחות: הטיגואן החדש קיבל את הציון המירבי 5 מ-5 כוכבים במבחן הריסוק האירופי העדכני ומגיע עם 9 כריות אוויר. מערכות הבטיחות האקטיביות כוללות בלימת חירום אוטונומית בנסיעה לפנים ולאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירת נתיב, ניטור רכב בשטח מת, ניטור עייפות נהג וזיהוי תמרורים.

מדגם שעד היום התחרה במאזדה CX5 וביונדאי טוסון, עובר הטיגואן יותר מתמיד לשמש כאלטרנטיבה סמי יוקרתית וצנועה יותר לרכבי הפנאי הגרמנים בממדים שלו, אודי Q3, ב.מ.וו X1 ומרצדס GLA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully