וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה HR-V חוזר לישראל: היברידי ויקר

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 11:41

לאחר דעיכה ארוכה משיקה סוף סוף הונדה דגם חדש בארץ, בדיוק לפלח שוק לוהט, אבל עם תג מחיר מאתגר

הונדה HR-V/הונדה

כבר שנים שהונדה במשבר בישראל. מי שהייתה אחת היצרניות הנמכרות ביותר, ועדיין נהנית ממוניטין וביקוש בארץ, סובלת מבעיות מתמשכות בשוק האירופי שהביאו לפני עשור לסגירת המפעלים שלה בבריטניה ובטורקיה. דיבורים על מעבר לייבוא דגמי הונדה מארה"ב, שם החברה ממשיכה להצליח, כמו באסיה, ועל דגמים חדשים כמו הפיילוט לא צלחו, ומתחילת השנה נמסרו בארץ 252 דגמי הונדה בלבד, ועוד 15 בייבוא מקביל.

עכשיו לראשונה מאז השקת הסיוויק לפני שנתיים מכריזה היבואנית על השקת דגם חדש: הדור העדכני של הקרוסאובר HR-V, המבוסס כמו קודמו על פלטפורמת ההונדה ג'אז. כמוה הוא מצויד במנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר, ובשני מנועים חשמליים. מנוע הבנזין משמש רוב הזמן כגנרטור לטעינת הסוללה של המערכת ההיברידית, וכך הוא עובד בסל"ד קבוע וחסכוני יותר, והכוח לגלגלים מגיע ממנוע חשמלי.

רק במהירויות שמעל 60 קמ"ש, או כאשר נדרש כוח רב לפני כן, נכנס גם מנוע הבנזין לפעולה ומעביר כוח לגלגלים. התצורה הייחודית הזאת אינה כוללת תיבת הילוכים ואמורה להביא לשיפור בצריכת הדלק, כאשר הנתון המשולב עומד על 18.5 ק"מ לליטר. למנוע הבנזין 107 כ"ס, ולחשמליים - 131 כ"ס. התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש אורכת 10.6 שניות והמהירות המרבית עומדת על 170 קמ"ש.

הונדה HR-V. הונדה,
עם אותה מערכת הנעה מתקדמת של הג'אז, כאשר מנוע הבנזין משמש בעקר לטעינת הסוללה/הונדה

ה-HR-V הנוכחי הושק כבר לפני שלוש שנים, ומגיע לישראל אחרי מתיחת פנים קלה. עם אורך של 4.355 מטר, רוחב של 1.79 מטר, גובה של 1.58 מטר ובסיס גלגלים של 2.58 מטר, הוא מעט יותר קטן מטויוטה קורולה קרוס, יונדאי קונה וקיה נירו ההיברידים.

סידור תא הנוסעים דומה לזה שבג'אז, כולל קיפול שטוח של המושבים האחוריים להובלת מטענים גדולים מהרגיל. לתא המטען נפח של 335 ליטר במצב הרגיל ו-1,305 כאשר המושבים האחוריים מקופלים.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
הונדה HR-V. הונדה,
סביבת הנהג מזכירה את זו של הג'אז/הונדה

ההיצע כולל שתי רמות אבזור: אלגנס הבסיסית עם חישוקי 18 אינץ' קלים, מסך מולטימדיה 9 אינץ' וקישוריות אפל קארפליי, לוח מחוונים דיגיטלי 7 אינץ', שקעי USB מלפנים, בקרת אקלים עם יציאה למושב האחורי, מושבים קדמיים מחוממים וחיישני חנייה.

רמת אדוואנס מוסיפה פנסי ערפל קדמיים, ריפוד משולב עור סינטטי, בקרת אקלים דו אזורית מלפנים, שקעי USB מאחור, מראות צד חשמליות, חימום בגלגל ההגה, ודלת תא מטען חשמלית.

הונדה HR-V. הונדה,
סידור מושבים חכם מאפשר קיפול שטוח, עבור הובלת מטענים גדולים או אופניים/הונדה

מפרט הבטיחות כולל בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, מניעת סטייה מנתיב, התרעה על עייפות נהג וזיהוי תמרורים. רק ברמת אדוונס מצטרפת מערכת זיהוי רכב בשטח מת.

האחריות לרכב היא 3 שנים או 100 אלף ק"מ ולמערכת ההיברידית - 5 שנים או 100 אלף ק"מ.

המחירים: 205 אלף שקל לרמת אלגנס ו-220 אלף שקל לאדוונס. מדובר בתוספת של כ-30 אלף שקל למחירי הקונה, הנירו והקורולה קרוס, שגם עם המיצוב של הונדה, תהיה מאתגרת מאוד.

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully