וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת המנהלים

דניאל שמיל

15.1.2008 / 10:14

לא מעט משפחתיות גדולות, מכוניות מנהלים בפי העם, יעשו השנה עלייה. מה מצפה בסגמנט שהופך ליותר ויותר יוקרתי

אם בעבר מכוניות יוקרה נמצאו רק בקטגוריות הגבוהות ביותר - "סלון" ו"פאר" - האיכות המשתפרת בכל הקטגוריות הפכה גם את מכוניות המנהלים לראויות לשמן. הלקוחות של אותן מכוניות ימצאו בהן הידור ופאר, וגם חלל פנימי גדול, שבעבר היה זמין רק במכוניות פאר לימוזיניות. בשנה הקרובה יושקו דגמים חדשים רבים ויהפכו את שוק מכוניות המנהלים למעניין, סוער וגם איכותי יותר מבעבר.

הונדה אקורד

האקורד החדשה היא אחת המכוניות החשובות ברשימה, מכיוון שהיא היורשת של אחת ממכוניות המנהלים הנמכרות ביותר בישראל (מקום שלישי בטבלת המכירות של 2007). ואולם היא גם אחת המסתוריות שבהן. האקורד עדיין לא הוצגה בעולם, ובינתיים אנחנו יכולים ללמוד עליה רק ממכונית תצוגה שהופיעה בתערוכת פרנקפורט האחרונה. נוכל לומר כי האקורד תהיה גדולה מבעבר ומצוידת במנוע חזק יותר. האקורד תוצג לקהל בתערוכת ז'נבה במארס, ושיווקה בישראל יחל כחודש לאחר מכן, במקביל לחשיפה המקומית בתערוכת הרכב אוטומוטור.

סיטרואן C5

מכונית המנהלים של חברת סיטרואן מיועדת לנהגים שאוהבים את חוסר השגרתיות של סיטרואן, ונהנים מהמתלים ההידרו-פנאומטיים המשככים את מהמורות הדרך. ה-C5 החדשה אמורה להתגבר על כמה מנקודות התורפה של הדגם הקודם: העיצוב נהפך לשמרני ונאה יותר, ובסיטרואן מבטיחים כי גם האמינות טובה מבעבר. גם תא הנוסעים יהיה מהודר יותר ממה שהכרנו בגרסה הקודמת. בשוק הישראלי תוצע המכונית עם אותו מנוע 2.0 ליטר ו-145 כ"ס של הדגם הנוכחי. תאריך העלייה לישראל נקבע לקיץ 2008, ואז גם נוכל לבדוק אם המכונית עומדת בהבטחות היצרנית. היבואן מקווה כי המכונית תימכר בקבוצת הרישוי 4, כלומר, שמחירה לא יעלה על 147 אלף שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

סקודה סופרב

הדור הנוכחי של המכונית, שנבחר במכרז לשמש כרכב השרד של שרי הממשלה, נחשבת למכונית "סלון". בצעד חריג, הדור השני יהיה דווקא קטן יותר, וישתלב בשוק מכוניות המנהלים. הסופרב תוצג רשמית רק במהלך מארס, בתערוכת הרכב הבינלאומית בז'נווה. בינתיים נודע כי הדגם ישווק עם מנועי בנזין ודיזל בטווח הספק של 105-260 כ"ס, תיבת DSG כפולת מצמדים ומספר מכובד של תשע כריות אוויר. העיצוב החיצוני העגלגל מרשים ויוקרתי יותר מהדגם הקודם. על כבישי המדינה נפגוש אותה רק לקראת סוף השנה הנוכחית, באוקטובר או נובמבר.

רנו לגונה

עם עיצוב אלגנטי ופשוט והבטחה לאיכות גבוהה מאי פעם, רנו מסתערת על שוק מכוניות המנהלים. הלגונה החדשה אמורה לשפר עוד יותר את היתרונות של קודמתה - בטיחות ונוחות נסיעה - וגם לתקן את נקודות החולשה. בפיתוח הלגונה הסתייעה רנו בחברה האחות ניסאן כדי לשפר את אמינות המכונית. הלגונה הוצגה בגרסת חמש דלתות (פאסטבק) ובגרסת סטיישן, אך הגרסה המסקרנת ביותר שלה היא הקופה, שרמז לקוויה יהיה ניתן למצוא במכונית התצוגה שתיחשף בתערוכת ז'נבה במרץ. בישראל יוצע דגם עם מנוע 2.0 ליטר ללא מגדש (145 כ"ס) או עם מגדש טורבו (170 כ"ס). מחירה הגבוה דחה את תאריך שיווקה, וייתכן שהיא תיראה על כבישי ישראל רק בתחילת 2009.

שברולט מאליבו

בארה"ב היא מכונה "משפחתית בגודל מלא", ומתחרה בעיקר בטויוטה קאמרי. באחרונה אף זכתה בתואר הנחשק "מכונית השנה". בישראל היא תפגוש את להקת מכוניות המנהלים, מולן תתתחרה באמצעות עיצוב מוחצן, ממדים גדולים ומנוע חזק באופן יחסי - 164 כ"ס (נפח של 2.4 ליטר). האם תוכל להתעלות על היריבות האירופיות גם בנוחות, הידור והתנהגות כביש? את זאת נגלה כשתגיע למחוזותינו כבר בסוף החודש הנוכחי. המאליבו תהיה יקרה יותר ממתחרותיה בקטגוריה, ומחירה לצרכן יחל ב-165 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully