וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית השנה 2011 של גולשי וואלה! רכב: משפחתי גדול

ירון אדרי

21.11.2011 / 13:05

השלב הרביעי במשאל מכונית השנה של גולשי וואלה! רכב ממשיך. הפעם אתם קובעים מי תהיה המשפחתית הגדולה הנבחרת שלכם לשנת 2011

פלח המשפחתיות הגדולות, או מכוניות מנהלים כפי שנהוג לקרוא להן פה, רשם חידושים מעטים בשנה האחרונה. אך מה שחשוב הוא כי כל אחד שרוצה להתחדש במכונית גדולה, יכול למצוא אחת שתקלע בול לטעמו.

מי שקובעות את התקן לפחות בכל הקשור לאירופה הן פולקסווגן ופיג'ו, ושתיהן הביאו אלינו בשנה האחרונה נציגות חדשות. מגרמניה הגיעה פולקסווגן פאסאט ומצרפת פיג'ו 508 כאשר כל אחת מהן נאמנה לדרך שלה - הראשונה מציעה יוקרה עממית במעטפת שמרנית מכובדת והשנייה חוזרת להציג יכולות דינמיות מענגות בתוך חבילה יוקרתית קצת יותר נועזת. נציגות אירופיות נוספות הן סיטרואן C5 שהתחדשה במנוע ותיבת הילוכים מודרנית ופורד מונדאו שאמנם לא הציגה דור חדש, אך שיפרה באופן ניכר את הדור הנוכחי ובעיקר עם שידוך מנוע טורבו חדש שמציע יותר כוח בפחות דלק.

אי אפשר לוותר על ארה"ב בכל הקשור לפלח השוק שגודלו שם נחשב לממוצע, כמו משפחתיות קומפקטיות אצלנו. אנחנו ניצלנו את הגעתה של גרסת ה-3.6 ל' הבכירה של ביואיק לה קרוס ויצאנו עימה לסיבוב שגרם לנו לתהות האם מדובר במותג עממי פלוס או במותג פרימיום. היריבה השקולה היא קרייזלר 300 שהתחדשה בחסות פיאט ושדרגה כל מה שהיה דרוש שיפור בדור היוצא 300C.

נזכיר שוב כי משאל מכונית השנה 2011 של גולשי וואלה! רכב כולל אך ורק מכוניות שנבחנו על ידנו בשנה האחרונה, בין אם בישראל או בהשקתן העולמית בחו"ל. הצבעתכם תקבע מי תהיה המנצחת בכל אחת מהקטגוריות, זו שתעלה לשלב הגמר שיתקיים לקראת סופה של השנה האזרחית.

מי מכל המוזכרות לעיל היא המכונית המשפחתית הגדולה הטובה ביותר בישראל? ההחלטה כולה שלכם.


הצביעו לקומפקטית-משפחתית הנבחרת שלכם

הצביעו לסופרמיני הנבחרת שלכם

הצביעו למיני הנבחרת שלכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully