וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבות של פולקסווגן באוטומוטור

פולקסווגן תחשוף בתערוכת אוטומוטור מגוון רחב של דגמים שיעשו את דרכם לישראל. בתפריט: אודי A1 ספורטבק, פאסאט CC, גרסאות R, ומכוניות המיני העממיות

שנה גדושה צפויה ליבואנית פולקסווגן צ'מפיון מוטורס, ואת הקדימונים לה נקבל בתערוכת אוטומוטור בחול המועד בגני התערוכה. במסגרת האירוע, ערוכה היבואנית לישראל להציג שמונה דגמים חדשים, שלמעט אחד או שניים, כולם יתמזגו בשוק הרכב המקומי בשנתיים הקרובות.

המותג הצ'כי סקודה, יציג לראווה מספר דגמים מעניניים, הבולט שבהם הוא ה-RS2000 הרעיוני. גרסה זו הוצגה לפני כשנה בתערוכת הספורטיביות בגרמניה, אולם אין לחברה כל כוונה להפוך אותה למכונית סדרתית בשלב זה. עוד בדוכן של סקודה תעמוד הסיטיגו הקטנה, מכונית המיני עליה נהגנו לא מכבר ושעתידה לנחות בארץ לקראת סוף הקיץ. מכונית נוספת של סקודה היא התחרותית סקודה פביה מונטה-קרלו.

פולקסווגן תציג לראשונה את הפאסאט CC החדשה. הסלונית תשווק בישראל עם שני מנועים - 1.8 ל' טורבו (160 כ"ס) ו-2.0 ל' טורבו (210 כ"ס) בשידוך לשתי חבילות מפרט, ולתיבת הילוכים רובוטית עם ששה ושבעה יחסי העברה בהתאמה. שיווקה יחל בישראל בחודש הקרוב. רכב נוסף של פולקסווגן יהיה הטנדר אמארוק שנבחן במדור לפני כמה ימים, וזה יחל את דרכו בארץ במהלך הרבעון השלישי. עוד אצל פולקסווגן גולף R, פולו GTI, שירוקו R וסדרות המשפחה.

פולקסווגן שירוקו R תערוכת פרנקפורט 2009. קובי ליאני
גם השירוקו R תחכה לכם/קובי ליאני

חטיבת אודי תחשוף את ה-A1 ספורטבק, ואת ה-A4 החדשה. האחרונה תימכר בישראל ברבעון השני בשלושה דגמים ועם מנועים שינועו בהספקים של 120 ועד 210 כ"ס. האודי A1 ספורטבק, גרסתה השימושית של המיני היוקרתית, תצויד באותם מנועים קיימים (85 ועד 140 כ"ס), המתהדרים בצריכת דלק נמוכה יותר ורמת זיהום אוויר מופחתת. גם היא תגיע לישראל בחודשים הקרובים. עוד אצל אודי: A8, Q3, R8 ו-A7.

סיאט הספרדית תסתפק השנה בחשיפת דגם אחד חדש, סיאט מיי, שהוא גם המשמעותי ביותר לזרם העממי בצל מחירי הדלק מרקיעי השחקים. מכונית זו היא תאומתה של פולקסווגן אפ וסיטיגו והיא תושק בישראל ברבעון השלישי של השנה עם מנועי 60 ו-75 כ"ס, מאובזרת בכל שלל הציוד המוכר מפולקסווגן אפ, כולל מערכת הבקרה לבלימה אוטומטית במהירות של עד 30 קמ"ש בעיר. עוד אצל סיאט: לאון קופרה, אלתיאה ומותג 'קלאב סיאט'.

תערוכת הרכב אוטומוטור תפתח בשמונה באפריל ותמשך עד ה-11 בחודש. שעות הפתיחה הן החל מ-10 בבוקר ועד 21 בערב. השנה צפויות גם להופיע פרארי ומזרטי במקביל לפתיחת אולמות התצוגה החדשים בישראל בסוף השבוע הקרוב. עוד על התערוכה תוכלו לקרוא כאן.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully