וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי חזקות באינסטוש

25.3.2019 / 5:40

אינסטגרם הפך לחלון הראווה של החיים הטובים ומכוניות הן חלק אדיר ממנו. אבל מי? חברה בריטית בדקה מי המכוניות המתוייגות ביותר ברשת. פרארי? למבורגיני? ממש לא. איפה המכונית שלכם ברשימה?

המכוניות המתוייגות ביותר באינסטגרם. יצרן, אתר יצרן
העיקר שיש על זה #/אתר יצרן, יצרן

סימן ההאשטאג - # נמצא איתנו מסתבר כבר די הרבה זמן, למעשה משנת 2007 אז אומץ לראשונה בטוויטר, ומאז התפשט לשאר הרשתות החברתיות כאמצעי ליצירת תגית המרכזת תחתה את הנושאים שתחת אותו תיוג.

וכך בינות לעשרות אלפי חתולים בתסרוקת היטלר, תינוקות שמתגנבים אליהם מאחורי הגב ומפוצצים בלון, אתגרים חברתיים עונתיים ושלל היופי הזה שמרעיף עלינו האינטרנט - יש מקום של כבוד גם למכוניות. מסתבר שכלי רכב הם בין הדברים המתויגים ביותר באינסטגרם, לא מפתיע בעצם. ברשת שסובבת סביב מראית עין - במיוחד של החיים הטובים - ברור שמכוניות יהיו שם.

אבל מי הן המכוניות שזוכות למספר התיוגים הגבוה ביותר? חברת הביטוח הבריטית VEYGO שמתמחה בפתרונות ביטוח קצר טווח לשימושים נקודתיים ברכב ולנהגים צעירים בדקה את זה. חלק מהתוצאות לא ממש יפתיעו, חלק בהחלט כן.

הבדיקה לקחה שני סוגי האשטגים לכל מכונית, אלו שהכילו את שם היצרנית והדגם או את שם הדגם בלבד, המספר המשותף לשני אלו הרכיב את מספר ההאשטגים הכולל ולפיהם דורגה המכונית. החיפוש התרכז בדגמי מכוניות שעדיין נמצאות בייצור וכן לא נכללו בו מכוניות ששם הדגם שלהן הינו בעל משמעות רחבה מאוד, לדוגמה - גולף, אלא אם כן תויגו בצמוד לשם היצרנית.

כמו כן, מספר יצרניות דוגמת פיג'ו, רנו, סיטרואן, סיאט, סקודה, וולוו, אלפא רומיאו ועוד אינן מופיעות משום מה בתוצאות הסקר.

הסוס ממשיך לדהור

מקום ראשון - פורד מוסטאנג - 11,947,872

טוב, עם מעמד מיתולוגי וכל כך הרבה גלגולים עוד מאז 1964 ועד היום. המוסטאנג קוטפת את המקום הראשון. אגב, לא סתם את המקום הראשון, היא גם עושה את זה בפער ממש מעליב מזו במקום השני.

מקום שני - הונדה סיוויק - 7,402,365

אז גם זו מכונית עם כמה וכמה גלגולים, אבל לא קשה לנחש שמה שקונה לסיוויק את המעמד הזה הוא התדמית הספורטיבית שלה והעובדה שלאורך רוב דורותיה היא הציעה ביצועים מעולים (בקו ישר) ביחס למתחרות, ושוק אפטרמרקט משגשג לנאונים סגולים. וכמובן גרסאות הטייפ R החזקות. למרות שטכנית הסיוויק טייפ R עצמה נמצאת במקום ה-18 המכובד מאוד. אגב, חמישה דגמים סיניים של הונדה גם סוגרים את הרשימה במקומות 285 עד 289...

מקום שלישי - GT-R ניסאן - 7,019,123

עוד אגדה יפנית, אבל הפעם כזו שצמחה בול על דור ה-Y וה-Z שעמוק בתוך העולם האינסטגרמי. גודזילה, מפלצת הספורט היפנית כובשת את המקום השלישי.

מקום רביעי - M3 ב.מ.וו - 5,817,457

נציגות אירופית ראשונה וגם היא הולכת למכונית ספורטיבית עם שורשים ארוכים ועמוקים מאוד. גרסת העל של ב.מ.וו סדרה 3. החברה הבווארית עוד תופיע בעשרת הגדולים.

מקום חמישי - ג'יפ רנגלר - 5,137,019

טוב, אז אם באגדות אמריקניות עסקינן, הרנגלר חייב להיות פה. הגלגול המודרני של ה-CJ המיתולוגי שמתגלגל על דורותיו עוד מאמצע שנות ה-80 והיחיד שראוי להיקרא גם היום פשוט - ג'יפ!

מקום שישי - שברולט קמארו - 4,686,969

הרחק מאחורי היריבה הנצחית שלה - המוסטאנג, נמצאת שברולט קמארו. שעדיין, למרות המקום השישי הצליחה להקדים כמה מכוניות אקזוטיות ידועות שם.

מקום שביעי - שברולט קורבט - 3,963,740

עוד נערת פוסטר אמריקנית, זו שבאה לתת מענה הולם למכוניות הספורט האירופיות ונותרה בצילן עשרות שנים, היא היום אחת ממכוניות הספורט הטובות יותר עבור כל דולר שמשולם עבורה.

מקום שמיני - M4 ב.מ.וו - 3,432,052

נציגות שניה לב.מ.וו והפעם לגרסת הקופה של הסדרה 3. ולחשוב על זה שאלמלא הפיצול שכפתה החברה על תצורת הקופה מהסדאן בשמות הדגמים הן היו מגיעות למקום ה-2 בצירוף התיוגים שלהן...

מקום תשיעי - למבורגיני אוונטדור - 3,085,336

ולחשוב שהיינו צריכים לעבור שמונה מקומות עד שאקזוטיקה איטלקית הצליחה להתברג לרשימה הזו. מה שמוכיח שנערות הפוסטר של שנות ה-70, ה-80 וה-90 הן כבר לא מה שהולך היום.

מקום עשירי - R8 אודי - 2,900,314

מכונית העל הסדרתית הראשונה והיחידה של אודי עם מנוע V10 בנפח 5.2 ליטרים כבר נמצאת אחרי מתחית הפנים של הדור השני שלה ומסתבר שעדיין מספיק פופולארית כדי לסגור את העשירייה הראשונה.

פרארי לה-פרארי ספיידר. אתר יצרן
פרארי מי? האיטלקית הגיעה למקום ה-36 בלבד/אתר יצרן

בהמשך הרשימה

מבט על המשך הרשימה הכולל לא פחות מ-289 דגמים מעלה עוד כמה נקודות מעניינות מאוד. כמו סובארו אימפרזה (כנראה הרבה בזכות גרסאות ה-STI וה-WRX) ושברולט סילבראדו שנמצאים במקומות ה-12 וה-13 לפני למבורגיני הוראקן במקום ה-14.

פורשה 911 מגיעה למקום ה-17 כאשר במקום ה-16 נמצאת פורשה קאררה. מלבד הסיוויק והאימפרזה יש עוד נציגה של המכוניות העממיות ברשימת ה-30 הראשונות - טויוטה קורולה במקום ה-20.

את מאזדה MX-5 מוצאים במקום ה-22 וצמוד אליה במקום ה-23 את ב.מ.וו M2. סוגרת את הרשימה של 30 הראשונות אודי TTS.

גלילה נמרצת במורד המקומות מעלה עוד כמה תופעות, פרארי שמופיעה לראשונה רק במקום ה-36 עם ה"לה-פרארי" נמצאת מקום אחד אחרי ווקסהול (אופל) אסטרה ולפני הפולקסווגן חיפושית...

בוגאטי ויירון עם כל הטקס בישבן מסתפקת במקום ה-48 אחרי ההונדה פיט (כך מכונה הג'אז בארצות הברית) ולפני פורשה פנאמרה ומאזדה 3.

רוצים לראות איפה המכונית שלכם? הכנסו לרשימה המלאה כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully