וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן ג'וק החדש בישראל. החל מ-125 אלף שקלים

4.3.2020 / 16:13

כעשור אחרי שהזניק את קבוצת הקרוסאוברים הקטנים, חוזר ניסאן ג'וק לישראל עם מימדים גדולים יותר, עוד מרווח בתא הנוסעים, מנוע מוגדש ומערכות בטיחות מתקדמות

ניסאן ג'וק החדש/יצרן

קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן לישראל החלה היום בשיווק הדור השני של הג'וק בישראל. קצת יותר מעשור אחרי שהדור הראשון היה חלוץ קבוצת הקרוסאוברים והג'יפונים הקטנים, הפך ללהיט ולאביזר אופנה מבוקש.

הדור החדש גדל במימדים החיצוניים, עושה שימוש ביחידת הנעה קטנת נפח, מוגדשת טורבו, עם תיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד ומצטייד בשלל מערכות בטיחות מתקדמות.

ג'וק החדש ישווק בישראל בשתי רמות גימור ACENTA TECH שתהייה רמת הכניסה ורמת הגימור N DESGIN המאובזרת יותר. המחירים מתחילים ב-125 אלף שקלים ו-140 אלף שקלים לרמת הגימור הגבוהה.

ניסאן ג'וק החדש. יצרן, אתר יצרן
גדילה במימדים החיצוניים, במרווח ובתא המטען/אתר יצרן, יצרן

כאמור, הג'וק החדש גדול משמעותית מקודמו, האורך הכללי עומד על 421 ס"מ, תוספת של 7.5 ס"מ. הרוחב הוא 180 ס"מ, תוספת של 3.5 ס"מ. הגובה עומד על 160 ס"מ, תוספת של 3 ס"מ. אבל את הגדילה המשמעותית ביותר הוא רושם בבסיס הגלגלים שעולה ב-10.5 ס"מ ל-264 ס"מ. גם תא המטען גדל ב-68 ליטרים והנפח שלו הוא 422 ליטרים.

מבחינת המנוע, זה הקודם בנפח 1.6 ליטרים אטמוספרי 4 צילינדרים מוחלף במנוע 1.0 ליטר מוגדש טורבו בעל שלושה צילינדרים. ההספק הוא 117 כ"ס ב-5,250 סל"ד והמומנט הוא 18.4 קג"מ ב-1,750 סל"ד. תוספת של 4 כ"ס ו-3.7 קג"מ ביחס למנוע היוצא.

גם תיבת ההילוכים הרציפה הוחלפה וכעת זו תיבת הילוכים כפולת מצמד בת 7 הילוכים שמעבירה את הכוח לגלגלים הקדמיים. הביצועים הם 11.1 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מירבית של 180 קמ"ש.

עוד בוואלה!

נהיגה ראשונה: ניסאן ג'וק החדש

לכתבה המלאה
ניסאן ג'וק החדש. יצרן, אתר יצרן
איכות חומרים משופרת וסביבת נהג מרווח מאשר בעבר/אתר יצרן, יצרן

כאמור, הג'וק ישווק בשתי רמות גימור כאשר כבר ברמת הכניסה ה- ACENTA TECHשמחירה 125 אלף שקלים הרשימה נדיבה וכוללת תאורת לד מלאה, שמשות אחוריות כהות, חישוקי 17 אינץ', כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת שיוט, בקרת אקלים, מסך 7 אינץ' צבעוני בלוח המחוונים, מסך מולטימדיה 8 אינץ' עם תאימות לאנדרואיד ואפל, בלם יד חשמלי, חיישני ומצלמת רוורס ועוד.

רמת הגימור N DESGIN שעולה 140 אלף שקלים מוסיפה ריפוד משולב עור ובד, מושבים מחוממים, חישוקי 19 אינץ' ועוד.

שתי רמות הגימור מגיעות עם מערכות בטיחות מתקדמות כולל בקרת סטייה מנתיב, התרעת אי שמירת מרחק עם בלימה אוטומטית, זיהוי תמרורי מהירות, שליטה אוטומטית על אלומת האור ועוד. ניסאן ג'וק החדש זכה לחמישה כוכבי בטיחות במבחן הריסוק האירופי.

ניסאן ג'וק החדש. יצרן, אתר יצרן
העיצוב פחות נועז מבעבר, אבל עדיין שונה/אתר יצרן, יצרן

מבחינת היבואנית קרסו מוטורס, ניסאן ג'וק מתחרה בקבוצת הקרוסאוברים והג'יפונים הקטנים בתחום שבין קיה סטוניק וסיאט ארונה שמחיריהם מתחילים בכ-110 אלף שקלים ועד טויוטה CHR שמתחיל ב-144 אלף שקלים. אם כי באופן ספציפי הם רואים בסקודה קאמיק כמתחרה הישיר ביותר, מולו הוא מתומחר שכן גם הקאמיק מתחיל ב-125 אלף שקלים לגרסת ה-1.0 ליטרים. עם זאת, ב-140 אלף שקלים קאמיק כבר מציע את גרסת ה-1.5 ליטרים בעלת ה-150 כ"ס והחזקה משמעותית.

מבחן מקומי ראשון לניסאן ג'וק בקרוב ב"וואלה רכב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully