וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן סנטרה החדשה כבר פה. המחיר: 135 אלף שקלים

11.10.2020 / 15:45

יבואנית ניסאן לישראל מודיעה על תחילת השיווק של הסנטרה, המשפחתית היפנית-אמריקנית בישראל. מנוע 2.0 ליטרים 150 כ"ס, מימדים ואבזור אמריקני ומערכות בטיחות מתקדמות

ניסאן סנטרה החדשה בישראל. יצרן, אתר יצרן
העיצוב הוא העתק מוקטן של אחיותיה מקסימה ואלטימה/אתר יצרן, יצרן

ניסאן סנטרה מגיעה לישראל בדור חדש, כבעבר היא מגיעה אלינו משוק היעד המקורי של הדגם בארצות הברית. כבעבר היא תמשיך להציע מנוע גדול מהמקובל בקבוצת המשפחתיות הקומפקטיות (1.8 ליטר בעבר) והפעם גם אבזור עשיר ומערכות בטיחות רבות.

העיצוב החיצוני ממשיך את הקו המוכר מאחיותה הגדולות המקסימה הסאלונית והאלטימה עם הצללית דמוית הקופה וה"גג המרחף" אותו ניתן להזמין בצביעה שחורה. הסנטרה החדשה באורך של 464 ס"מ (חצי ס"מ יותר מהדור הקודם) בגובה של 145 ס"מ (כ-5 ס"מ פחות מהדור היוצא) אבל רחבה יותר ב-5.6 ס"מ עם 182 ס"מ ובעיקר עם בסיס גלגלים של 271 ס"מ. נפח תא המטען מצטמצם מ-427 ליטרים ל-405 ליטרים.

ניסאן סנטרה החדשה בישראל. יצרן, אתר יצרן
גדילה של ס"מ בבסיס הגלגלים ל-271 ס"מ/אתר יצרן, יצרן

בניגוד למתחרות המרכזיות שלה - סקודה אוקטביה ופורד פוקוס שהולכות על מנוע ליטר 3 צילינדרים וטויוטה קורולה ויונדאי איוניק שעושות שימוש בהנעה היברידית, בסנטרה המנוע הוא אטמוספרי בנפח 2.0 ליטרים עם הספק של 150 כ"ס ו-20 קג"מ. הכוח עובר דרך תיבת הילוכים רציפה והביצועים הם 8.8 שניות ל-100 קמ"ש.

הדור הנוכחי מחליף את ההיגוי ההידראולי להיגוי חשמלי, אבל בניסאן מבטיחים שיפור בהתנהגות עם המעבר למתלה אחורי רב חיבורי לעומת קורת מתח פשוטה בעבר (מכאן כנראה גם הצמצום בנפח תא המטען).

עוד בוואלה!

קרוסאובר חשמלי ראשון לניסאן: ARIYA

לכתבה המלאה
ניסאן סנטרה החדשה בישראל. יצרן, אתר יצרן
רשימת אבזור ארוכה בתא הנוסעים/אתר יצרן, יצרן

ניסאן סנטרה החדשה מגיעה ברמת גימור אחת, מאובזרת מאוד. בתא הנוסעים היא מציעה בין השאר מערכת מולטימדיה 8 אינץ' עם קישוריות למכשירי אפל ואנדרואיד, מפתח חכם והנעה בלחיצת כפתור, הנעה מרחוק, כל חלונות החשמל נפתחים בנגיעה, מצלמת רוורס, בקרת אקלים מפוצלת ועוד.

רשימת מערכות הבטיחות כוללת 10 כריות אוויר (המשפחתית היחידה ובין המכוניות הבודדות עם כמות כריות אוויר כזו), התרעה על אי שמירת מרחק, התרעה על רכב ב"שטח מת", בלימה אוטומטית כולל זיהוי הולכי רגל, התרעת תנועה חוצה בנסיעה לאחור כולל בלימה, התרעת סטייה מנתיב (ללא תיקון), התרעה כנגד שכחת ילדים במכונית ועוד.

ניסאן סנטרה החדשה בישראל. יצרן, אתר יצרן
גג בצביעה שונה יוצע כאופציה/אתר יצרן, יצרן

כבעבר הסנטרה החדשה מכוונת ישירות לציי הרכב, שם, מקווים אצל היבואנית לעורר ביקוש בזכות האבזור הרב שהיא מציעה, המימדים והמנוע הגדול יותר. הפעם, הם מקווים להצליח גם להביא לאולמות התצוגה את הלקוחות הפרטיים, אלו שבשנים האחרונות מפנים עורף בצורה די מובהקת למשפחתיות הקלאסיות לטובת הג'יפונים והקרוסאוברים.

המחיר שלה, שנותר ללא שינוי ביחס לדור היוצא שעומד על 135 אלף שקלים (אבל נמכר בהנחות משמעותיות בשוק ה-0 ק"מ) מעמיד אותה בשורה אחת עם המתחרות הישירות שלה בשוק המשפחתיות. מבחן נהיגה ראשון בסנטרה החדשה יפורסם בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully