וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנד רובר דיסקברי 5 וחצי

10.11.2020 / 22:14

עם שינויים קלים מאוד לעיצוב, עדכונים משמעותיים ונחוצים בתא הנוסעים ורענון של היצע המנועים שלו, דיסקברי 5 מקבל מתיחת פנים ורענון, אבל עדיין לא גרסת פלאג אין

לנד רובר דיסקברי מקבל מתיחת פנים. יצרן, אתר יצרן
אהבתם את המראה של הדור הזה או לא, בעיצוב החיצוני שלו כמעט ולא נגעו/אתר יצרן, יצרן

חברת יגואר-לנד רובר נמצאת בחודשים האחרונים בתנופת רענון של דגמים רבים בהיצע שלה, אחרי ה-F PACE ה-E PACE, הוולאר והדיפנדר מגיע גם תורו של הדיסקברי לרענן את עצמו - אולם בניגוד לכל האחרים - כאן השינוי לא כולל יחידות הנעה היברידיות ולא נטענות שקע.

נתחיל מהקל אל הכבד: העיצוב החיצוני נותר ללא שינוי של ממש, פנסי לד מלפנים ומאחור, פגושים שונים ומעתה גם חבילת עיצוב ספורטיבית בשם R דיינמיק.

לנד רובר דיסקברי מקבל מתיחת פנים. יצרן, אתר יצרן
החוגה הלכה, בא הג'ויסטיק ומעכשיו גם מסכי מולטימדיה ולוח מחוונים משודרגים/אתר יצרן, יצרן

שינויים קצת יותר משמעותיים נמצאים בתא הנוסעים, ההגה במראה חדש, את חוגת בורר ההילוכים מחליפה מעתה ידית קטנה, מסך המולטימדיה גדל ל-11.4 אינץ' (10 בעבר), לוח המחוונים בגודל 12.3 אינץ' מגיע כסטנדרט, מערכת המולטימדיה החדשה כוללת תמיכה בעדכונים בענן דרך חיבור WI FI ויש לו אפילו מערכת טיהור אוויר לתא הנוסעים.

אגב תא הנוסעים, המידות לא השתנו, כמו כן הוא יוסיף להציע תצורת 5 או 7 מושבים, באחרונה מצטמצם נפח תא המטען כדי 258 ליטרים בלבד.

עוד בוואלה!

לנד רובר דיפנדר 110 דיזל פוגש ג'יפ רנגלר רוביקון

לכתבה המלאה
לנד רובר דיסקברי מקבל מתיחת פנים. יצרן, אתר יצרן
מצב נוסף ל-Terrain Response ייעודי לצליחת מים/אתר יצרן, יצרן

השינוי היותר משמעותי בחידוד שעבר הדיסקברי הוא בתחום המנועים. את חלק מיחידות הכוח הותיקות מחליפות כאלו חדשות, ירוקות יותר, כולן עם מערכת היברידית מתונה עם מצבר 48 וולט שמאריך את פרקי הזמן בהן יכולה המכונית לעמוד עם מנוע כבוי.

מנועי ה-2.0 ליטר ארבעה צילינדרים וה-V6 דיזל פינו את מקומם למנוע שישה צילינדרים בטור, דיזל, בנפח 3.0 ליטרים בשני הספקים 250 ו-300 כ"ס ולהם 57 ו-65 קג"מ בהתאמה.

מנועי הבנזין מתחילים ב-2.0 ליטרים, ארבעה צילינדרים בהספק 300 כ"ס ו-40 קג"מ, מנוע בנזין נוסף הוא בנפח 3.0 ליטרים ובתצורת שישה צילינדרים בטור בהספק של 360 קמ"ש ו-50 קג"מ.

לנד רובר דיסקברי מקבל מתיחת פנים. יצרן, אתר יצרן
מתלי אוויר עם דגימה של תנאי השטח והתאמת השיכוך/אתר יצרן, יצרן

מערכות ההנעה והשטח של הדיסקברי יעשו שימוש במתלי אוויר, כעת עם שיכוך אדפטיבי, מערכת שסורקת את תנאי הדרך 500 פעמים בשניה ומתאימה את הבולמים לשיכוך אופטימלי.

מערכת ה-Terrain Response מהדור השני מקבלת מצב נסיעה נוסף בשם Wade Mode המיועד לצליחת מעברי מים או רחוב ממוצע בישראל כאשר שוב כולם מופתעים מזה שבחורף יורדים גשמים.

עוד טכנולוגיה שימושית בשטח אבל לא ממש חדשה בלנד רובר היא ה-ClearSight Ground View שעושה שימוש במצלמות והדמייה על מנת לייצר "מכסה מנוע שקוף" ולראות את המתרחש ממש לפני החרטום.

דיסקברי מתוח הפנים צפוי להגיע לישראל ברבעון השלישי של 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully