וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדגמים החדשים שמגיעים לאולמות התצוגה

17.11.2020 / 15:57

ארבעה דגמים חדשים ומחודשים מגיעים בימים אלו לאולמות התצוגה, המשותף לכולם: קרוסאוברים. יש לנו את הפרטים החשובים שאתם צריכים לדעת עליהם

דגמים חדשים נובמבר. יצרן, קינן כהן
קיה סטוניק GT ליין, טויוטה ל-7 נוסעים, ספורטבק ל-e-tron וטיגואן מחודש/קינן כהן, יצרן

טלקאר, יבואנית קיה לישראל מודיעה על תחילת שיווק הקרוסאובר הקטן סטוניק המחודש, להיצע מתווספת רמת גימור GT LINE. המנוע של גרסה זו בנפח 1.0 ליטרים מספק 100 כ"ס ו-17.5 קג"מ (בניגוד לגרסאות החזקות יותר של המנוע שלהן 120 כ"ס), שאמור להיות חסכוני יותר. תיבת ההילוכים היא כפולת מצמד עם 7 הילוכים.

רמת הגימור GT LINE שמחליפה בהיצע את רמת הגימור פרימיום, מקבלת שלל קישוטים ספורטיביים, החל בפגושים וכלה בדיפיוזר אחורי וכן באלמנטים עיצוביים בתא הנוסעים. יחד איתה שופר האבזור בשתי רמות הגימור האחרות - LX הבסיסית ורמת הביניים EX.

קיה סטוניק GT ליין. יצרן, קינן כהן
קיה סטוניק מחליף את רמת הגימור פרימיום ב-GT ליין/קינן כהן, יצרן

כל הגרסאות מקבלות שורת מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט: זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, תיקון סטייה מנתיב, שליטה אוטומטית באורות ומערכת חדשה של התרעה על שכחת ילד במכונית שמגיעה כסטנדרט. ברמת הגימור GT LINE נוספים לחיישנים האחוריים גם חיישני חניה קדמיים.

מחירי הסטוניק עומדים על 118 אלף שקלים לרמת הגימור EX ורמת הגימור GT LINE תעלה 123 אלף שקלים.

עוד בוואלה!

קיה סטוניק חותכת ל-105 אלף שקלים

לכתבה המלאה
פולקסווגן טיגואן המחודש. יצרן, קינן כהן
פנסים במראה הגולף החדשה לטיגואן/קינן כהן, יצרן

פולקסווגן טיגואן מעודכן

הג'יפון הקומפקטי של פולקסווגן שקיבל מתיחת פנים לפני מספר חודשים הגיע לישראל. השינויים החיצוניים עדינים מאוד, פגושים חדשים, יחידות תאורה במראה מודרני ובזנב השינוי הבולט ביותר הוא כיתוב שם הדגם בגדול על דלת תא המטען.

רמות הגימור של הטיגואן התעדכנו גם הן, כאשר את שמות רמות הגימור קומפורטליין וקומפורטליין פלוס מחליפות לייף ו-לייף פלוס. לאבזור של גרסת הבסיס נוספו אביזרים חדשים והיא תכלול מעתה שליטה מההגה על ההילוכים, תצוגה עילית על השמשה, משטח טעינה אלחוטי לנייד, פתיחה והנעה ללא מפתח, מצלמה אחורית וחיישני חניה מלפנים ומאחור. רמת הגימור לייף פלוס תכלול בנוסף בולמים אדפטיביים, בורר מצבי נהיגה מושבי עור חשמליים, לוח מחוונים דיגיטלי ועוד.

שתי רמות הגימור יצוידו בבקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב, התרעת רכב ב"שטח מת", 9 כריות אוויר ועוד. שתי רמות הגימור גם עושות בשלב זה שימוש באותו המנוע - 1.5 ליטר עם 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ. במהלך השנה הבאה יצטרף להיצע מנוע ה-2.0 ליטרים 190 כ"ס.

מחירי הטיגואן עומדים על 175 אלף שקלים לרמת הגימור לייף ו-200 אלף שקלים לרמת הגימור לייף פלוס.

טיוטה היילנדר. יצרן, קינן כהן
סוף סוף קרוסאובר 7 מושבים ליבואן הרשמי של טויוטה/קינן כהן, יצרן

טויוטה היילנדר

אחרי הצלחה בערוץ היבוא המקביל ולאחר שטויוטה אפשרה את השיווק שלו באירופה, נסללה הדרך של טיוטה היילנדר לישראל גם בייבוא הרשמי של יוניון מוטורס. ההיילנדר, שזהו לו הדור הרביעי גדול מהראב4 בכל המימדים ומתחרה בדגמים כמו קיה סורנטו ויונדאי סנטה פה (שניהם בפני החלפה בדגמים עדכניים). כמו שני הקוריאנים הוא יציע 7 מקומות ישיבה, פתרון שהיה חסר בהיצע המוצרים של טיוטה בישראל עד כה (להוציא הלנד קרוזר היקר להחריד), בניגוד לשניהם הוא יציע שילוב ייחודי לו - מערכת הנעה כפולה והיברידית.

המנוע הוא 2.5 ליטרים בנזין אליו משודכת יחידה חשמלית שמניעות את הגלגלים הקדמיים ויחידה חשמלית נוספת מניעה את הגלגלים האחוריים. ההספק המשולב עומד על 244 כ"ס והופך אותו לזריז מאוד עם 8.4 שניות ל-100 קמ"ש.

טיוטה היילנדר. יצרן, קינן כהן
הנעה היברידית, כפולה ו-7 מושבים הם ההצעה הייחודית שלו/קינן כהן, יצרן

ברשימת האבזור: טעינה חשמלית, מסך 8 אינץ', תאימות לאפל ואנדרואיד, כיוון חשמלי למושב הנהג, בקרת אקלים נפרדת ליושבים מאחור ועוד. ברמת הגימור הגבוהה ה-E-XCLUSIVE מצטרפים גג פנורמי, פתיחה חשמלית לתא המטען וריפודי עור.

מערכות הבטיחות כוללות בלימה אוטומטית בזיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים (רוכבי אופניים ביום בלבד), בקרת שיוט אדפטיבית עם אפשרות להתאמה לשלטי מהירות, תיקון סטייה מנתיב, שליטה על עוצמת האורות, התרעה על רכב ב"שטח מת" והתרעה על רכב חוצה מאחור.

מחירי ההילנדר מתחילים ב-290 אלף שקלים ל-E-MOTION ו-305 אלף שקלים ל- E-XCLUSIVE המאובזרת. אלו מחירים שמציבים אותו בתפר בין הכלים כמו יונדאי סנטה פה וקיה סורנטו לבין כלים גדולים משמעותית (אך ללא הנעה היברידית) כמו סובארו איוולטיס החדש והמצוין וגם שברולט טראוורס הוותיק. אגב איוולטיס, בדיוק כמותו ההיילנדר מיוצר באינדיאנה ארצות הברית, ומשם הוא יגיע כאשר ינחתו פה היחידות הראשונת בעוד מספר שבועות.

אודי e-tron ספורטבק. יצרן, קינן כהן
קפד זנבו -אודי אודי e-tron ספורטבק/קינן כהן, יצרן

אודי e-tron ספורטבק

אחרי הכניסה המוצלחת של אודי e-tron לשוק החשמליים-פרימיום, מתווספת להיצע תצורת מרכב נוספת - הספורטבק. הדגם הינו זהה לחלוטין מהבחינה המכנית ל- e-tron ונבדל ממנו רק במרכב השונה.

הגג והזנב המעוצבים גובים מחיר במרווח הראש שיורד ב-1.5 ס"מ ל-161.5 ס"מ ותא המטען שעומד על 615 ליטרים (45 ליטרים פחות מאשר ה- e-tron הרגיל). מצד שני, באודי מספרים על שיפור במקדם הגרר, אולם למרבה ההפתעה, טווח הנסיעה קצר יותר ועומד על 381 ק"מ לעומת טווח מוצהר של 435 ק"מ בדגם הרגיל לפי תקן WLTP.

יחידת ההנעה היא זהה, שני מנועים חשמליים בהספק משולב של 408 כ"ס המזניקים אותו ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות ועד מהירות מירבית של 200 קמ"ש.

גם רשימת האבזור של ה- e-tron ספורטבק נותרה כשל זו ב- e-tron כמעט במלואה. פריסת המסכים הכפולה בקונסולה המרכזית, דלת תא המטען החשמלית, לוח מחוונים 12.3 אינץ', ריפודי עור למושבים המחושמלים, בולמי האוויר ועוד. חבילת הלקשרי מוסיפה גם מערכת שמע של B&O ולה 16 רמקולים, שליטה על המולטימדיה מהמושבים האחוריים, חימום ואוורור למושבים הקדמיים וחישוקים שעולים ממידה 20 ל-21 אינץ'.

מה שמחסיר הספורטבק הן מצלמות הצד שמחליפות את המראות (אופציה שבלאו הכי מומלץ לוותר עליה). הוא כן מציע לראשונה בעולם את מערכת התאורה Digital Matrix LED כאופציה. באמצעות כמיליון מיקרו-מראות מאפשרת המערכת שליטה על עוצמת וכיוון התאורה, או במילים פשוטות מקסימום תאורה לנהג במינימום סנוור לאחרים.

המחיר: 546 אלף שקלים, תוספת של כ-25 אלף שקלים ביחס ל- e-tron.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully