וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו קפצ'ור החדש בישראל. החל מ-125 אלף שקלים

7.12.2020 / 16:32

יבואנית רנו החלה היום בשיווק של הדור השני של רנו קפצ'ור. הדגם החדש גדול, מאובזר ועם רשימת מערכות בטיחות ארוכה יותר מבעבר. אבל גם יתחרה בשוק צפוף בהרבה

רנו קפצ'ור החדש בישראל. יצרן, אתר יצרן
גדילה במימדים החיצוניים ועיצוב מוחצן יותר מהדור היוצא/אתר יצרן, יצרן

הקפצ'ור שהיה ממבשרי הג'יפונים הקטנים מאירופה עם ההצגה של הדור הראשון ב-2013, הפך שם בן לילה ללהיט מכירות היסטרי. ובעוד הוא הולך וכובש את הטבלאות, בישראל חיכתה לו קבלת פנים מאופקת יותר. הכניסה שלו בגלגול השני שלו מביאה איתה תפיחה משמעותית במימדים, קפיצה באיכות תא הנוסעים, רשימת מערכות בטיחות מתקדמות ואבזור עשיר. אבל מהצד השני, הקטגוריה שלו הפכה לצפופה משמעותית מזו שאליה פסע אז.

רנו קפצ'ור החדש בישראל. יצרן, אתר יצרן
תוספת של 11 ס"מ לאורך הכללי/אתר יצרן, יצרן

בבסיס הקפצ'ור החדש, התצורה הקצרה של פלטפורמת CLF של רנו-ניסאן, שמשרתת גם את הקליאו ועתידה לשמש את מגוון דגמי החברה. וכמו הפלטפורמה, גם את העיצוב החיצוני על מאפייניו היא שואבת מהסופר מיני של היצרנית.

הדור השני גדל במימדים החיצוניים שלו, הוא באורך של 423 ס"מ (תוספת של 11 ס"מ), ברוחב של 180 ס"מ ובגובה של 157 ס"מ ועם בסיס גלגלים של 264 ס"מ מה שממקם אותו בחלק העליון של הקטגוריה. נפח תא המטען נע בין 422 ל-536 ליטרים כנגזרת ממיקום המושבים האחוריים הנעים על מסילה, זהו נפח אחסון גדול מאוד יחסית למקובל בקבוצה שלו וגדול משל שני המתחרים המרכזיים שלו - סקודה קאמיק ופיג'ו 2008.

עוד בוואלה!

נהיגה ראשונה: רנו קפצ'ור

לכתבה המלאה
רנו קפצ'ור החדש בישראל. יצרן, אתר יצרן
לוח מחוונים דיגיטלי ומסך 9.3 אינץ' ברמות הגימור הגבוהות/אתר יצרן, יצרן

על ההנעה, מנוע בנזין 1.33 ליטרים ארבעה צילינדרים מוגדש טורבו. המנוע מגיע בשתי רמות הספק 131 או 154 כ"ס בהתאם לרמת הגימור. נתון המומנט הוא 24.5 או 27.5 בהתאמה. ההנעה היא כמקובל קדמית ותיבת ההילוכים היא כפולת מצמד עם 7 יחסי העברה.

הביצועים הם 9.6 שניות ל-100 קמ"ש בגרסת ה-131 כ"ס ומהירות מירבית של 193 קמ"ש ובגרסה החזקה יותר 8.6 שניות ל-100 ומהירות מירבית של 202 קמ"ש. שתי הגרסאות עושות שימוש בתצורת מתלים של מק'פרסון מלפנים וקורת מתח מאחור. וסידור די חריג של בלמי דיסק מלפנים ותוף מאחור.

רנו קפצ'ור החדש בישראל. יצרן, אתר יצרן
מנוע 1.33 ליטרים בשתי רמות הספק, 131 ו-154 כ"ס/אתר יצרן, יצרן

אחת מהנקודות הבולטות מאוד בהצעת ההגשה של הקפצ'ור החדש הוא תחום האבזור, הן בתחום הנוחות והן הבטיחותי. הדגם החדש מגיע בשלוש רמות גימור Intense תהייה רמת הכניסה ומעליה ה- Executive וה-Edition 1. כאמור, לרמת הכניסה ישודך מנוע ה-131 כ"ס ולשתיים האחרות המנוע החזק יותר.

מבחינת מערכות הבטיחות, כל הגרסאות מגיעות עם בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, תיקון סטייה מנתיב, זיהוי הולכי רגל ועוד. שתי רמות הגימור הגבוהות מוסיפות גם שליטה אוטומטית באורות והתרעת רכב ב"שטח מת".

רנו קפצ'ור החדש בישראל. יצרן, אתר יצרן
נפח תא המטען נע בין 422 ל-536 ליטרים/אתר יצרן, יצרן

מבחינת האבזור, מציג הקפצ'ור כמה סעיפים שנדיר מאוד לפגוש כבר ברמת הגימור הבסיסית, לא רק של הסגמנט שלו, אלא גם בקבוצות בכירות יותר, שליטה על ההילוכים מההגה ויציאות מיזוג למושב האחורי הן שתיים מהן. רמת הגימור Intense מגיעה עם חישוקי 17 אינץ', שמשות כהות, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מפתח חכם, מערכת המולטימדיה עם מסך 7 אינץ', תאימות למכשירי אנדרואיד ואפל ועוד. מחיר רמת גימור זו יעמוד בתקופת ההשקה על 125 אלף שקלים.

מעליה, רמת הגימור Executive מגדילה את החישוקים ל-18 אינץ', תאורת לד מלאה, לוח מחוונים דיגיטלי כולל הנחיות ניווט בגודל 10 אינץ', מסך המולטימדיה במימדי ענק של 9.3 אינץ', שקעי טעינה ליושבים מאחור, בורר מצבי נהיגה וידית ההילוכים בקונסולה צפה שמתחתיה שטח אחסון ופריטים נוספים. מחיר רמת גימור זו יעמוד על 133 אלף שקלים.

על אלו מוסיפה רמת הגימור הבכירה ה-Edition 1 גם טעינה אלחוטית, מצלמת 360 מעלות, גג פנורמי ומערכת חניה אוטומטית. מחיר ההשקה של רמת גימור זו עומד על 140 אלף שקלים.

רנו קפצ'ור: נהיגה ראשונה. יצרן, אתר יצרן
מרווח, מאובזר ובחלק מהמקרים זול ממתחריו, האם הפעם זה יתפוס?/אתר יצרן, יצרן

סיאט ארונה, קיה סטוניק, יונדאי קונה, סקודה קאמיק, פיג'ו 2008 וגם האח מבית ניסאן ג'וק, כל אלו ואחרים הם התחרות הצפופה שמולה הקפצ'ור החדש צריך להתמודד בסיבוב השני שלו. המנועים, האבזור, אבזור הבטיחות והמחירים אמורים לסייע לו במשימה הזו, יחד עם אחריות מלאה ל-3 שנים או 100 אלף ק"מ.

במחצית השנייה של 2021 צפויה להגיע גם גרסת הפלאג אין ההיברידית של הדגם, אם כי זו תישקל בהתאם למחיר ולביקוש לסוג כזה של תצורת הנעה בסגמנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully