וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MG HS נכנס למגרש של הגדולים

14.1.2021 / 17:28

אחרי כניסה מרשימה עם ה-ZS החשמלי, MG מרחיבה את ההיצע שלה בדגם נוסף, הפעם בקטגוריה גבוהה יותר ועם גרסת פלאג אין במחיר שובר שוק

MG HS פלאג אין בישראל. אתר יצרן
MG HS הרבה מימדים לשקל/אתר יצרן

יותר ויותר גרסאות פלאג אין היברידיות הולכות ומצטרפות לשוק המקומי בשנים האחרונות, רשימה חלקית: ג'יפ קומפאס, טויוטה פריוס, קיה נירו, אופל גרנדלנד, פיג'ו 3008 ו-508, מיני קאנטרימן, ב.מ.וו X3, וולוו בסדרות ה-XC ועוד ועוד. הרושם הכללי מהן הוא של חיסכון ניכר בדלק וביצועים מצוינם בשילוב המנוע החשמלי - הבעיה עם כולם - בפער המחירים בינם לבין גרסאות הבנזין הרגילות קשה להצדיק אותם צרכנית. MG HS שלפניכם עשוי לשבור את המשוואה הזו.

עם אורך של 457 ס"מ, רוחב של 188 ס"מ, גובה של 166 ס"מ ובסיס גלגלים של 272 ס"מ הוא משתחל בין הקרוסאוברים הקומפקטיים כמו קיה ספורטאז', יונדאי טוסון, פיג'ו 3008 ודומיהם לבין כלים גדולים יותר כמו ניסאן אקסטרייל וסקודה קודיאק. תא המטען בן 463 ליטרים סביר בהתחשב בצורך לאחסן סוללות.

MG HS פלאג אין בישראל. אתר יצרן
רמת גימור אחת, מאובזרת מאוד/אתר יצרן

ההנעה מתבססת על שילוב בין יחידת בנזין בנפח 1.5 ליטרים למנוע חשמלי וההספק המשולב הוא 258 כ"ס ומומנט שעומד על 37.7 קג"מ. ההנעה היא קדמית ועוברת לגלגלים דרך תיבת הילוכים המשלבת תיבת 6 הילוכים פלנטרית למנוע הבנזין ותיבת 4 הילוכים למנוע החשמלי המחוברות טורית.

הביצועים הם 6.9 שניות זריזות להפתיע ל-100 קמ"ש ו-190 קמ"ש מירביים. ביצועים לא פחות חשובים הם הטווח החשמלי המוצהר העומד על 52 ק"מ ונסיעה במהירות של עד 130 קמ"ש שמספקת סוללת ה-16.6 קילוואט שעה שעה שלו.

לרשות הנהג יעמדו שלושה מצבי נהיגה: בנזין, היברידי וחשמלי מלא כאשר באחרון ניתן יהיה לנצל את מלוא הטווח החשמלי או "לנעול" מחצית ממנו לשימוש מאוחר יותר.

טעינה לסוללה מלאה אפשרית מעמדה ביתית או ציבורית ב-4.5 שעות ומשקע חשמל ביתי (10 אמפר שעה) היא תארך 7.5 שעות.

עוד בוואלה!

מבחן דרך: MG ZS חשמלי

לכתבה המלאה
MG HS פלאג אין בישראל. אתר יצרן
טווח מוצהר של 52 ק"מ חשמליים/אתר יצרן

בשלב ראשון ישווק ה-HS ברמת גימור אחת, ה-NET UP המאוד מאובזרת. לוח מחוונים דיגיטלי, גג פנורמי, מסך מולטימדיה של 10.1 אינץ' (עם קישוריות אפל ואנדרואיד), מצלמות 360, דלת תא מטען חשמלית, מושבים בשילוב עור ואלקנטרה עם חימום, יציאות מיזוג לאחור ועוד.

גם המפרט הבטיחותי מלא וארוך: תיקון סטייה מנתיב, בלימת אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על רכב ב"שטח מת", זיהוי תמרורי מהירות עם סנכרון לבקרת השיוט, התרעת תנועה חוצה מאחור, התרעה על פתיחת דלת כאשר רכב מגיע מאחור וגם MG PILOT מערכת סיוע נהיגה בסביבה צפופה עם תיקוני הגה.

מחירו של ה-MG HS עומד על 159 אלף שקלים (כאשר תוספת לצבע מטאלי תעמוד על 1000 שקלים וריפוד פנים אדום על 900 שקלים), האחריות היא ל8 שנים או 150 אלף ק"מ על הסוללה ו-5 שנים או 150 אלף ק"מ לרכב עצמו.

המחיר הזה מציב אותו כחלופה אטרקטיבית מאוד מול כלים נטעני שקע אחרים כמו מיצובישי אאוטלנדר (190 אלף שקלים), אופל גרנדלנד (205 אלף שקלים) פיג'ו 3008 (218 אלף שקלים). הוא יקר במקצת מקיה נירו פלאג אין (150-153 אלף שקלים, אולם גדול וחזק ממנו משמעותית.

עד כמה החלופה הזו גם טובה על הכביש? מבחן ראשון בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully