וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן קשקאי החדש בישראל

עודכן לאחרונה: 11.8.2021 / 15:49

יבואנית ניסאן החלה בשיווק הדור השלישי של הקשקאי בישראל. גדילה במימדים, יותר אבזור בטיחות וביצועים מושפרים אבל ללא מערכת הבירידית עדכנית

בשנת 2006 כאשר הוצג הקשקאי הראשון הוא היה ממבשרי האופנה העכשווית של להיראות עם ולהיות בלי, תצורה רבועה, עם תנוחת ישיבה גבוהה ומכלולים של מכונית נוסעים רגילה - הנוסחה הזו ששוכפלה ושוכללה מאז על ידי כמעט כל יצרן בעולם ושולטת היום בכיפה.

כעת מגיע הדור השלישי של המשפחה הזו לישראל, כאשר מימנו ומשמאלו, מעליו ומתחתיו יש שלל מתחרים שלאורך השנים התעלו על המקור. במה ציידו אותו כדי להחזיר את הלקוחות הביתה?

הוצג: ניסאן קשקאי החדש. אתר יצרן
תוספת לאורך הכללי, לבסיס הגלגלים, לגובה ועוד/אתר יצרן

אז קודם כל קשקאי החדש גדול יותר מהיוצא, עם 442.5 ס"מ לאורך (תוספת של 3 ס"מ), רוחב של 183.5 ס"מ (גם פה, עוד 3 ס"מ), גובה של 162.5 ס"מ (תוספת של 3.5 ס"מ) ובסיס גלגלים שגדל במעט, עם עוד 1.9 ס"מ ל-266.6 ס"מ. מי שעוד גדל הוא תא המטען שכעת מציג 504 ברמת הגימור הבסיסית ו-479 ליטרים בשתי רמות הגימור הגבוהות יותר. הצמצום בנפח נובע ממערכת המחיצות לחפצים בתא המטען.

הבסיס הוא הגלגול העדכני של פלטפורמת ה-CMF-C של ניסאן, שעברה הקשחה ועושה שימוש בחומרים קלים יותר כמו דלתות ומכסה מנוע מאלומיניום כדי לחסוך במשקל.

הוצג: ניסאן קשקאי החדש. אתר יצרן
504 או 479 ליטרים בתא המטען בתלוי ברמת הגימור/אתר יצרן

על ההנעה מופקד כאן מנוע ה-1.33 ליטרים של רנו-ניסאן-מרצדס. המנוע שמגיע במספר רמות הספק מספק כאן 156 כ"ס ו-27.5 קג"מ (160 כ"ס ו-27.4 קג"מ בעבר), מחברת בינו לבין הגלגלים הקדמיים תיבת הילוכים רציפה שמחליפה את כפולת המצמד בדור היוצא.

הביצועים משתפרים קלות והתאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.2 שניות (9.9 שניות בעבר) המהירות המירבית זהה, 199 קמ"ש.

בתנועה קדימה לכיוון יחידות היברידיות או נטענות שקע ניסאן לא משתתפת, לפחות לא בשלב זה. הקשקאי החדש מסתפק ביחידה היברידית קלה, התומכת במערכות החשמל לדימום המנוע לפרקי זמן ארוכים יותר ומסייעת להנעת הרכב בגלישה איטית, בלימה ומספקת תוספת מומנט קלה בהאצה לפרק זמן של 20 שניות. הגרסה ההיברידית תושק בסוף הרבעון הראשון של 2022, לא ברור אם ומתי תגיע לכאן.

ניסאן קשקאי 2021. קינן כהן
שלוש רמות גימור, הבכירות בהן עם לוח מחוונים דיגיטלי/קינן כהן

קשקאי ישווק בשלוש רמות גימור. גרסת הכניסה ACENTA TOP מציעה בין השאר מסך מולטימדיה 8 אינץ' עם קישוריות אפל ואנדרואיד, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת, גג פנורמי, שליטה על תיבת ההילוכים מההגה ועוד.

מעליה נמצאת ה-ACENTA TECH שמוסיפה אינץ' למסך המגע ותאימות אלחוטית לאפל, יציאות מיזוג נוספות למושב האחורי, לוח המחוונים דיגיטלי, מצלמות 360 ועוד. רמת הגימור הגבוהה ביותר, ה-TEKNA מוסיפה טעינה אלחוטית, תצוגה עילית של נתוני הנהיגה על השמשה, כיוון חשמלי למושב הנהג ודלת תא מטען חשמלית. בשתי רמות הגימור הגבוהות ניתן להזמין את הדגם עם צביעה שחורה לגג.

הוצג: ניסאן קשקאי החדש. אתר יצרן
מיישר קו עם המתחרים בהופעה/אתר יצרן

מערכות הבטיחות כוללות 7 כריות אוויר (השביעית בין הנהג לנוסע), בלימה אוטומטית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב ב"שטח מת" כולל מניעת מעבר מנתיב, תיקון סטייה מנתיב (שני האחרונים באמצעות הבלמים ולא היגוי), התרעת תנועה חוצה מאחור, זיהוי תמרורי תנועה, תאורה עוקבת פניה עם אפשרות לפיזור אקטיבי של האלומה למניעת סנוור.

עוד בוואלה!

קרוסאובר חשמלי ראשון לניסאן: ARIYA

לכתבה המלאה

מחירים

הדור החדש מתייקר (כמו כולם...) ביחס לדור היוצא, אבל עדיין מתמקם בטווח המחירים המקובל לקבוצתו, בין דגמים כמו פיג'ו 3008, יונדאי טוסון, סקודה קארוק ואחרים.

גרסת הכניסה ACENTA תעלה 160 אלף שקלים (147 אלף בעבר לגרסת הכניסה), רמת הגימור ACENTA TOP תעלה 170 אלף שקלים ורמת הגימור הבכירה ה-TEKNA תעלה 180 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully