וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אתם תופתעו: הטיפים הלא שגרתיים לניקוי פנים הרכב

עודכן לאחרונה: 25.12.2021 / 23:52

שמן זית, מברשת של מייקאפ, מחזיקי עוגה מסיליקון ובקבוק של ספריי מים - אלה רק חלק מאביזרי הניקוי שקבוצת מומחים סיפקו בניסיון שלהם לשמור על הרכב במראה החדש ביותר

אדם נתקע במתקן לשטיפת רכב/יוטיוב

לשמור על הרכב שלך נקי ללא רבב זו משימה קשה מאוד - אבל עם הגשמים בימים האחרונים אין טעם לנקות אותו מבחוץ. הבעיה הקשה יותר היא מה שקורה בתוך הרכב. ניקוי יסודי של פנים הרכב הוא משהו שעולה הרבה כסף ומצריך תחזוקה שוטפת, ובדיוק בגלל זה אישה יצירתית אחת הכינה רשימה של טיפים לניקוי שיעזרו לשמור על הרכב מאורגן ובעל מראה נקי כמו רכב חדש.

ראשית, כדי לבצע ניקוי עמוק של ריפוד המושבים הכינו משחה מחומץ וסודה לשתייה. שפשפו אותה לתוך הריפוד ולאחר מכן שיטפו אותה. זה יוריד לכלוך שאפילו לא ידעתם שיש שם וזה גם יעזור להעלים כל מיני ריחות מוזרים שקיימים ברכב.

אחד מהטיפים המפתיעים של ג'סיקה, מומחית הניקיון מאחורי האתר Mom 4 Real, הוא להשתמש בשמן זית כדי להשאיר את הדשבורד נוצץ ונקי. על פי האתר: "שפשוף של שמן זית על לוח המחוונים ישמור על מראה יפה ויעזור לשמור בו על מעט לחות, כך, לאורך זמן, יש פחות סיכוי שהוא יסדק או יבקע".

ניקוי דשבורד של רכב. kurhan, ShutterStock
הדרך הלא קונבנציונאלית לנקות את הדשבורד - שמן זית/ShutterStock, kurhan

שמן זית הוא לא הטיפ היחיד הלא קונבנציונאלי שלה. באתר ממליצים לשים במחזיקי הכוסות של הרכב (לאחר שניקיתם אותם) תבניות סיליקון לאפית מאפינס או קאפקייס. ככה תוכלו רק להוציא את התבנית בפעם הבאה שתרצו לנקות ולא תצטרכו להתאמץ לנקות את מחזיק הכוסות בעצמו.

עצה נוספת שלה היא להשתמש ב"מברשת מייקאפ גדולה ופלאפית" כפיתרון אידיאלי על מנת לנקות את פתחי המזגן. "פתחי האוורור של המזגן מתמלאים באבק, לכן לפני הפעלת המיזוג השתמשו במברשת איפור גדולה ורכה כדי להוציא את כל האבק הזה משם", נכתב באתר.

ומה עם חיות ברכב?

צואת כלבים במחזיק הכוסות: הרכב שלכם מטונף כמו בית שימוש ציבורי

לכתבה המלאה
אילוסטרציה. ShutterStock
אוהבים לנסוע עם הכלב? הגיע הזמן לנקות/ShutterStock

אם אתם נוסעים הרבה עם הכלב ברכב והמושב התמלא בשיערות - ניתן להיפטר מהן בעזרת קצת מים ומגב. "שימרו בקבוק של ספריי עם מים ברכב. רססו את המושב איפה שהכלב ישב, קחו מגב תעבירו אותו על הכיסא, זה יוריד את כל השיער שהיה שם".

ואם אחרי כל הניקיון הזה אתם רוצים גם לשמור על ריח רענן ברכב - גם לזה יש להם טיפ: בקבוק של פניני בישום לכביסה. פשוט הכניסו ¼ כוס מהכדורים הריחניים לתוך צנצנת זכוכית עם מכסה מחורר בחורים קטנטנים - כך הכדורים לא יכולים לצאת מהצנצנת, אבל הריח שלהם ישמור על ריח נעים ורענן ברכב שלכם.

  • עוד באותו נושא:
  • ניקוי רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully