וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות מנוע, יותר פוטנציאל

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 20:15

אחרי שהושק עם מנוע 2.0 ליטרים, הנעה כפולה ובמחיר של 230 אלף שקלים, מצטרפת להיצע הטיגואן אולספייס גם גרסת מנוע 1.5 ליטרים במחיר מופחת. האם הפעם יש לו צ'אנס?

זה כבר כמה שנים שלפולקסווגן אין באולם התצוגה את הדגם ההוא שמושך לקוחות. המכוניות שלה מאוד מוערכות, מהפולו ועד לטוארג, אבל אטרקציה גדולה - אין שם. יכול להיות, יכול להיות שהפעם הסיפור יהיה שונה כאשר היא מכניסה לשוק ה-7 מושבים את הטיגואן אולספייס. נכון, זו לא כניסה ראשונה שלו ואת תחילת השיווק המקומי הוא כבר עשה פה לפני כמה שבועות. אבל קשה לומר שגרסת ה-2.0 ליטרים בעלת ההנעה הכפולה ובמחיר של 230 אלף שקלים היא פוטנציאל מכירות היסטרי.

פולקסווגן טיגואן אולספייס. קינן כהן
סביבת הנהג פולקסווגנית למהדרין/קינן כהן

עכשיו מצטרפת אליו גרסה נוספת של האולספייס. המידות נותרו זהות, אבל הפעם הוא מגיע במתכונת הנעה מעט שונה, כאשר מתחת למכסה המנוע יש את יחידת הכוח בנפח 1.5 ליטרים וההנעה היא קדמית.

המנוע בהספק 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ מחובר לתיבת הילוכים כפולת מצמד בת 7 יחסי העברה. הביצועים מתונים יותר באופן טבעי מגרסת ה-2.0 ליטרים 190 כ"ס וההנעה הכפולה. אלו עומדים על 9.6 שניות ל-100 קמ"ש (7.7 שניות ב-2.0 ליטרים) והמהירות המירבית היא 200 קמ"ש.

האולספייס 1.5 יגיע בשתי רמות גימור; אלגנס ואלגנס פלוס. שתיהן עם מסך 8 אינץ', תצוגה עילית, תאימות לאנדרואיד ואפל, טעינה אלחוטית, לוח מחוונים דיגיטלי, הנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת לשלושה איזורים, פתיחה חשמלית לתא המטען ועוד. הפלוס מוסיפה בולמים אדפטיביים, בורר מצבי נהיגה, מושבים קדמיים מחושמלים, מאווררים ומחוממים, ריפודי עור וחישוקי 19 אינץ'.

בשתי רמות הגימור חבילת בטיחות מלאה. בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטומטית, תיקון סטייה מנתיב, התרעה על רכב ב"שטח מת" ועוד.

פולקסווגן טיגואן אולספייס. קינן כהן
תוספת חשובה להיצע/קינן כהן

קרוסאוברים 7 מושבים הם כבר לא עניין של צורך. בלא מעט ציי רכב וחברות כלים כמו אאוטלנדר, קודיאק ודומיהם הם יותר סמל סטטוס ואינדיקציה לתפקידו של הנוהג בהם מאשר הצהרה על תרומתו לדמוגרפיה.

ובמקרה הזה, לפולקסווגן טיגואן אולספייס יכול להיות קלף מעניין מאוד בשרוול כאשר הוא משלב בין השימושיות של תצורת 7 המושבים לבין סמל שלפחות נתפס כ"נחשב" יותר ממותגים עממיים אחרים. ואנחנו מכוונים גם לאחיו לקונצרן סקודה קודיאק בין השאר, אבל גם לפיג'ו 5008 ומיצובישי אאוטלנדר.

במחירים של החל מ-185 אלף שקלים לאלגנס ו-210 אלף שקלים לאלגנס פלוס. יש לו כבר תמחור שפחות או יותר בקו אחד עם האחרים ולפחות בזו הראשונה הזדמנות טובה לחזור להפגין דומיננטיות בסגמנט כלשהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully